jMemorize (ordmemoriseringsprogram)

> Forum > Aktiv læring og tysk ordminneringsmetoder > jMemorize (ordmemoriseringsprogram)

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    shamata
    Deltager

    Hei venner

    Du kan bruke dette programmet i alle datamaskinmiljøer uten å installere det. Ingen plattformavhengighet. Du må ha java installert på systemet for å bruke det.
    Jeg lagde en video på hjemme-datamaskinen min. Det er en video som viser både salgsfremmende formål og installasjon og bruk av programmet, venner. Hvis du har spørsmål, kan du stille dem her.

    nedlastingskobling

    adaizm er
    Deltager

    Hei venner

    Du kan bruke dette programmet i alle datamaskinmiljøer uten å installere det. Ingen plattformavhengighet. Du må ha java installert på systemet for å bruke det.
    Jeg lagde en video på hjemme-datamaskinen min. Det er en video som viser både salgsfremmende formål og installasjon og bruk av programmet, venner. Hvis du har spørsmål, kan du stille dem her.

    Et ja, jeg husker at dette programmet Hanı hele tiden gjør vondt på en side på skjermen, spør et spørreskjema som en kort test, er det ikke ???

    nedlastingskobling

    3,14
    Deltager

    –> Denne siden åpner ikke for meg nå. :( Hva burde jeg gjøre? Kan du gi meg hele lenken, vennen min, så vi kan klikke på den. :)

    shamata
    Deltager

    –> Denne siden åpner ikke for meg nå. :( Hva burde jeg gjøre? Kan du gi meg hele lenken, vennen min, så vi kan klikke på den. :)

    https://www.ubuntuone.com/5X236Mc5raxhyih1FBt3AF

    Et ja, jeg husker at dette programmet Hanı hele tiden gjør vondt på en side på skjermen, spør et spørreskjema som en kort test, er det ikke ???

    Nei. Dette programmet åpner ikke sider til skjermen kontinuerlig. Tenk på dette programmet som en test. Du skriver inn mange ord på tysk og tyrkisk, og programmet viser deg ordene du skrev inn og ber deg finne det tilsvarende. For eksempel sier du viser tyske ord, og du blir bedt om å vite hva som tilsvarer det tyske ordet.

    zum Beispiel: programmet viser das Auto. Det står vis motstykke nederst. Vi klikker der og vi får ordet "bil", på tyrkisk. Det er to alternativer, ja og nei. Hvis vi kjenner salen, klikker vi på ja, og programmet bytter til neste ord. Hvis vi ikke vet det, klikker vi på nei, og programmet bytter til andre ord igjen, men ber igjen om ordene vi ikke kjenner. Avhengig av deg har programmet muligheten til å finne den tyrkiske ekvivalenten fra tysk eller den tyrkiske ekvivalenten fra tyrkisk. Jeg håper du forstår hva programmet gjør og hvordan det fungerer. Etter å ha lastet ned og sett videoen i lenken, vil du forstå hva programmet er og hvordan det fungerer.

    adaizm er
    Deltager

    https://www.ubuntuone.com/5X236Mc5raxhyih1FBt3AF

    Jeg klikker på det fortsetter å gi en feil. Jeg forstår ikke årsaken: ((

    shamata
    Deltager

    Jeg klikker på det fortsetter å gi en feil. Jeg forstår ikke årsaken: ((

    Hvis du skriver ned hva feilen er, vil jeg prøve å hjelpe deg.

    adaizm er
    Deltager

    Hvis du skriver ned hva feilen er, vil jeg prøve å hjelpe deg.

    Hvis du skriver ned hva feilen er, vil jeg prøve å hjelpe deg.

    die datei wmploc.dll hat versjonsnummer 12.7600.16667
    aber

    Windows Media Player ikke riktig installatør

    shamata
    Deltager

    die datei wmploc.dll hat versjonsnummer 12.7600.16667
    aber

    Windows Media Player ikke riktig installatør

    Ikke klikk direkte på lenken. Høyreklikk på lenken og last den ned med lagre som. Det er faktisk ingen feil i forbindelsen. Det har gitt deg en advarsel fordi når du klikker på lenken, prøver nettleseren din å kjøre den med mediespilleren din, og den forteller deg at Windows Media Player på datamaskinen din ikke er riktig installert. Så last først ned filen til datamaskinen din, og åpne den deretter med mediaspilleren du ser på film på datamaskinen din.

    3,14
    Deltager

    https://www.ubuntuone.com/5X236Mc5raxhyih1FBt3AF

    Nei. Dette programmet åpner ikke sider til skjermen kontinuerlig. Tenk på dette programmet som en test. Du skriver inn mange ord på tysk og tyrkisk, og programmet viser deg ordene du skrev inn og ber deg finne det tilsvarende. For eksempel sier du viser tyske ord, og du blir bedt om å vite hva som tilsvarer det tyske ordet.

    zum Beispiel: programmet viser das Auto. Det står vis motstykke nederst. Vi klikker der og vi får ordet "bil", på tyrkisk. Det er to alternativer, ja og nei. Hvis vi kjenner salen, klikker vi på ja, og programmet bytter til neste ord. Hvis vi ikke vet det, klikker vi på nei, og programmet bytter til andre ord igjen, men ber igjen om ordene vi ikke kjenner. Avhengig av deg har programmet muligheten til å finne den tyrkiske ekvivalenten fra tysk eller den tyrkiske ekvivalenten fra tyrkisk. Jeg håper du forstår hva programmet gjør og hvordan det fungerer. Etter å ha lastet ned og sett videoen i lenken, vil du forstå hva programmet er og hvordan det fungerer.

