Enkle ord

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    ferrule
    Deltager

    Hei folkens,

    Ich heiße Ferhat. Jetzt lerne ich Deutsch an der Universität. Ich lerne gern Deutsch. Ich bin 21 Jahre sub. Ich bin aus Bursa. Momentan weiss ich ein bisschen Deutsch.

    Ich möchte euch helfen. Früher finner deres program. Das ist '' EasyWords ''. Ich suche das Programm hier aber ich find nicht.

    nok tysk for nå.  :)

    Uansett, la oss komme tilbake til emnet. EasyWords-programmet er gratis, du kan enkelt få tilgang til det ved hjelp av google. Hvordan fungerer EasyWords? Du kan jobbe med EasyWords enten ved å bruke programmets ordlistefil eller ved å lage din egen ordbokfil. Mitt råd til deg er å lage din egen ordbok.

    1-) Vi laster ned og kjører programmet.

    2-) Fra innstillingsdelen velger vi ordboksfilen vi vil jobbe med, spørsmålstiden, spørsmålstypen, og lagrer deretter innstillingene.

    3-) EasyWords-programmet vil be deg om ord i henhold til tidsperioden du velger fra ordboksfilen vi har angitt. I følge spørsmålstypen vil klassisk eller valgfri spørsmålstype komme.

    Takk skal du ha. Jeg bestilte DVDen min, jeg venter. Tusen takk for denne tjenesten. :)

  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.