SPAR DIN BESPARINGER?

> Forum > Cafe almancax > SPAR DIN BESPARINGER?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    den kelebekgib
    Deltager

    Hva er skjebne -koeffisienten?

    Dette tallet bestemmer formålet og egenskapene bak din eksistens. Funksjonene som er skjult i deg, din tankegang, din personlighet og din hensikt i livet er skjult, og du vil tegne deg i lys av dette tallet fra fødsel til død.

    Hvordan finner du skjebnenummeret ditt?
    For å finne skjebnnummeret til livshjulet ditt, må du legge sammen verdien av måneden du ble født med tallene for dagen og året. Tallverdiene til månedene er:

    Komfyr………………………………1
    februar………………………..2
    mars……………………………… 3
    april………………………………..4
    mai ………………………………….5
    juni …………………………..6
    juli ………………………….7
    august …………………………..8
    september……………………………….9
    oktober……………………………….1
    november …………………………..2
    desember …………………………………..3

    Det er på tide å finne skjebnenummeret ditt.
    Finn verdien av fødselsmåneden din i tabellen og legg den sammen med dag og år.

    F.eks. Hvis du ble født 3. april 1964;
    3 + 4 + 1964 = 1971
    1+9+7+1=18 > 1+8=9
    Ditt skjebnenummer: 9

    Skjebnenummer 1

    «PIONEER» Du er en pioner, leder, guide og planlegger.
    Du har en veldig sterk personlighet. Stedet ditt er kapteinfrykt. Underdanighet overfor andre er et fremmed begrep for deg. Du er ekstremt kreativ og talentfull. Du har kampånden som er nødvendig for å få tankene til liv så snart som mulig. Ambisjonen om å stige danner grunnlaget for livet ditt.
    Du jobber utrettelig for å oppnå suksessen du ønsker. Siden du har evnen til å administrere, kan du kontrollere hendelsene umiddelbart. Denne evnen er gyldig på alle livsområder.
    Bestemmelse, styrke og vilje er verktøyene for din ambisjon. Og du bruker disse verktøyene med stor dyktighet. Noen ganger viser du de negative sidene ved disse egenskapene. Du kan være ekstremt aggressiv i slike situasjoner. Men måten å få det du vil er å håndtere godhet i forholdene dine. Noen ganger kritiserer og befaler du, men du blir ødelagt når du kritiserer er laget. Faktisk har du et ekstremt sensitivt hjerte. Lytt. Om kort tid vil du få tilbake både lederskapet og vennene dine.

    Skjebnenummer 2

    «HJELPIG» Du har to aspekter som skiller deg fra andre. Det er ingenting du ikke kan overvinne med den mestringen og ferdigheten du viser i taktikk og menneskelige relasjoner.Nøkkelordet i livet ditt er samarbeid. Inkompatibilitet og kontroversielle problemer påvirker umiddelbart systemet ditt. Det er derfor, når noe slikt skjer med deg, prøver du å fikse situasjonen med all din styrke. Du er en elegant person, og du tenker også veldig mye på andre og prøver å ikke fornærme dem. Det er derfor du aldri mangler venner rundt deg. Du har en mer stridbar ånd enn de andre numrene til Skjebnehjulet (etter 9). Imidlertid blir du aldri fratatt livets vakre gleder. Tallet 2 er antallet gjenopprettinger. Det tenner den samlende siden av sjelen din. Grunnbetingelsen for din lykke er at det er magi i alt du tilpasser deg. For det er ingen som er bedre enn deg i å ta et konsept og fylle det ut. Du stiller opp når andre trenger hjelp, men når det er nødvendig, kan du håndtere dine jobbe på egen hånd uten hjelp fra noen.

    Skjebnenummer 3

    "SELECTIVE" Organisasjonsevne og ledelsesevner kommer sammen i deg. Du er en ressurssterk person, takket være denne funksjonen venter et liv fullt av suksess og lykke på deg. Siden du kjenner menneskets natur og svakheter godt, velger du yrker som har som mål å forbedre menneskeheten. Faktisk er du en veldig tilgivende og forståelsesfull person. Autoritet er ditt viktigste våpen. Som administrator bruker du dette våpenet uansett hvor du går. Jo større et fellesskap du jobber med, desto større suksess og inntjening vil du bli. Du kan utnytte dine lederegenskaper på best mulig måte i bransjer, bedrifter og organisasjoner. Du er en veldig modig person. Du vet godt målene dine og hva du må gjøre. Målet ditt er å sikre at alle nyter bevegelsesfriheten. Men etter din mening bør dette være innenfor en viss disiplin. Du liker ikke å skade andre for din egen frihet, du tillater naturligvis ikke andre å gjøre dette mot deg.

