Gå tilbake til et glemt språk (Hva gjør du)

> Forum > Generelle tyske og tyske A1 Familiekombinasjonskurs > Gå tilbake til et glemt språk (Hva gjør du)

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    Mentat
    Deltager

    Hallo!

    Jeg så tysk på videregående, uansett hvordan du ser på det, har det gått 6 år da hadde jeg også et b1-sertifikat. Jeg husker diagrammet veldig godt, jeg kan oversette visse tekster, om enn med vanskeligheter. (Advarsler, juridiske meninger er som kontrakter, men som sagt, jeg har mye vanskeligheter, ordet er for kort). Stedet mitt vil være annerledes hvis jeg kan snakke tysk flytende der jeg jobber i disse dager.

    Hvor skal jeg begynne for både å huske språket og forbedre talingen min? Hvilket kurs skal jeg ta? Jeg bor i Istanbul, så på Goethe-instituttet, men jeg tror registreringstidene er utdaterte, jeg kjenner ingen andre kurs. Jeg kan ikke forstå om det er kvalitet eller ikke, det er sannsynligvis kurset jeg startet. Hva å gjøre?

    tugce_doerj er
    Deltager

    Hvis du har lært det tysket godt, er det best å lese bøker, se på TV og snakke. disse lar deg huske språket igjen. Lærespråket er ikke uforglemmelig, det blir bare sløvt, det kommer tilbake når du hører på det.

    Du kan gå til Istanbul språksenter. Sertifikatet de gir er gyldig og de er veldig gode. Jeg dro dit jeg besto med 91 Jeg startet eksamen uten å kunne tysk.

Viser 1 svar (1 totalt)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.