11-stoffet i hjernen

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    …mysterium…
    Deltager

    Eksperter utarbeidet en 11-elementers forslagsliste som vil øke hjernens kraft ved å forhindre hukommelse og intelligensatrofi. Her er metoder for å øke hjernekraften:

    1- Smarte stoffer: Legemidler som “Modafinil” holder hjernen våken i 90 timer. Det øker kjemikaliene som lar data strømme fra ett område av hjernen til et annet.

    2- Mat: Mat rik på proteiner er gunstig. Å spise en vanlig frokost øker også mental ytelse; Kullsyreholdige drikker har motsatt effekt.

    3- Musikk: Det er bestemt at å lytte til Mozart spesielt øker matematisk intelligens og musikktimer øker barns IQ. Imidlertid ble en slik effekt av popmusikk ikke sett.

    4- Bionisk hjerne: Det er uttalt at å gi en liten mengde elektrisk strøm til hjernen med elektroder øker hjernens kraft.

    5- Psykiske øvelser: Vanskelige matematiske spørsmål skjerper intelligens. IQ for barna som hadde mental trening i 5 uker økte med 8 poeng.

    6- Minnespill: Ved å identifisere hvert kort i kortstokken med et tegn og lage en historie med alle tegnene, kan du huske 52 kort i rekkefølge.

    7- Søvn: Å ikke sove i 21 timer har en effekt som fyll i hjernen. Å ha en god natts søvn etter 2 timers studier gjør det lettere å lære.

    8- Gå: Gå en halv time 3 ganger i uken; Det øker styrken til læring, konsentrasjon og logikk med 15 prosent.

    9- Hobbyer: Det er bestemt at eldre som strikker og løser gåter har mindre risiko for å utvikle sykdommer som Alzheimers.

    10- Konsentrasjon: Dette er en viktig øvelse for hjernen! Når du er på jobb, tar det omtrent 15 minutter å gjenvinne konsentrasjonen etter en kort distraksjon.

    11- Nevrologisk skanning: Skannere som viser mobilitet i hjernen kan også brukes til å kontrollere hjernens aktiviteter.

    (sitat)

    elif77
    Deltager

    Takk okey :)
    Informasjonen er veldig logisk ..!

    …mysterium…
    Deltager

    Takk okey :)
    Informasjonen er veldig logisk ..!

    Ingenting elif77 :) :)

    smiger
    Deltager

    Takk okey :) Jeg er sikker på at denne informasjonen vil hjelpe... :) dans :)

    …mysterium…
    Deltager

    Takk okey :) Jeg er sikker på at denne informasjonen vil hjelpe... :) dans :)

    Jeg er fornøyd…. flau over:)

    michaelar
    Deltager

    Dette er veldig sanne ting som, når de er gjort, faktisk øker ytelsen utrolig med prosent...

    anonym
    besøkende

    Takk skal du ha

    …mysterium…
    Deltager

    :angel: :angel: Det spiller ingen rolle... :) Jeg er glad det var nyttig for deg... skam deg :)

    MAHSUM_UCAR
    Deltager

    slm

    speed061
    Deltager

    Takk for denne informasjonen, sir. Men det ville vært flott om du kunne gi detaljert informasjon. Jeg ønsker å lære tysk, men jeg har et problem med oppmerksomhet og ekstrem glemsomhet. Jeg ville bli glad hvis du kan hjelpe meg i denne forbindelse. Hilsen...

    3,14
    Deltager

    up

Viser 10 svar - 1 til 10 (totalt 10)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.