    Skjebnenummer 4

    «MAILMER» Nummeret på livshjulet ditt symboliserer firkanten. Dette betyr rettferdighet og likhet.Du kan ikke bevege deg fordi du er omringet på alle fire sider i midten av denne firkanten. Trenger du ikke litt bevegelse og farger i livet ditt? Du kan bare utvikle deg oppover. Torget representerer alle praktiske aspekter ved livet. Men du klarer ikke å se på ting fra forskjellige perspektiver.Du kan også se på livshjulet som grunnlaget for gode ting som vil skje i fremtiden. Du er en tålmodig og utholdende person, alltid klar til å jobbe. Som en murer er verktøyene dine logikk og metode. Det er visse mønstre for deg, og du tenker aldri på å gå utenfor dem. Du er en lojal og pålitelig person. Konservatisme begrenser deg imidlertid. Detaljer hindrer noen av innsatsen din i å lykkes. Det vil være lettere for deg å komme videre hvis du ikke prøver å påtvinge andre ideene dine. Du kan visualisere formen som en kunstner eller arkitekt presenterer for deg som et konsept, i alle detaljer. Etter det kan du sette prosjektet på papir med din egen praktiske tilnærming. Ingen kan si at de unngår sine plikter og ansvar for deg, for uansett hvor det er behov for tillit, finner de deg.

    Skjebnenummer 5

    "YAZICI" Du har medfødte Merkur-egenskaper. Du er energisk. Du har en optimistisk personlighet så vel som en fin intelligens.Livet er et eventyr som krever mot for deg. Du vet veldig godt hvordan du skal ha det gøy og til og med leve. Siden livets variasjon er i full harmoni med din forkjærlighet for forandring og mangfold, kan du enkelt følge med i livet. Du liker å være verdens sentrum. Men du vil ikke akseptere at du ikke er det.Du er veldig glad i friheten din. Og du lar ikke noe holde deg tilbake fra din frihet. Du er veldig flink til å bruke ord. Derfor vil du være svært vellykket i talebaserte yrker. Du kan skinne som en stjerne i underholdningens og litteraturens verden, men din overlegne taleevne kan noen ganger skape problemer. Du kan bli flau av å dykke inn i emner du ikke kjenner. Du har en variabel karakter. Dette er ikke en dårlig funksjon. Det kan også kalles en nytelse for noen. Etter din mening må en smart person følge med i tiden, du vet hvilke behov du har og viker ikke unna det du må gjøre for å oppnå dette. For deg går veien til lykke her.
    Ta det uansett. Lykke er å uttrykke seg selv og oppnå suksess.

    Skjebnenummer 6

    "LÆRER" Herskeren over din verden er kjærlighet. Egentlig spiller det ingen rolle hvem du blir forelsket i. Og ditt oppdrag i universet er å undervise i denne filosofien. Hensikten din er å hjelpe andre. Bak ditt ekstreme behov for kjærlighet og oppmerksomhet ligger din usikkerhet i deg selv. Spre freden du har oppnådd i familien din til de rundt deg og deretter til hele verden.
    de viktigste formålene. Kabaliga, du kan aldri tolerere banalitet. Bilaterale forbindelser er ditt valg. Du føler deg sårbar i mengden. Du forstår musikk og kunst. Du uttrykker din kjærlighet til livets skjønnhet ved å spesialisere deg på disse områdene. Din evne til å tenke mer på andre enn deg selv gjør deg til rådgiver for de unge, fortrolige med eldre og verdens lærer. Du kritiserer veldig sjelden. Det er faktisk veldig lite som plager deg. Det er nok å ha med seg en kjæreste. Ansvaret som dine plikter pålegger deg er faktisk tyngre enn det ser ut til, men du vet godt viktigheten av disse tunge pliktene. Du kan oppnå stor lykke ved å oppfylle dine plikter i livet.

