Om frakt fra Tyskland til Tyrkia.

> Forum > Generell seksjon om Tyskland og andre europeiske land > Om frakt fra Tyskland til Tyrkia.

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    Kılıçarslan
    Deltager

    Hei venner

    På grunn av bestemorens død måtte jeg komme til Tyrkia etter søknaden om oppholdskort. Jeg ga ektefellen fullmakt til å motta oppholdskortet, og etter å ha mottatt oppholdskortet sendte han det til meg med Deutsche Post 18. mars. Imidlertid har ikke lasten kommet ennå. Jeg ser på sporingsnummeret, og det ser ut til å være i transitt i PTTs system. Da vi ringte Deutsche Post, står det at lasten ble sendt 21.03.2019. Tror du det er en mulighet for tap av last? Hvis jeg går til konsulatet i morgen, kan jeg få et midlertidig reisedokument ved å søke om tapt oppholdskort? Utsteder de dette reisedokumentet samme dag? Må jeg ta med andre dokumenter? På forhånd takk for hjelpen.

    hjerteløs
    Deltager

    Jeg sendte en pakke og det tok 35-40 dager. Hvis du ikke hadde unngått penger på en så viktig sak og sendt til UPS express, ville de nå deg innen 24 timer. Pistol med fly. De sender

    Kılıçarslan
    Deltager

    Jeg sendte en pakke og det tok 35-40 dager. Hvis du ikke hadde unngått penger på en så viktig sak og sendt til UPS express, ville de nå deg innen 24 timer. Pistol med fly. De sender

    Dessverre ba jeg ham om å sende det via ups, men da Deutsche Post-tjenestemannen sa at det ville gå om åtte dager, sendte han det derfra. Jeg håper lasten ikke har noen sjanse til å gå seg vill. 

    Nesibe av
    Deltager

    Dessverre ba jeg ham om å sende det via ups, men da Deutsche Post-tjenestemannen sa at det ville gå om åtte dager, sendte han det derfra. Jeg håper lasten ikke har noen sjanse til å gå seg vill.

    Jeg skulle ønske du kunne vente litt lenger hvis du gjorde tilbakebetalingen, jeg tror det i noen tilfeller sto 8 dager, men det kan nå maksimalt 2 uker. Min kone sendte meg dokumenter, og jeg mottok det på 13 dager.

    Kılıçarslan
    Deltager

    Jeg skulle ønske du kunne vente litt lenger hvis du gjorde tilbakebetalingen, jeg tror det i noen tilfeller sto 8 dager, men det kan nå maksimalt 2 uker. Min kone sendte meg dokumenter, og jeg mottok det på 13 dager.

    Last ankom 28 dager senere :)

    Jeg sendte og mottok last 3 eller 4 ganger. Generelt tar de som kommer fra Tyskland 1.5 til 2 uker. 1 uke er fra Tyrkia. Den kan utvides i henhold til byens og helligdagene til den andre parten.

    bivens
    Deltager

    Godstransport fra Tyskland til Tyrkia innebærer forsendelse av varer mellom de to landene. Ulike logistikkselskaper tilbyr tjenester som luftfrakt, sjøfrakt og landtransport for å lette bevegelsen av last, sikre effektiv levering og overholdelse av tollregler for internasjonal handel.

Viser 6 svar - 1 til 6 (totalt 6)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.