    –> Ok, når jeg kommer hjem vil jeg klikke på Ziel speichern unter... og lagre målet annerledes som du sa. Gud velsigne deg.

    adaizm er
    Deltager

    Ikke klikk direkte på lenken. Høyreklikk på lenken og last den ned med lagre som. Det er faktisk ingen feil i forbindelsen. Det har gitt deg en advarsel fordi når du klikker på lenken, prøver nettleseren din å kjøre den med mediespilleren din, og den forteller deg at Windows Media Player på datamaskinen din ikke er riktig installert. Så last først ned filen til datamaskinen din, og åpne den deretter med mediaspilleren du ser på film på datamaskinen din.

    OK, shamata, en er meg, hvorfor fungerer ikke mediepalyer? Det nye formatet er ikke installert.
    Takk skal du ha.

    3,14
    Deltager

    –> Jeg kan også hjelpe med datarelaterte programfeil. Oppmerksom alle. :)

    3,14
    Deltager

    –> Ok, når jeg kommer hjem vil jeg klikke på Ziel speichern unter... og lagre målet annerledes som du sa. Gud velsigne deg.

    –> Nå da jeg prøvde det på skolen, med Linux, var det en meny for å lagre som mål. Nå kom jeg hjem, jeg har Windows 8 Pro på den bærbare datamaskinen fra og med i morges, alternativene som vises når jeg klikker på linken er;

    – Kopier lenken
    – Link i einer Registerkarte fffnen
    – Link er fffnen

    Ziel speichern unter... nei, hva skjer nå?

    shamata
    Deltager

    –> Nå da jeg prøvde det på skolen, med Linux, var det en meny for å lagre som mål. Nå kom jeg hjem, jeg har Windows 8 Pro på den bærbare datamaskinen fra og med i morges, alternativene som vises når jeg klikker på linken er;

    – Kopier lenken
    – Link i einer Registerkarte fffnen
    – Link er fffnen

    Ziel speichern unter... nei, hva skjer nå?

    Jeg bruker også Linux (CentOS 6). Operativsystemet spiller ingen rolle. Jeg lurte på hvilken nettleser som ikke har dette alternativet? Jeg bruker ikke Internet explorer (jeg vet ikke hvordan det er der). Jeg foreslår at du installerer Firefox-nettleseren.

    https://www.mozilla.org/de/firefox/new/

    Jeg bruker Firefox, og når jeg høyreklikker på lenken, vises det alternativet.

    –> Ok, når jeg kommer hjem vil jeg klikke på Ziel speichern unter... og lagre målet annerledes som du sa. Gud velsigne deg.

    …. Jeg håper fra oss alle

    OK, shamata, en er meg, hvorfor fungerer ikke mediepalyer? Det nye formatet er ikke installert.
    Takk skal du ha.

    Som jeg nevnte ovenfor, bruker jeg ikke Windows-operativsystemet, så selv om jeg skriver noe, er jeg ikke helt sikker, så det er best å ikke gi deg et forslag. Kanskje venner som bruker Windows-operativsystemet i forumet kan hjelpe. Hvis du laster ned videoen til datamaskinen din, kan du faktisk installere en annen mediaspiller på systemet ditt og se det uten problemer. Mitt råd til deg er VLC-spiller. I tillegg trenger du ikke å installere et løsemiddel. VLC er installert med egne løsere. Jeg håper jeg var i stand til å hjelpe litt, selv om det ikke akkurat var løsningen på problemet ditt.

    3,14
    Deltager

    –> I går installerte jeg Windows 8 Pro på datamaskinen min, jeg har Internet Explorer 10, jeg trenger ikke Firefox. Kan du laste opp dette dokumentet til rapid eller dropbox? Ville jeg bedt om for mye av deg hvis jeg spurte om dette også? flau over:)

    shamata
    Deltager

    –> I går installerte jeg Windows 8 Pro på datamaskinen min, jeg har Internet Explorer 10, jeg trenger ikke Firefox. Kan du laste opp dette dokumentet til rapid eller dropbox? Ville jeg bedt om for mye av deg hvis jeg spurte om dette også? flau over:)

    Min æresbror

    …… adressen som starter med ubuntuone er et system som dropbox. Hvis problemet er å åpne videoen i spilleren, kan jeg laste opp filen som .zip og problemet vil bli løst. 

    3,14
    Deltager

    –> OK, laster ned nå. Jeg gjorde. :)

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 17)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.