SHOCK SHOCK !!! DØDEN kom så til DVD INANAMADIMM VİELEN DANK FÜR

> Forum > Forespørsel, forslag, klage og forespørsler > SHOCK SHOCK !!! DØDEN kom så til DVD INANAMADIMM VİELEN DANK FÜR

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    esra dilber
    Deltager

    MIN FAR av BEN HOLIDAY ANNE ALONGSIDE GELDİM VILLAGE THIS ONE SİTWNİZD career I YYARARLANIY from ANMELDELSER BEKLİYORUM VELDIG FAYDANALNIY Jeg prøver min VISA CROSS-SPØRSMÅL HAR VI GJENTET FRA DENNE MÅNEDEN Jeg kunne ikke olein NÆSTE OPP HER, MEN JEG EDR I DAG MÅ få det COOKER tşk VELDIG overrasket MEN KUN PROBLEM DVD Yi kjører ikke runde Jeg var på et PROGRAM senderen JEG TRENGER HVA MISSER ACAB BEN UKE JEG GÅR TIL ISTANBUL ORDEN JEG BAKTERIER toveis JEG GJORTE KORT SELV PERFEKT arbeid VELDIG tþkler Emeğinize ELİNİZE HELSE du ED gitsem SELV KONTINUERLIG OPPFØLGING FOR DU LASER US COOK vil JEG DU MEST TRENGER VIL DU GODT GODT

    Turkerefe
    Deltager

    Ja, jeg bestilte den for å prøve lykken, men den kom i dag, må Gud velsigne deg, takk germanx... klapp:) klapp:) yuppi:) dankeschön.

    Etter at du har satt inn DVD-en, når du klikker på Vis filer i vinduet som vises, er du på DVD-en. Det er en automatisk avspillingsmappe, 2 autoruns, 1 ikon som heter filer på DVDen. Når du klikker på den første autorun-filen under autoplay, åpnes DVD-ens hjemmeside. Deretter kan du starte leksjonene dine med å si introduksjon. Forresten er det åpenbart fra alle sider at DVD er et produkt med stor innsats.

    MuhaяяeM
    Deltager

    Normalt bør velkomstskjermen komme så snart du setter inn DVD-en, selvfølgelig er innstillingene til datamaskinen din også viktig. Hvis autokjør-funksjonen ikke er aktivert, må du kjøre autorun.exe-filen manuelt på DVD-en.

    Vi sender nye DVD-er gratis til alle venner som har problemer med DVD-ene sine (det er ingen fraktavgift), hvis du har problemer, vennligst contact@almancax.com La dem skrive til din e-postadresse og være sikker på at vi vil gjøre alt vi kan.

Viser 2 svar - 1 til 2 (totalt 2)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.