2019 Tyskland Visa Expecters

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    Blue34
    Deltager

    Jeg starter dette emnet for vennene våre som vil dele sine ideer om visumspørsmål fra og med 2019, jeg håper alt vil være fordelaktig for alle...

    Northyyy
    Deltager

    Min kone to ganger utlendinger i Tyrkia gjennomsøkte avdelingens virksomhet gikk ikke i papirene mine så snart du har vært for treg sürüyo dokumenter ulaşıcaz. Etter halvannen måned sendte jeg en e-post til konsulatet, og det var ingen retur. Jeg håper vi får godkjenning så snart som mulig, det er veldig vanskelig å vente.

    Jeg anbefaler deg å være tålmodig. Hvis du ringer og legger press, kan prosedyrene bli forsinket fordi du ikke vet hva slags offiser du kommer over, den offiseren som er interessert er viktig.

    Ønsker han
    Deltager

    Som du sa, hvis du ikke har en komplisert situasjon, får du vanligvis svar på to uker fra den utenlandske grenen, og du får godkjenning.
    Jeg håper du får gode nyheter og møter ektefellen din

    hilsener
    Jeg søkte i desember, brevet kom i forrige uke om de manglende dokumentene, min kone får i morgen
    Jeg hørte at de som søkte i desember ble godkjent i januar, vi venter, forhåpentligvis kommer svarene våre snart.

    Northyyy
    Deltager

    hilsener
    Jeg søkte i desember, brevet kom i forrige uke om de manglende dokumentene, min kone får i morgen
    Jeg har hørt at de som søkte i desember fikk godkjenning i januar.

    Hallo
    Jeg håper du får svar om to uker og får gode nyheter fra utenlandsavdelingen.

    ozzzyj
    Deltager

    hilsener
    Jeg søkte i desember, brevet kom i forrige uke om de manglende dokumentene, min kone får i morgen
    Jeg har hørt at de som søkte i desember fikk godkjenning i januar.

    Vel, den prosessen endrer seg mye, de som går til steder som småbyer har visum om 2 dager, 1 uke, og venter i 6 måneder 🤷🏻‍♀️ Jeg søkte også om visumet mitt i 8. november, for eksempel min visum kom forrige uke, jeg ønsker deg å være hjemme hos deg om kort tid.

    stuttgartcocuk
    Deltager

    Hei venner,

    20. januar søkte jeg fra Ankara om et barn, dokumentene mine var fullstendige. Det var ikke noe negativt, så det var kort. Min kone bor i sentrum av Stuttgart. Har noen søkt fra Stuttgart, hvor lang tid tar det før? Det er de som søker fra byer som München og Berlin og får visum i en og en halv måned.

    mustafad
    Deltager

    Venner, visakonsept er et veldig relativt konsept, jeg tror du er eldre enn 1 måned, ikke betinget deg av å reise tidlig eller sent fordi en venn har kommet om to uker og en venn har kommet 2 måneder, denne jobben har en ordre, du gjør søknaden, dokumentene dine går til Tyskland, et brev kommer (eller kommer ikke) Etter at du har sendt dokumentene dine, vil visumet ditt komme i løpet av noen uker, hvis situasjonen din er ok, så ethvert tips du får herfra, vil ikke øke hastigheten på jobben din, så jobben din er helt i hendene på tjenestemennene, så det er ikke noe annet valg enn å vente på det beste. Noen venner sa at de ikke skulle følge jobben din før 3. måned på noen måte, men jeg synes det er feil, mer presist, hvis dokumentene dine har nådd Tyskland, er det en politibetjent som passer på ektefellen din, og du kan få informasjon fra den offiseren. Jeg håper alle har visum på oppgavetiden.

    mustafad
    Deltager

    I dag har visumet mitt kommet til de som venter.

    :Politikk:

    cns24
    Deltager

    I dag har visumet mitt kommet til de som venter.

    Lykke til  :)

Viser 12 svar - 526 til 537 (totalt 537)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.