Utfylt søknadsskjema for familiegjenforening (SAMPLE)

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    nazlixnumx
    Deltager

    mitt hjerte vil gå ned i magen min!
    Mens vi fylte det så mye 2 dager siden, ville jeg ha sett det før.

    Men vi fylte noen få steder annerledes?

    Hvordan bor du et sted? **) Jeg ba deg om å forlate spørsmålet blankt
    Hvis det er to stjerner i går, hvis det fylles i Tyskland, trenger det ikke å bli besvart.
    Så vi skrev ikke noe?

    Og hvordan skal du gi min subs?
    På tysk
    Jeg ville at den skulle skrive "Jobber med min kone". Er dette sant for dem også?

    Og i skjema 21 sa jeg skriv "på ubestemt tid" på spørsmålet "Hvor lenge vil du bli i AFC?"
    Og på slutten av skjemaet, la meg fortelle deg at du skal skrive «ich beantrage die Aufenthaltserlaubnis für …….» og «unbefristet» der.
    dvs. ubestemt.

    Er de feil? Vennligst svar.

    nazlixnumx
    Deltager

    og et annet spørsmål,
    Vil du gjøre i bildeseksjonen?

    Vi gjorde det, skjønt?
    Hvorfor ellers ville de ha bilder, hvis vi ikke gjorde det?

    fuk_xnumx
    Deltager

    som offisielt mot å gjøre DUrdUnUz og arbeidskraft inneholde bilder på tilhengeren lim Ikke jeg skrev inneholde ekstra bitanesi meg mer ta linker hvis du ikke mangler, gjør du det hessab deretter demontere hvis du ønsker å sette offisielle ønsker, men danner gordunguz deler av unntaket sted, hva du yapcaks er for eksempel ikke være et problem med doldurmadagi delvis junk blir din episode fylle dine saglicaks deg hvordan en levende del av dvs. fylling i ditt sted ville bli fylt med en viss form allerede sett nok steder er fulle scoop

    nazlixnumx
    Deltager

    biografi biometriske bilder
    To skjemaer fylles på samme måte
    han tok bilder

    fuk_xnumx
    Deltager

    OK, men normalt anbefaler vi ikke å holde fast ved noen, så vi sier bare at du fyller ut informasjonen du kjenner veldig bra, og konsulatet gjør det selv.

    reyyan til
    Deltager

    Før Horizon kom til Tyskland, kunne jeg ikke fylle ut dette søknadsskjemaet alene. Tyskeren min var veldig utilstrekkelig da. Jeg betalte mye penger til et oversettelsesbyrå for å fylle ut dette skjemaet, vet du !! For en god person du egentlig er. la alle få vite hva du er verdt vAllahi. venner virkelig horisont Tyskland gjør mye for fremtiden. Det gir mye informasjon, og det har spart deg en stor belastning ved å publisere dette søknadsskjemaet på tyrkisk på et forståelig språk. Jeg er tilbake til de årene. Jeg hadde det vanskelig. Mannen min var i Tyskland, jeg kunne ikke oversette det alene, og som sagt hadde jeg fylt ut dette skjemaet i bytte mot penger. VET AT HORISONEN IKKE KAN BETALES.

    TAKK HORIZON. greit:)

    yfatih
    Deltager

    Jeg har også kronisk allergisk astma bronkitt. Hva er tysk?

    reyyan til
    Deltager

    Jeg tror ikke du må skrive noe. Jeg har bronkitt, jeg skrev ikke.  :)

    fuk_xnumx
    Deltager

    selve

    fuk_xnumx
    Deltager

    ?

    sasha
    Deltager

    Gutter, jeg gjorde galt hvor mange steder, kan jeg skrive på det på en måte at det ikke er noe som heter å krangle på det?

    fuk_xnumx
    Deltager

    Hvis det er greit, ta det ut av skriveren igjen

    sasha
    Deltager

    Fuk bror, jeg slettet det med en korrigeringsvæske, forhåpentligvis skjer ingenting. Forresten, må ikke de forumpapirene være originale?

    fred48
    Deltager

    Jeg lastet ned et skjema fra Ankara-konsulatet, og noen seksjoner har endret seg. Er det mulig for deg å publisere et ferdig utvalg av det nye skjemaet?

    dietetiker
    Deltager

    Hei, det er et spørsmål i søknadsskjemaet som spør om du har blitt blokkert fra å komme inn i Tyskland tidligere. Turistvisumet mitt, som jeg tidligere søkte om, ble avvist. Hva skal jeg skrive her??? På forhånd takk for svar...

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 51)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.