2020 visum servitører og områder

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    stuepike
    Deltager

    Hei venner,
    Jeg ønsket å skrive under denne overskriften med venner som venter og får 2020-visum.
    Jeg søkte med barnet mitt 17. september. De anså at min kones lønn var utilstrekkelig og avviste meg og barnet mitt. Min kone er tyrkisk statsborger og har en tidsubestemt oppholdstillatelse. Vi har anket gjennom advokat ved å forbedre forholdene våre og vi venter. Forhåpentligvis vil det slå positivt ut.
    Jeg ønsker tålmodighet til alle som venter.

    Ay90
    Deltager

    Jeg tror Utenrikskontoret ikke hadde sendt noen nyheter.Hvis det hadde sendt det til Tyrkia, hadde det ikke tatt så lang tid.Det har hele tiden blitt sagt at prosessen fortsatt pågår. Så vidt jeg vet fortsetter prosessen. bare i Tyskland. Tyskland utsteder visumet tilsvarende, av en eller annen grunn... Jeg leste i kommentarene at noen ganger etter at Tyskland har gitt godkjenning eller avslag, mottas alles pass innen ti dager. Så, ... jeg synes du bør ringe Tyskland eller skrive en e-post for å spørre hvordan situasjonen er.

    Vi sendte en mail og det kom ikke noe svar. Jeg tror det er stengt. Det kan være stengt til 1. januar eller lenger. Det er ikke klart hvor filen er nå, men caritas ringte, de fortalte ham om utlendingsavdelingen.

    p.yilmaz
    Deltager

    venner,
    Jeg ringte så mye og skrev en e-post at jeg nå ble forbudt å ringe og skrive.

    Ay90
    Deltager

    venner,
    Jeg ringte så mye og skrev en e-post at jeg nå ble forbudt å ringe og skrive.

    ringte du mye?

    p.yilmaz
    Deltager

    ringte du mye?

    ja, jeg ringte mye, fordi de ba meg om dokumenter 26.11.2020, de sa at du vil sende dem med post uten levering, jeg ville bare finne ut om de kunne nås. det vil si at dokumentene skal være i hende senest 10.12.2020, men det er fortsatt ingen nyheter. dessuten påla de meg ransakings- og skriveforbud.

    Stuttgart 12345
    Deltager

    ja, jeg ringte mye, fordi de ba meg om dokumenter 26.11.2020, de sa at du vil sende dem med post uten levering, jeg ville bare finne ut om de kunne nås. det vil si at dokumentene skal være i hende senest 10.12.2020, men det er fortsatt ingen nyheter. dessuten påla de meg ransakings- og skriveforbud.

    Hvis du har sendt den med e-post er det ikke noe problem, den må ha nådd dem, de kan ikke si at den ikke kom... Jeg sverger, jeg sendte alt på e-post, de ba om det på e -post.

    Ay90
    Deltager

    ja, jeg ringte mye, fordi de ba meg om dokumenter 26.11.2020, de sa at du vil sende dem med post uten levering, jeg ville bare finne ut om de kunne nås. det vil si at dokumentene skal være i hende senest 10.12.2020, men det er fortsatt ingen nyheter. dessuten påla de meg ransakings- og skriveforbud.

    Det manglet dokumenter i min første søknad, jeg sendte den, de svarte dagen etter fordi dokumentet ditt har kommet

    p.yilmaz
    Deltager

    Nei, det er ikke einschreiben, jeg kastet kofferten foran døren, fordi de ville ha det sånn. venter fortsatt på nyheter

    p.yilmaz
    Deltager

    Hei venner

    Jeg ønsker alle et godt nytt år og et nytt år fullt av helse og fred. Forhåpentligvis vil vi alle bli gjenforent med ektefellene våre så snart som mulig i 2021.

    Ay90
    Deltager

    Hei venner

    Jeg ønsker alle et godt nytt år på forhånd, og et nytt år fullt av helse og fred. Insha'Allah vil vi alle møte konene våre så snart som mulig i 2021.

    Godt nytt år, jeg håper det nye året blir bra for oss og vi får gode nyheter 🌺

    Ay90
    Deltager

    Konsulatet i Istanbul er sannsynligvis sperret. Det er ingen stemme eller stemme fra noen. Jeg lurer på hvor lenge vi skal vente? Hvem vil bringe tilbake tiden vi har brukt utenom ektefellene våre?

    p.yilmaz
    Deltager

    Hei venner, visumet vårt kom i dag, min kone testes for tiden på sykehuset, forhåpentligvis vil resultatene være klare og hun vil være her med meg i Berlin så snart som mulig, om Gud vil. Må min Herre gjenforene dere alle så snart som mulig, som vår venn AYA90 sa, ingen kan gi oss den tiden vi har brukt bortsett fra våre ektefeller. Jeg håper alle blir gjenforent med sine kjære og familier så snart som mulig.

    Ay90
    Deltager

    Hei venner, visumet vårt har ankommet i dag, min kone tar en test på sykehuset akkurat nå, jeg håper resultatene vil være klare og hun vil være med meg her i Berlin så snart som mulig, insha'Allah. Måtte min herre bringe dere alle sammen så snart som mulig, som vår venn AYA90 sa, ingen vil kunne gi bort tiden som er brukt bortsett fra våre ektefeller. Jeg håper, insha'Allah, alle vil finne sin elskede familie så snart som mulig.

    Lykke til, min vakre bror hirse, halayy til alle de som venter :)

    p.yilmaz
    Deltager

    Lykke til, min vakre bror hirse, halayy til alle de som venter :)

    Tusen takk, Gud velsigne, til de som venter på hirse. Min kone er på flyet akkurat nå og er her om noen timer. Tro meg, jeg vil be for deg av hele mitt hjerte, for ingen forstår oss bortsett fra oss selv. Gud hjelpe deg.

    Ay90
    Deltager

    Tusen takk, Gud velsigne, til de som venter på hirse. Min kone er på flyet akkurat nå og er her om noen timer. Tro meg, jeg vil be for deg av hele mitt hjerte, for ingen forstår oss bortsett fra oss selv. Gud hjelpe deg.

    Jeg ble virkelig glad og rørt, min herre, ikke vær flau 🙏🌺

    Hei venner, visumet vårt har ankommet i dag, min kone tar en test på sykehuset akkurat nå, jeg håper resultatene vil være klare og hun vil være med meg her i Berlin så snart som mulig, insha'Allah. Måtte min herre bringe dere alle sammen så snart som mulig, som vår venn AYA90 sa, ingen vil kunne gi bort tiden som er brukt bortsett fra våre ektefeller. Jeg håper, insha'Allah, alle vil finne sin elskede familie så snart som mulig.

    👏👏👏

Viser 15 svar - 1,276 til 1,290 (totalt 1,303)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.