2020 visum servitører og områder

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    stuepike
    Deltager

    Hei venner,
    Jeg ønsket å skrive under denne overskriften med venner som venter og får 2020-visum.
    Jeg søkte med barnet mitt 17. september. De anså at min kones lønn var utilstrekkelig og avviste meg og barnet mitt. Min kone er tyrkisk statsborger og har en tidsubestemt oppholdstillatelse. Vi har anket gjennom advokat ved å forbedre forholdene våre og vi venter. Forhåpentligvis vil det slå positivt ut.
    Jeg ønsker tålmodighet til alle som venter.

    Hei igjen og igjen :)
    Noen uker senere ville jeg komme og spørre hvordan du har det.
    I fjor, mens jeg ventet som deg, hadde jeg forferdelige dager på grunn av koronaen. Jeg vet godt at det å vente med hendene bundet i denne tilstanden er psykisk veldig slitsomt. Men det er ikke bare en situasjon du blir utsatt for. På grunn av koronaen starter lockdownen her fra og med i morgen. Overalt unntatt markeder er apotek og sykehus stengt. Jeg har gått på integreringskurs siden september. Kurset er stengt per i dag på grunn av sperringen. Det sies at det skal åpnes igjen 11. januar, men det er dessverre ingen klarhet på når kurset åpner igjen da det ikke foreligger noen offisiell uttalelse Det er eksamen 22. januar. Og i denne prosessen må vi forberede oss til eksamen hjemme.
    Problemet ditt er at visumet ikke er utstedt for øyeblikket, men husk, overalt er stengt på grunn av koronaen og ting er dessverre utsatt. Det er folk uten jobb. Dessverre påvirker Corona alle våre liv på en dårlig måte.
    Ikke tro at det å bli ventet bare er for deg. Selv godkjenningsprosessen for jobbdiplom ble suspendert.
    Selvfølgelig vil disse dagene gå over. Behold alltid styrke og håp.
    Med min oppriktige kjærlighet...

    p.yilmaz
    Deltager

    God dag alle sammen, noen nyheter fra noen?

    vi venter dessverre fortsatt

    Det har gått 3 måneder og vi venter fortsatt, det er ingen nyheter. De svarer ikke engang på e-poster.

    Ay90
    Deltager

    Det har gått 3 måneder og vi venter fortsatt, det er ingen nyheter. De svarer ikke engang på e-poster.

    Sist gang jeg kom til Istanbul fra Tyskland, sendte jeg et brev til konsulatet, covid. På grunn av den langsomme fremdriften av prosessen sa de at hvis det er behov for dokumenter, vil vi informere deg, det er ingen nyheter ennå. Dokumentene mine, som vil være i 4. uke, er i Istanbul, selvfølgelig, jeg ble avvist Jeg venter på resultatet av innsigelsen.

    p.yilmaz
    Deltager

    Hei venner,

    Vi venter fortsatt, jeg skrev og søkte så mye at de la skrive- og ransakingsforbud. men jeg lærte noe, det er en side, de gjorde det for oppfølgingsformål for de som mangler dokumentet. Fordi noen brev ble forsinket på grunn av pandemien, eller hvis adressen ble oppgitt feil, laget de en liste, de hvis navn ble nevnt, går på døren og fullfører de manglende dokumentene.

    https://www.berlin.de/einwanderung/service/oeffentliche-zustellungen/

    Du kan sjekke denne siden, i hvert fall for ektefeller i Tyskland, hvis navnet ditt ikke er nevnt mangler ikke dokumentet. Bare de hvis navn er nevnt her trenger å fylle ut de manglende dokumentene, ellers er det et problem med adressen deres.

    Visumet mitt kom i dag, min kone er tysk, det tok mer enn 90 dager før visumet kom, jeg søkte fra det tyske konsulatet i Ankara. Visumintervjuet mitt gikk veldig dårlig. Jeg fikk visumavslag fra mange Schengen-land. Min kone er på sosialhjelp. 1 måned senere ba utlendingskontoret om kausjonist, og kausjonisten skrev under. Betjenten ringte kona mi flere ganger på telefonen og stilte spørsmål. Det virket uønsket. Ærlig talt hadde jeg ikke mye håp. Visa kom i dag, jeg ble ganske overrasket. Jeg håper visumet ditt blir utstedt så snart som mulig. Det var en veldig slitsom og slitsom prosess.

    p.yilmaz
    Deltager

    Visumet mitt kom i dag, min kone er tysk, det tok mer enn 90 dager før visumet kom, jeg søkte fra det tyske konsulatet i Ankara. Visumintervjuet mitt gikk veldig dårlig. Jeg fikk visumavslag fra mange Schengen-land. Min kone er på sosialhjelp. 1 måned senere ba utlendingskontoret om kausjonist, og kausjonisten skrev under. Betjenten ringte kona mi flere ganger på telefonen og stilte spørsmål. Det virket uønsket. Ærlig talt hadde jeg ikke mye håp. Visa kom i dag, jeg ble ganske overrasket. Jeg håper visumet ditt blir utstedt så snart som mulig. Det var en veldig slitsom og slitsom prosess.

