Ordspill og tyske lysbilder for mobiltelefoner fra almancax

> Forum > Nyheter og kunngjøringer om Almancax produkter og tjenester > Ordspill og tyske lysbilder for mobiltelefoner fra almancax

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    MuhaяяeM
    Deltager

    Nok en innovasjon og en god service fra almancax management og Java-utvikleren Murat İNAN!

    Mobilspill

    Tysk ordspill (fotball) (for mobiltelefon)

    4ng5ijh3puvkrp7whw4.png

    Brukeren ser et ord i midt sonen. Øvre og nedre nivåer tilbyr meningsalternativer for dette ordet. Hvis det øvre ordet er det riktige svaret, tar brukeren ballen til toppen med OPP-piltasten. Hvis den nederste nøkkelen er riktig, tar brukeren ballen med ALT piltasten. I riktige svar tjener brukeren poeng mens feil svar svarer.

    For å laste ned dette spillet gratis Klikk her og åpne den nedlastede filen og laste den opp til mobiltelefonen din.

    Tysk ordspill (rullende ord) (for mobiltelefon)

    iv5i6cnyf24o2n2cj32m.png

    Brukeren ser ett ord og dets 2-kyllinger. Hvis det riktige svaret er ordet til venstre, vil brukeren trykke på VENSTRE-tasten på mobiltelefonen. Hvis det andre alternativet er riktig, trykker brukeren på RIGHT retningstasten. Poeng er opptjent i riktige svar.

    For å laste ned dette spillet gratis Klikk her og åpne den nedlastede filen og laste den opp til mobiltelefonen din.

    German Words Slide (for mobiltelefon)

    Skyv forberedt tysk ord og tyrkisk mening. Last ned til mobilen din, lær nye tyske ord overalt hvor du vil.

    For å laste ned dette lysbildet gratis Klikk her og åpne den nedlastede filen og laste den opp til mobiltelefonen din.

    Tyske ordslide (for online tilgang)

    Tyske ord utarbeidet som et lysbilde og deres tyrkiske betydninger. For å se på dette lysbildet Klikk her

    esma xnumx
    Deltager

    Takk for mobilspillene.
    Jeg legger den i lomma.

    Gud velsigne hendene til eveyone som bidro.  ;)

    natt 2
    Deltager

    Takk spesielt for de tyske ordene.

    Jeg tar den i lomma så snart jeg finner en sjanse  :)

    velsignet
    Deltager

    Jeg lastet umiddelbart ned det tyske ordspillet til telefonen, tusen takk.

    velsignet
    Deltager

    Jeg ser det også på telefonen, men det virker litt for raskt. Eller banamien min kom sånn.
    Det var en god idé, men egentlig ;)

    helvete
    Deltager

    danke schön klapp :)

    saalesk
    Deltager

    Kan du ikke legge til mer enn disse mobilspillene?
    synd vi ble ferdige med dem :)

    MuhaяяeM
    Deltager

    Beskjed mottatt :)

    3,14
    Deltager

    –> Takk for innsatsen, admin.

Viser 8 svar - 1 til 8 (totalt 8)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.