Gratis tysk vokabularskort kampanje startet

< Forum < Nyheter og kunngjøringer om Almancax produkter og tjenester < Gratis tysk vokabularskort kampanje startet

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    MuhaяяeM
    Deltager
    OPPDATERING: FRI TYSK UTBILDNING SETT VÅR KAMPANJE ER SLUTTET OG TAK ALLE MEDLEMMER OG BESØKERE.
    VÅR PRODUKTER LEVERES TILGJØRES UNDER AVGIFTEN, OG DU MÅ KUNNE HAR EN MEGET FORSTÅELSE AV VÅRE MARKEDSVARDE.

    sjokkert! sjokkert! sjokkert!

    DET VAR IKKE STILL! SE gitt! GITT gitt!

    EN GRATIS FREMME MER EN FINANSIELT INTERNETT!

    Som kjent har vi sendt den tyske EDUCATION DVD, som er det mest ønskede produktet i undersøkelsen vi har organisert de siste månedene, gratis i omtrent 2 måneder.
    Nå er vi glade for å presentere vårt produkt, TYSKE ORDKORT, som er nummer to blant de mest etterspurte produktene i undersøkelsen, og vi kunngjør navnet på kampanjen:

    TYSKLAND VIL IKKE Læres!
    DİLEYENE TYSK UTDANNING DVD
    Ønsker tysk ordkort
    Hvert to
    HELT GRATIS
    Gi deg det
    PRODUKTER FRA USA

    Funksjoner av våre tyske ordforrådskort:

    1. I motsetning til ordforrådskortene på markedet skrives skriften i ganske store skrifttyper, og det er veldig lett å lese.
    2. Hvert kort har 10-14 ord på den ene siden, kortene er frem og tilbake, det er totalt 23 kort. Mer enn 600 ord er gitt med flertall og artikler. Også 60 tysktalende mønstre er lagt til.
    3. De som forbereder seg på A1 eksamen er ordene du burde vite.
    4. De er de mest brukte ordene i hverdagen.
    5. Kortene er dekket med et håndsett, tåren er vanskelig å bære.
    6. Det er et visittkort størrelse, lett å flytte.

    Nedenfor er bilder av noen kort, antall kort som skal sendes er 20, det er omtrent 600 ord.
    Kelimeler er gitt med flertall og artikkler.

    Skjermer fra tyske DVD- og ordkort:


    tysk-sett-1.jpg

    tysk-sett-2.jpg

    tysk-sett-3.jpg

    tysk-sett-4.jpg

    Våre TYSKE ORDKORT har blitt sendt med den TYSKE UTDANNING-DVDen per i dag.
    Etter hvert som antall produkter øker, er det IKKE MULIG å ØKE FRAKTGIFTEN, fraktavgiften har IKKE ENDRET, den er mellom 7 og 9 TL ifølge byene som vanlig.

    Takk for din interesse for det ledende tyske utdanningssiden almancax og almancax-produkter.

    gokhan.gzl
    Deltager

    Jeg vil takke administratorene for almacax-nettsteder for at de ga DVD-en til lasten uten å vente på en utgang. Jeg finner bare en liten ting til i lasten som ble sendt til meg. Hvis jeg ikke ba om kelıme-kortene, kan våre herskere levere ordkortene til oss?
    ha en fin dag

    MuhaяяeM
    Deltager

    Siden ordkortene våre begynte å distribueres fra mandag, kunne ikke de som ba om DVD-er sendes før denne datoen, bare DVD-er ble sendt.
    Vi kan selvfølgelig også sende kortene, forutsatt at du betaler fraktavgiften.

    netalman av
    Deltager

    Hei,

    I likhet med alle tjenestene du har levert gratis til nå, vil disse nye kortene være veldig, veldig nyttige for de som ønsker å lære tysk, og arbeidet deres vil bli mye enklere mens de forbereder seg til eksamenene. Gud velsigne deg. Vi ønsker deg fortsatt suksess.