    Skjebnenummer 7

    "MISTIK" Du har en observant natur og din største egenskap er at du ser etter årsaken bak alt. Ingenting overfladisk tilfredsstiller deg. Tvert imot beskytter det nysgjerrigheten din. Mystiske emner, nye og gamle vitenskapsfelt tiltrekker deg oppmerksomhet. Du er akkurat som en lege. Urolige mennesker finner freden de leter etter i deg. Du har en magisk kraft i hendene. Fjern
    Din holdning skiller deg fra andre mennesker. Bare de som går inn i livets dyp kan forstå deg og gi en mening til dine stille perioder. Faktisk blir du fra tid til annen så meningsløst lukket. Folk er redde for deg når de først møtes. Du er nesten like anerkjent fra fødselen. Uansett beliggenhet, vekker du alltid interesse. filosofiske og kulturelle spørsmål
    interessen din er stor. Du kan imidlertid ikke løse det helt. Å skrive musikk og gjøre funn er områder der du kan bruke kreativiteten din. Det er ikke for deg å leve uten å dra fordel av kunstnerens arbeider. Noen ganger er livet en skuffelse for deg, men det er fortsatt mye å lære. Du har generelt en pessimistisk og stille natur.
    Du er en av de sjeldne menneskene som kan. Det er også tider du føler deg håpløs om livet. Imidlertid er ditt filosofiske synspunkt sterkt nok til å avsløre hvor livet kommer fra.

    Skjebnenummer 8

    "ARTIST" har evnen til å uttrykke alt klart og til og med å uttrykke alt
    Selv om du ikke har evnen til å føle deg tydelig, spiller intelligens en stor rolle i livet ditt. Du liker mange forskjellige temaer. Du bruker mesteparten av tiden din på drømmer. Men du skjønner at livet ikke bare er morsomt. Å være allsidig er din største kvalitet. Du har mange og varierte talenter. Et raskt grep er en av dem. Men du gjør lett feil om mennesker, og du innser deres virkelige ansikter for sent. Måter å få tilgang til informasjon umiddelbart
    Du vet, men talentet ditt for vitenskap og intellektet ditt er ikke stort. Fordi du i stedet for å bruke mesteparten av tiden din på vitenskap som en ekte forsker, liker mer kunstneriske og sportslige aktiviteter. Du er vennlig og morsom. Disse funksjonene lar deg også enkelt få venner. Mange mennesker elsker deg, men de færreste forstår deg virkelig. Dette er fordi svært få mennesker er i stand til å komme til dypet av din forvirrede sjel. Du blir fort lei av emnene du arbeider med som gir deg glede. Du aksepterer vanligvis hendelsene som de er. Så du trenger ikke bekymre deg for mye. Du liker ikke å slite uansett, du gir opp raskt. Fordi du har et raskt sinn, unngår du ikke hensynsløs å kritisere andre. Din evne til å bruke ord kan gjøre deg til en god kritiker, skribent, foredragsholder eller programleder. Du er en person som ikke kan leve uten kjærlighet. Derfor kan du ikke være lykkelig med mindre du er sammen med noen som elsker og forstår deg.

    Skjebnenummer 9

    “METAPHYSICER” Livet ditt avslører mysteriet bak gardinen, sjelen og
    Det handler om å avdekke meningen bak den hemmelige kunnskapen. Hensikten med livet ditt er å lære sannheten og bare sannheten. Det er et faktum at du er veldig vellykket i denne forbindelse. Det tar vanligvis 5 minutter å bli kjent med folk. Bare observer. Du elsker livet, men du finner svært få mennesker det er verdt å elske. Du ønsker å være sjenerøs og perfekt i alle aspekter av livet ditt. Du forventer at andre skal være like perfekte og pålitelige som deg, derfor lider du mye fra tid til annen. Du er veldig sterk, men du har et hjerte av gull som lett blir såret. Du gir svært få mennesker muligheten til å kjenne den virkelige deg, og du setter stor pris på dem. Din evne til å forstå psykologiske hendelser er enorm. Men hendelser som skjer utenfor deg påvirker deg og humøret ditt sterkt.Du er glad i din uavhengighet og frihet. Likevel holder du kjærligheten over alt annet. Siden livet ditt er basert på å løse komplikasjoner, blir du aldri lei av å slite. Du har evnen til å komme overens med mennesker på nesten alle nivåer og uendelig tålmodighet. Forstår folks behov uten at de forteller dem og hjelper dem
    du løper. Du er en veldig god lytter, observatør og guide, så du kan bli en god psykolog eller foredragsholder.

    Nazira
    Deltager

    Jeg likte det, tellingen beskriver meg virkelig... :)

    nalanw
    Deltager

    Vel, jeg er en vannmann. Det forklarer situasjonen til vannmannen litt... som å endre liv, frihet...

