2020 visum servitører og områder

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    stuepike
    Deltager

    Hei venner,
    Jeg ønsket å skrive under denne overskriften med venner som venter og får 2020-visum.
    Jeg søkte med barnet mitt 17. september. De anså at min kones lønn var utilstrekkelig og avviste meg og barnet mitt. Min kone er tyrkisk statsborger og har en tidsubestemt oppholdstillatelse. Vi har anket gjennom advokat ved å forbedre forholdene våre og vi venter. Forhåpentligvis vil det slå positivt ut.
    Jeg ønsker tålmodighet til alle som venter.

    stuttgartcocuk
    Deltager

    Beste hilsener. Måtte Gud gjøre veien åpen. Har du noen gang stilt spørsmål om statusen til visumet ditt på utlendingskontoret i Stuttgart? Er det noen annen institusjon der vi kan få informasjon?

    Nei, vent bare ingenting vi ikke spurte kona mi likte ikke brevet som allerede var i kalkun, min kone ved siden av meg. De godkjente det fordi det var komplett i dokumentene fordi det var over barnet, og visumet kom direkte på 23 dager, alhamdulillah.


    :D

    muratnadj til
    Deltager

    Hei, min 72. dag er fortsatt på vent. Min utlendingsfilial i Stuttgart Ludwigsburg Dokumentene har kommet for en god stund siden, men vi bare venter på et brev

    .

    muratnadj til
    Deltager

    Hvis det er en forbedring, vil vi være glade hvis du deler den med oss, la oss se hvordan prosessen fungerer.

    Ay90
    Deltager

    God kveld, det er forskjell på meg og 18 år med alle min kone etter to år vi har vært gift vi bodde i Tyrkia før jeg fullførte alle papirene mine, vi bestemte oss for å flytte til Tyskland. Jeg har en avtale i Istanbul 2. mars, min kone heilbronn Bor calısıyor 25 år, og vi har ingen mangel på materiell og moralsk dette emnet Hva slags problemer støter vi på? Hvordan stiller jeg spørsmål. Kan noen hjelpe meg?

    muratnadj til
    Deltager

    Hei, lykke til, jeg håper det blir glatt.

    Ay90
    Deltager

    God kveld, det er forskjell på meg og 18 år med alle min kone etter to år vi har vært gift vi bodde i Tyrkia før jeg fullførte alle papirene mine, vi bestemte oss for å flytte til Tyskland. Jeg har en avtale i Istanbul 2. mars, min kone heilbronn Bor calısıyor 25 år, og vi har ingen mangel på materiell og moralsk dette emnet Hva slags problemer støter vi på? Hvordan stiller jeg spørsmål. Kan noen hjelpe meg?

    Hei, lykke til, jeg håper det blir glatt.

    De bør huske på det, vi har vært sammen i 3 år, vi giftet oss og bodde i Tyrkia, så dro kona mi dit, jeg håper de ikke skaper noen problemer, det får deg til å smelte innvendig.

    muratnadj til
    Deltager

    Jeg håper det går greit, du må være tålmodig, prosessen tar noen ganger lang tid, ikke bekymre deg.

    cns24
    Deltager

    God kveld, det er forskjell på meg og 18 år med alle min kone etter to år vi har vært gift vi bodde i Tyrkia før jeg fullførte alle papirene mine, vi bestemte oss for å flytte til Tyskland. Jeg har en avtale i Istanbul 2. mars, min kone heilbronn Bor calısıyor 25 år, og vi har ingen mangel på materiell og moralsk dette emnet Hva slags problemer støter vi på? Hvordan stiller jeg spørsmål. Kan noen hjelpe meg?

    Hei, jeg har 13 års forskjell mellom meg og min kone, og vi er slektninger. Mens jeg skulle til visumintervjuet, var jeg veldig bekymret for om de ville gjøre et problem med aldersproblemet, men de spurte meg hvor jeg møtte kona og om vi var slektninger eller ikke. Hold deg rolig under intervjuet, gi korte og klare svar. Hvis du får panikk, stiller de flere spørsmål. De vil ha mer detaljert informasjon.

    Ay90
    Deltager

    Hei, jeg har 13 års forskjell mellom meg og min kone, og vi er slektninger. Mens jeg skulle til visumintervjuet, var jeg veldig bekymret for om de ville gjøre et problem med aldersproblemet, men de spurte meg hvor jeg møtte kona og om vi var slektninger eller ikke. Hold deg rolig under intervjuet, gi korte og klare svar. Hvis du får panikk, stiller de flere spørsmål. De vil ha mer detaljert informasjon.

    Tusen takk, dette var litt bra.

    Ay90
    Deltager

    Hvis Gud vil, vil du gå greit, du må være tålmodig, prosessen blir noen ganger lengre, ikke bry deg.

    Takk, jeg håper de ga en time for 1. april, jeg venter nå og jeg skal holde dere orientert så snart som mulig.

    cns24
    Deltager

    Tusen takk, dette var litt bra.

    Takk  :) møtet mitt var klokka 8 i dag, jeg er på den 75. dagen, ingen nyheter ennå jeg venter.

    .

    Ay90
    Deltager

    Det er ingenting å få panikk om aldersforskjellen. Dette er et spørsmål om personlige preferanser, og konsulatet undersøker intensjonen bak aldersforskjellen, ikke aldersforskjellen. De kan forstå om ekteskapet laget av ansiktsuttrykk og svarene er ekte eller falskt. Det er ingenting å bekymre seg for etter å ha vært oppriktig og gitt de riktige svarene.

    Jeg har lest så mange artikler at jeg først kom over mange hørselssamtaler, så jeg hadde mye frykt for en slik situasjon i begynnelsen, jeg er ganske bra nå, la oss se hva vi vil oppleve nå, tiden vil vise .

Viser 15 svar - 31 til 45 (totalt 1,303)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.