    Jeg er glad på din vegne. Vel, før visumet kom, fikk de ingen melding fra lasten eller ringte de og sa at det var godkjent? Min kone er i Tyrkia, jeg sendte inn dokumentene som ble bedt om fra meg 10. desember, og vi venter fortsatt.


    Takk skal du ha. Det var ingen e-post fra utlendingskontoret om at det var godkjent. Jeg fikk melding fra UPS om morgenen, de leverte lasten på ettermiddagen Jeg betalte 62 lire, selv om jeg betalte fraktavgiften på konsulatet. Heldigvis fikk han visum.

    Ay90
    Deltager

    Visumet mitt kom i dag, min kone er tysk, det tok mer enn 90 dager før visumet kom, jeg søkte fra det tyske konsulatet i Ankara. Visumintervjuet mitt gikk veldig dårlig. Jeg fikk visumavslag fra mange Schengen-land. Min kone er på sosialhjelp. 1 måned senere ba utlendingskontoret om kausjonist, og kausjonisten skrev under. Betjenten ringte kona mi flere ganger på telefonen og stilte spørsmål. Det virket uønsket. Ærlig talt hadde jeg ikke mye håp. Visa kom i dag, jeg ble ganske overrasket. Jeg håper visumet ditt blir utstedt så snart som mulig. Det var en veldig slitsom og slitsom prosess.

    Det nye året har startet bra, jeg håper det alltid vil være bra, alt er stengt for oss, i dag venter vi i ovnen på gode nyheter.

    Det nye året har startet bra, insha'Allah, det vil alltid være bra, alt er stengt for oss, i dag venter vi i januar, gode nyheter

    Takk Aya90, jeg blir veldig glad når visumet ditt er utstedt, jeg så det på forumet, du har ventet lenge, du legger ned mye innsats og krefter, jeg er sikker på at visumet ditt kommer.

    Ay90
    Deltager

    Takk Aya90, jeg blir veldig glad når visumet ditt er utstedt, jeg så det på forumet, du har ventet lenge, du legger ned mye innsats og krefter, jeg er sikker på at visumet ditt kommer.

    Jeg håper at gode nyheter kommer, jeg vil glemme disse dårlige dagene for ikke å huske dem igjen, hold øynene i god form, jeg vil definitivt skrive den gode nyheten her i dag eller i morgen, uansett hvor mye, det visumet kommer , lykke til, lykke til 🙏🤗🤗

    Ay90
    Deltager

    God kveld, jeg ble avvist på grunn av lønnen min, vi protesterte, etter at manglene var ferdige sendte vi dokumentene til Istanbul for 3 uker siden, de sa de vil informere deg. De sa at de venter på svar igjen. Er det der noen som har opplevd denne situasjonen eller vil gi informasjon?

    God kveld, jeg ble avvist på grunn av lønnen min, vi protesterte, etter at manglene var ferdige sendte vi dokumentene til Istanbul for 3 uker siden, de sa de vil informere deg. De sa at de venter på svar igjen. Er det der noen som har opplevd denne situasjonen eller vil gi informasjon?

    Kanskje de ønsket å få utlendingskontorets mening om en sak igjen. Ikke send ekstra post, jeg sendte noen mailer på rad, de ble sinte på meg

    Ay90
    Deltager

    Kanskje de ønsket å få utlendingskontorets mening om en sak igjen. Ikke send ekstra post, jeg sendte noen mailer på rad, de ble sinte på meg

    nå vil jeg holde på vent jeg vil alltid være positiv til slutten 🤗

    Stuttgart 12345
    Deltager

    nå vil jeg holde på vent jeg vil alltid være positiv til slutten 🤗

    Jeg tror Utenrikskontoret ikke hadde sendt noen nyheter.Hvis det hadde sendt det til Tyrkia, hadde det ikke tatt så lang tid.Det har hele tiden blitt sagt at prosessen fortsatt pågår. Så vidt jeg vet fortsetter prosessen. bare i Tyskland. Tyskland utsteder visumet tilsvarende, av en eller annen grunn... Jeg leste i kommentarene at noen ganger etter at Tyskland har gitt godkjenning eller avslag, mottas alles pass innen ti dager. Så, ... jeg synes du bør ringe Tyskland eller skrive en e-post for å spørre hvordan situasjonen er.

Viser 15 svar - 1,261 til 1,275 (totalt 1,303)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.