Arbeider bortsett fra mannen sin

> Forum > Nærings- og arbeidsliv i Tyskland > Arbeider bortsett fra mannen sin

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    DERDEST35
    Deltager

    Først av alt, hei alle sammen. Før du leser artikkelen min ber jeg deg om å rense deg selv for dine fordommer og ikke fornærme eller opprøre meg...

    Først og fremst er alderen min veldig ung, og jeg tok tilflukt i Tyskland uten å vite hva asylet betyr. Imidlertid vil jeg påpeke at jeg på ingen måte fornedret landet vårt, ikke ærekrenker det eller til og med sier en setning i sosial-økonomisk-politiske termer.

    Senere giftet jeg meg for en måned siden. Min forespørsel fra alle nyttige og kunnskapsrike venner som leser artikkelen min, er å fortelle meg en vei ut.
    Kjæresten min er tysk, og hun gjør ausbildung. Jeg vil ikke bo her, det er to gater mellom huset vårt og huset der faren min bor. Han jobber ikke og gambler. Han prøver å utnytte meg og bruker psykologisk press. Siden mannen min også kjente ham, bestemte vi oss for å flytte til en annen by som en felles beslutning. Imidlertid forhindrer hans ausbildung dette. Spørsmålet mitt er at hvis jeg finner en jobb i en by i en annen stat, trenger jeg tillatelse til å jobbe der hvor som helst? Hvor skal jeg kjøpe det om nødvendig, og tillater de det? Hvis tillatelse ikke kreves, vil dette være et problem for økten i fremtiden? Min kone vil komme dit når ausbildungu er over. Takk for at du sparte din dyrebare tid på forhånd.

    fuk_xnumx
    Deltager

    Jeg må spørre utlendingskontoret, men jeg tror ikke det vil være noe problem. men jeg har hørt at noen av folket med edel status trenger tillatelse før de bytter by, jeg har ikke undersøkt det.

    DERDEST35
    Deltager

    Jeg må spørre utlendingskontoret, men jeg tror ikke det vil være noe problem. men jeg har hørt at noen av folket med edel status trenger tillatelse før de bytter by, jeg har ikke undersøkt det.

    Tusen takk for din verdifulle kommentar. Jeg håper de ikke skaper noen problemer...

    hjerteløs
    Deltager

    Hilsen, jeg vil svare direkte, for jeg går den veien du har tatt. Å lete etter eventyr uten problemer, du kan ikke gjøre det han sier. Jeg kan ikke forklare detaljene, men det vil ta lang tid. Jeg sa. Søk eventyr som

    DERDEST35
    Deltager

    Hilsen, jeg vil svare direkte, for jeg går den veien du har tatt. Å lete etter eventyr uten problemer, du kan ikke gjøre det han sier. Jeg kan ikke forklare detaljene, men det vil ta lang tid. Jeg sa. Søk eventyr som

    Hei, tusen takk for din verdifulle kommentar. Målet mitt var ikke å søke eventyr. Alt jeg ønsker er et fredelig hjem og et lykkelig ekteskap. Takk for kommentaren din igjen.

Viser 4 svar - 1 til 4 (totalt 4)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.