Snakker på tysk via Skype

> Forum > Tysk forumspill og tysk praksis > Snakker på tysk via Skype

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    kunstig
    Deltager

    Hvis noen vil, kan du legge til meg. På kveldene kan vi snakke om temaet vi har bestemt (Deutsche welle ball temaer er vanligvis).

    Nivå B1, talen min er dårlig. Jeg snakker med utlendinger på denne måten, men jeg tenkte at det kunne være bedre å snakke med tyrkiske venner på grunn av tidsforskjeller og noen ganger skype-problemer.

    Skype: kunstig76

    3,14
    Deltager

    –> Guds samtykke er viktigere enn noe annet. Jeg vil gjerne hjelpe deg for guds skyld, men jeg vet ikke hvordan jeg kan hjelpe fordi tiden min er veldig begrenset. Forresten, hva er ditt kjønn? Jeg må vite dette før jeg kan legge deg til. For jeg foretrekker at kvinner snakker med kvinner og menn til menn. Vi blir rådet av vår profet (fred være med ham) om ikke å være alene med det motsatte kjønn. (Allahümme Salli Ala Sayyidina Muhammedin og Ala Ali Sayyidina Muhammedin)

    kunstig
    Deltager

    Jeg er raskere person.

    3,14
    Deltager

    –> Så legger jeg det til bro. :)

    3,14
    Deltager

    –> Vi møtte en venn på Skype noen ganger. Det var produktivt, jeg håper jeg kunne hjelpe.

    kenkogs
    Deltager

    Jeg er på kenkogs1 a2 nivå

Viser 5 svar - 1 til 5 (totalt 5)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.