dvd musikk

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.

    Først og fremst vil jeg takke almancax for DVD- og ordkortene. Ordkortene er fine, skriftstørrelsene og fargene på ordene er godt forberedt. Leksjonene på DVD er også veldig godt og tydelig forklart, men det er et problem. Når jeg kobler DVD-en til datamaskinen, åpnes hovedmenyen automatisk og en musikk begynner å spilles her, og når jeg går inn i en leksjon, fortsetter den musikken å spille fordi leksjonen åpnes uavhengig av menyen. Derfor må jeg lukke menyen. Jeg vil være glad hvis du finner en løsning på dette problemet. Takk.

    MuhaяяeM
    Deltager

    Ja, vi har holdt musikkens varighet litt lenger, men dette problemet blir løst i de nye DVD-ene våre.
    Det er rundt 600 ord i ordkortene våre, og vi har skrevet artikkelen feil, bortsett fra at det ikke er noe problem, ordkortene våre er for øyeblikket oppbrukt, våre nye flashkort vil bli utgitt i oktober og antall kort og ord vil bli økt i våre nye produkter.
    Kort fortalt forbedrer vi stadig produktene og innholdet vårt, og jobber for å redusere fraktkostnaden du betaler.
    Takk for oppmerksomheten.

Viser 1 svar (1 totalt)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.