2020 visum servitører og områder

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    stuepike
    Deltager

    Hei venner,
    Jeg ønsket å skrive under denne overskriften med venner som venter og får 2020-visum.
    Jeg søkte med barnet mitt 17. september. De anså at min kones lønn var utilstrekkelig og avviste meg og barnet mitt. Min kone er tyrkisk statsborger og har en tidsubestemt oppholdstillatelse. Vi har anket gjennom advokat ved å forbedre forholdene våre og vi venter. Forhåpentligvis vil det slå positivt ut.
    Jeg ønsker tålmodighet til alle som venter.

    nsyyn
    Deltager

    Hei gutter, jeg søkte fra Istanbul 15.01.2020 og et brev gikk til kona mi i dag. Min kone ba om en 3-måneders lønn og leiekontrakt, og mannen min vil gi den tilbake i dag og personlig gå. Dette er tilfelle for meg, forresten, min kone er tysk statsborger.

    stuttgartcocuk
    Deltager

    Hei gutter, jeg søkte fra Istanbul 15.01.2020 og et brev gikk til kona mi i dag. Min kone ba om en 3-måneders lønn og leiekontrakt, og mannen min vil gi den tilbake i dag og personlig gå. Dette er tilfelle for meg, forresten, min kone er tysk statsborger.

    Hvor bor ektefellen din? Det var en veldig rask retur MashaAllah ..

    nsyyn
    Deltager

    Hvor bor ektefellen din? Det var en veldig rask retur MashaAllah ..

    Han bor i Augsburg. Ja, de svarte veldig raskt. Jeg håper jeg får passet mitt om 3 til 5 dager.

    .

    nsyyn
    Deltager

      Hei gutter, la meg skrive om alt. Jeg søkte fra Istanbul 15.01.2020. Et brev ble sendt til min kone 31.01.2020. Visumet mitt 05.01.2020 er kommet :) Det tok totalt 21 dager. Min kone er tysk statsborger. Han bor i Augsburg. Og jeg vil påpeke at både konsulatet og utlendingsgrenen er veldig hjelpsomme, og de prøver å gi visum så snart som mulig. Så lenge det mangler dokumenter og falske løgner.

    Jeg håper alle som venter får visum snart. Må Gud gjenforene oss alle. 

    stuttgartcocuk
    Deltager

    Hei der. Jeg hadde også en avtale på Istanbul konsulat 2. januar 2020. Møtet gikk bra, dokumentene mine var fullstendige. Min kone er tysk statsborger. De sa at når du dro til Stuttgart Foreigners Office for å finne ut om situasjonen 21. januar, vil du gi informasjonen om at filen er mottatt 6. januar og vente. Foreløpig ikke behandlet. Jeg vil at de erfarne vennene skal hjelpe meg. Hvor lenge kan jeg vente?

    Er det noen forbedring? Vi søkte på stuttgar 20. januar, Ankara. Mail for å lære statusen.

    stuttgartcocuk
    Deltager

    Hei der. Jeg hadde også en avtale på Istanbul konsulat 2. januar 2020. Møtet gikk bra, dokumentene mine var fullstendige. Min kone er tysk statsborger. De sa at når du dro til Stuttgart Foreigners Office for å finne ut om situasjonen 21. januar, vil du gi informasjonen om at filen er mottatt 6. januar og vente. Foreløpig ikke behandlet. Jeg vil at de erfarne vennene skal hjelpe meg. Hvor lenge kan jeg vente?

    Vi søkte på stuttgar 20. januar ankara. Vi sender mail for å lære situasjonen. Er det noen forbedringer i deg?

    phoenix34
    Deltager

    Det er ingen utvikling ennå. Når min kone går til utlendingskontoret, trenger du ikke komme hit med noen dokumenter osv. De sa at vi kan kontakte deg hvis vi vil. Utenrikskontoret tar ikke telefonen, du kan få svar på e-post. Stuttgart er en region hvor innvandrere bor tett. Vi venter. Forhåpentligvis vil våre visum bli utstedt snart.

    hamburg26
    Deltager

    God kveld,
    Jeg er også en som ble med deg for å få visum for familiegjenforening i 2020. Hvis noen, vil jeg ha en avtale 5. mars. i generalkonsulatet. Hvis vi har venner som har mottatt visum fra Hamburg eller har opplevelser, kan de da informere dem om det?

    hilsen,

    Jeg søkte fra Ankara 29. januar. Vi venter.

    stuttgartcocuk
    Deltager

    Jeg søkte over 20. januar barn, dokumentene var fullstendige. Det ble ikke sendt noe brev til ektefellen min, og jeg mottok heller ingen e-post. Og passet mitt er på vei i dag. Tror du det er en mulighet for avvisning? Mannen min er også tysk statsborger.

    stuepike
    Deltager

    Jeg søkte over 20. januar barn, dokumentene var fullstendige. Det ble ikke sendt noe brev til ektefellen min, og jeg mottok heller ingen e-post. Og passet mitt er på vei i dag. Tror du det er en mulighet for avvisning? Mannen min er også tysk statsborger.

    Hei alle,
    Hvis ektefellen din er tysk statsborger, ikke vær redd de ikke vil nekte. La oss si lykke til med øynene dine allerede.
    Jeg venter med barnet mitt. Jeg ble avvist for visum og lønnen ble ansett som utilstrekkelig. Vi protesterte gjennom en advokat i november. Min kone byttet jobb og ba om to måneders lønnsslipp fra utlendingsavdelingen. Vi sendte den og venter, la oss se om de godkjenner den denne gangen. Det er veldig vanskelig å vente, og enda vanskeligere å vente med et barn. Måtte Gud hjelpe oss alle.

    stuttgartcocuk
    Deltager

    Visumet mitt har kommet gutta. Det tok 23 dager. Gjennom gutten. Min kone gikk ikke, brevet gikk ikke, de ville ikke ha noe. Visumet mitt kom direkte. Måtte alle som har gode intensjoner gå til de som venter på hirse så snart som mulig.

    stuepike
    Deltager

    Visumet mitt har kommet gutta. Det tok 23 dager. Gjennom gutten. Min kone gikk ikke, brevet gikk ikke, de ville ikke ha noe. Visumet mitt kom direkte. Måtte alle som har gode intensjoner gå til de som venter på hirse så snart som mulig.

    Gratulerer, min bror, jeg håper Gud vil gi oss velsignelsen.

    phoenix34
    Deltager

    Visumet mitt har kommet gutta. Det tok 23 dager. Gjennom gutten. Min kone gikk ikke, brevet gikk ikke, de ville ikke ha noe. Visumet mitt kom direkte. Måtte alle som har gode intensjoner gå til de som venter på hirse så snart som mulig.

    Beste hilsener. Måtte Gud gjøre veien åpen. Har du noen gang stilt spørsmål om statusen til visumet ditt på utlendingskontoret i Stuttgart? Er det noen annen institusjon der vi kan få informasjon?

Viser 15 svar - 16 til 30 (totalt 1,303)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.