Jeg skilte meg.

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    Ohne idealien
    Deltager

    Hei venner. Jeg har holdt forumet ganske travelt tidligere. Min ektefelle er tysk statsborger og jeg er tyrkisk. Jeg dro hjemmefra etter å ha bodd under samme tak i 5 år og 9 måneder. Jeg bodde et annet sted i 1 år og ble skilt i Tyrkia. Så introduserte jeg skilsmisse i Tyskland med en sertifisert tysk oversettelse av skilsmissebeviset. Så nå er jeg offisielt skilt. Da jeg forlot kona mi, sendte min kone et brev til utlendingskontoret der hun sa at hun ikke ville at jeg skulle bo i Tyskland, at hun ville at jeg skulle sendes tilbake til Tyrkia, at jeg giftet meg med henne for Tyskland, og skrev en mange løgner til offiseren min. Jeg hadde nettopp søkt om oppholdskort på det tidspunktet, og de tok ikke det brevet seriøst og ga meg oppholdskortet mitt. Med 6-måneders Fiktionabescheinigung fikk de meg til å vente til siste dag av 6 måneder og ga meg en ny avtale. Denne gangen var fristen antragen igjen med 1 års oppholdstillatelse uavhengig av ektefellen. Jeg fikk den 1-års økten, og på slutten av 1-året ringte de meg igjen og ga meg en 2-årig økt. Jeg har en frist for å få oppholdskort neste måned. Nå er det virkelige spørsmålet mitt, kan jeg reise inn i Tyskland igjen uten problemer etter å ha reist til Tyrkia i en uke med dette oppholdskortet som vil bli gitt til meg? Utlendingskontoret hadde mye trøbbel med meg, så vonde ting dukker opp. Mitt nye oppholdskort inneholder ingen restriktive elementer, ikke sant? For eksempel, hvis denne mannen drar til Tyrkia, kommer han aldri tilbake? Kan noe slikt være mulig?

    hjerteløs
    Deltager

    Hei, du er skilt, vi kan fortsatt ikke bli kvitt dine sinnslidende spørsmål. :) Jeg føler ikke engang behov for å svare på spørsmålet ditt. Jeg håper du forstår svaret. God tur på forhånd. :)

Viser 1 svar (1 totalt)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.