    saalesk
    Deltager

    DVDen kom i dag. Takk til Almanx-ansatte

    pappa81
    Deltager

    Først av alt, godt arbeid, produktet har ankommet per i dag. Produktet er bra, men det er et problem. Det er nødvendig å informere kjøperne nøyaktig. Det ble oppgitt et beløp på 7 - 9 TL angående fraktgebyr. I tippet at avgiften var høy fordi jeg hadde sendt den via PTT-last før. Det ble slik, jeg spurte betjenten hvorfor det var så høyt, og til slutt var det ikke engang 1 desi. Det jeg ble fortalt var prisen på produktet inne + fraktgebyr. Jeg tror det ville vært mer effektivt hvis produktet ikke var gratis, men til en lav pris. Produktet er bra. Målet mitt er å informere folk. Det jeg mottok er 1 DVD + 20 stk. ordkort, som sagt.

    Jeg ønsker at studiene dine skal være kontinuerlige, hilsen, godt arbeid

    MuhaяяeM
    Deltager

    Hei, vi har kommet med flere uttalelser om dette emnet før, la oss gjøre det igjen.
    Først og fremst vil jeg informere deg om følgende: Det er to forsendelsesmetoder, den første er SENDER BETALT LADEstopp og den andre KJØPERBETALINGSLADE'Stoppe.
    Senderen betalt frakt er alltid billigere enn hvor som helst, jeg tror du sender frakt forhåndsbetalt sannsynligvis sender du har sendt fra PTT, du sender last fra PTT og gebyrer du betaler når du går (dvs. SENDER PAY CARGO) er for øyeblikket 4 er $ hvor som helst i Tyrkia I SENDER PAYMENT CARGO er operasjonen enkel, du betaler avgiften og sender lasten dit du vil.

    MEN KJØPER BETALT LADDrift er annerledes. Spesielt PTT Cargo utfører andre transaksjoner enn andre lasteselskaper med mottakerbetaling, dvs. KOPIERINGSBETALING. For eksempel kan du gå til xxx fraktselskap og sende en last med kjøperbetaling uten gebyr. Tar fraktavgiften fra kjøperen.
    Men PTT Cargo er ikke slik, PTT Cargo vurderer muligheten for at kjøperen ikke betaler fraktgebyret og forteller deg dette når du sender KJØPERBETALT LAST: "Du gir forsendelsesgebyret på forhånd, når vi leverer lasten, samler vi gebyret fra kjøperen og overfører det til deg.sier han og legger til:Når vi overfører fraktgebyret vi mottar fra kjøperen til deg, samler vi også inn pengeoverføringskostnaden, siden vi mottar fraktpengene fra kjøperen, er denne transaksjonen inkludert i samlingen ved dørkategorien, og vi belaster også kontantgebyret ved døren." sier.
    Derfor, når vi sender lasten, betaler vi lastegebyret på forhånd, så overføres gebyret mottatt fra kjøperen til våre kontoer, overføringskostnadene og de ovennevnte kostnadene reflekteres til kjøperen, og vi sier allerede at CARGO FEE vil være 8-9 TL til alle våre besøkende før du bestiller.
    Nå vil du si: "Hvis det er tilfelle, hvorfor sender du ikke med andre selskaper?" Vi tok også kontakt med andre selskaper, men vi fikk et negativt svar. Siden andre selskaper ikke garanterer seg selv som PTT, sier de "vi kan ikke sende tusenvis av laster hver måned BETALT AV KJØPER", fordi ingen kan garantere aksept av disse lastene Uaksepterte laster returneres til fraktselskapet som tap.
    Som et resultat, selv om vi noen ganger opplever problemer, fordi dette er den billigste og eneste metoden for våre besøkende, sender vi last denne veien.

    bernaca
    Deltager

    Hei,

    Jeg hadde kjøpt en CD før, og nå vil jeg kjøpe tyske Flashcards. Hvordan kan jeg søke? Kan du hjelpe meg?

    Takk,

    Møte
    Deltager

    Jeg vil ha det også, hvordan kan jeg bestille det?

    3,14
    Deltager

    –> Hva koster DVDer og kort? Jeg har kanskje venner som ønsker å bidra og ha nytte.

    –> Priser skrives også i underemnene. Kostnaden for å være inaktiv i lang tid... :'(

Viser 9 svar - 1 til 9 (totalt 9)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.