2019 Tyskland Visa Expecters

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    Blue34
    Deltager

    Jeg starter dette emnet for vennene våre som vil dele sine ideer om visumspørsmål fra og med 2019, jeg håper alt vil være fordelaktig for alle...

    Ønsker han
    Deltager

    :)


    Selam  :)
    Selvfølgelig er jeg sikker på at det er veldig annerledes med Tyrkia, men vi har ikke noe annet valg enn å venne oss til det.
    Jeg er i Aksaray hvilken by er du

    Hilsen Dilek Han,
    Vi snakker offisielt på forumet😂 men hvem var her for måneder siden. I disse dager har dette stedet nesten blitt et bær ry det er ingen igjen, jeg sendte deg en privat melding. Jeg antar at det ikke kom. Jeg søkte fra Izmir. 🙋🏻‍♀️

    Ønsker han
    Deltager

    :)

    Northyyy
    Deltager

    Hei, faktisk ikke alle fikk visum, jeg tror han bare venter tålmodig, akkurat som meg 😉

    Northyyy
    Deltager

    Jeg søkte fra Istanbul 4. november 5. desember, det ble sendt et brev til min kone, de forespurte dokumentene var litt for mye fordi vi bodde i Istanbul i 3,5 år, det vil si at vår preferanse skyldtes helseproblemer.

    Northyyy
    Deltager

    For øvrig ble det bedt om kommunikasjon med brev. Datoen vi sendte var 13. januar. Nødvendige dokumenter
    6 måneders lønnsslipp
    inntektssertifikat
    Dokumentasjon som viser pensjonsstatus
    Arbeidsoppgaver de siste 5 årene
    Overnattingsstatus leieavtale
    øktdokument
    Forretningsordning

    Northyyy
    Deltager

    Ikke over 😉
    Forklar hvorfor du har ventet så langt med å søke
    Uansett forberedte vi og sendte den på datoen jeg skrev ovenfor.
    24. januar, dokumenter forespurt på nytt
    Beskriv hvordan du kom overens i løpet av tiden som gikk
    Og Tyskland inn- og utreisedato
    Vi sender den neste uke, la oss se hva som skjer

    cns24
    Deltager

    Hallo
    Jeg søkte om visum 5. desember, jeg er på 55. dag, fortsett å vente 😔

    Northyyy
    Deltager

    Hei, jeg ønsker tålmodighet
    Det er veldig vanskelig å vente

    Jeg søkte fra Istanbul 4. november 5. desember, det ble sendt et brev til min kone, de forespurte dokumentene var litt for mye fordi vi bodde i Istanbul i 3,5 år, det vil si at vår preferanse skyldtes helseproblemer.

    Først av alt, bli frisk snart,
    Søknadsdatoene våre er de samme. Bare konsulatene er forskjellige. Inntil jeg så meldingen din, trodde jeg at alle som søkte på datoen min er borte. Situasjonen din virker ganske komplisert. Jeg håper du får godkjenning uten å se brevet.

    Northyyy
    Deltager

    Takk ja jeg er litt forvirret
    Jeg tror det er mange mennesker som ikke søker i november, men ikke blir lei seg.
    Jeg tror ikke dette var det siste brevet, de vil ikke sende det verken bekreftelse eller avslag

    Northyyy
    Deltager

    Først av alt, bli frisk snart,
    Søknadsdatoene våre er de samme. Bare konsulatene er forskjellige. Inntil jeg så meldingen din, trodde jeg at alle som søkte på datoen min er borte. Situasjonen din virker ganske komplisert. Jeg håper du får godkjenning uten å se brevet.

    Som du sa, hvis du ikke har en komplisert situasjon, får du vanligvis svar på to uker fra den utenlandske grenen, og du får godkjenning.
    Jeg håper du får gode nyheter og møter ektefellen din

    cns24
    Deltager

    Hei, jeg ønsker tålmodighet
    Det er veldig vanskelig å vente

    Hei, jeg ønsker tålmodighet
    Det er veldig vanskelig å vente

    Takk, jeg håper din vil få et positivt resultat så snart som mulig.

    cns24
    Deltager

    Min kone ringte utlendingsavdelingen to ganger og ble fortalt at papirene mine ikke hadde kommet og at transaksjoner i Tyrkia går tregt. Vi vil kontakte deg så snart dokumentene dine kommer. Etter en og en halv måned sendte jeg en e-post til konsulatet og fikk ikke noe svar. Jeg håper vi får godkjenning så fort som mulig, det er veldig vanskelig å vente😒

    Northyyy
    Deltager

    Takk, insha'Allah, din vil vise seg å være positiv så snart som mulig.

    takk
    Det som er bedre, jeg tror det viktigste er å være sunn og fredelig, være sammen med partneren vår, livet er så fullt av kamp, ​​tiden går

Viser 15 svar - 511 til 525 (totalt 537)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.