    Smyrna
    Deltager

      15 +7 +1982 = 2004

      2+0+0+4 = 6

      Jeg kan ikke gjøre den siste operasjonen fordi den er ett siffer, men dette er sant, ikke sant, Ceyda?
     
    Det er sannsynligvis sant, men kjærligheten er ute :)
    Det er nok om jeg har kjæresten min rett ved siden av meg... Dette er kjennetegnene til Kreft. :) (Jeg er en typisk krabbe)

    den kelebekgib
    Deltager

    Min var også 6. Jeg er ikke en kreft, men noen aspekter av den passer fortsatt ..

    yazyagmuruxnumx
    Deltager

    skjebneteller 2

    en god fortelling, noen aspekter er feil, men det meste er sant, dette flertallet er 99%

    jackalxnumx
    Deltager

    ja jeg fikk 6 også og nesten alt du sa passer meg

    Ugurel
    Deltager

    mine 4 er ute
    hva er galt med meg, jeg vil ikke være murer :)
    Likevel er han ikke uten sin rettferdighet.
    Et interessant arbeid…

    meral26
    Deltager

    min var 8. ja '95% av dem beskriver meg. :) Men jeg gir aldri opp for fort og aksepterer ting som de er. ;)

    den kelebekgib
    Deltager

    Jeg er glad for at den er kompatibel med melisözge. Jeg synes det er en veldig god funksjon at du ikke gir opp, det er nødvendig i livet.

    Boboli
    Deltager

    Igjen, jeg tror det ville være bedre hvis vi lærer viktigere ting om skjebnens alder. Det var dette for noen dager siden, men er det denne skjebnealderen, er det veldig viktig? Jeg tror det vil være bedre for alle hvis du gir omfattende informasjon om tidene på tysk, jeg vet ikke, tar jeg feil?

    meral26
    Deltager

    kjære bobol, denne delen er allerede delt fra samtale. Hvis du vil få informasjon om tider, kan du bruke tidsseksjonen på tysk, jeg tror du skrev en slik artikkel fordi du ikke kunne se den delen. Hold deg til høyre.

    yazyagmuruxnumx
    Deltager

    Jeg er helt enig med melis ozge min venn bobol igjen før du skriver artikkelen det du leser er det du leser i det minste hvis du leser tittelen vil du lære også tysk informasjon er tilgjengelig øverst hvis du undersøker nettstedet finner du det, men hvis du dykker direkte her du vil ikke finne noe på nettstedssøket før du spør om du ikke finner det be om hjelp !!

    den kelebekgib
    Deltager

    Oi, jeg ble også overrasket, jeg antar at det var en misforståelse, min venn kom akkurat inn her. Slike ting skjer uansett :)

    csi_wien
    Deltager

    Jeg har også 7 gutter, og det er et veldig fint arbeid, tusen takk

    3,14
    Deltager

    Skjebnenummer 1

    «PIONEER» Du er en pioner, leder, guide og planlegger.
    Du har en veldig sterk personlighet. Stedet ditt er kapteinfrykt. Underdanighet overfor andre er et fremmed begrep for deg. Du er ekstremt kreativ og talentfull. Du har kampånden som er nødvendig for å få tankene til liv så snart som mulig. Ambisjonen om å stige danner grunnlaget for livet ditt.
    Du jobber utrettelig for å oppnå suksessen du ønsker. Siden du har evnen til å administrere, kan du kontrollere hendelsene umiddelbart. Denne evnen er gyldig på alle livsområder.
    Bestemmelse, styrke og vilje er verktøyene for din ambisjon. Og du bruker disse verktøyene med stor dyktighet. Noen ganger viser du de negative sidene ved disse egenskapene. Du kan være ekstremt aggressiv i slike situasjoner. Men måten å få det du vil er å håndtere godhet i forholdene dine. Noen ganger kritiserer og befaler du, men du blir ødelagt når du kritiserer er laget. Faktisk har du et ekstremt sensitivt hjerte. Lytt. Om kort tid vil du få tilbake både lederskapet og vennene dine.

    –> 21.08.1988 -> 2+1+0+8+1+9+8+8=37 -> 3+7=10 -> 1+0=1

    Jeg vet ikke hvem som har beregnet dette, hvem som har tatt følgende avgjørelser. Det er faktisk litt dumt, men vi kan bare finne ut om det er sant eller ikke ved å prøve det. :)

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 16)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.