Tysk tyrkisk flask leksjoner germanxta leksjon xnumx

> Forum > Aktiv læring og tysk ordminneringsmetoder > Tysk tyrkisk flask leksjoner germanxta leksjon xnumx

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    Alibaba
    Deltager

    fars helse

    Barli
    Deltager

    Das ist die Lehrerin. Det ville være fint hvis vi kaller denne kvinnelige læreren. Annet enn det, jeg synes orduttalen din er ganske bra.

    Respekter,

    37
    Deltager

    teşekkürler

    reisxnumx
    Deltager

    Hei venner, jeg kom inn 4. mars og jeg vant 81 poeng. Første gang venner som skal inn i eksamensmiljøet er ikke så kjedelig og kaldt, ingen hjelper noen, lærerne forteller oss hva vi skal gjøre først (tyrkisk) Etter det kan ingen spørre noen om noe, kan ikke snakke på bordet fra identitet og kulepenn Ingenting annet er strengt forbudt, men ikke bekymre deg for det, vær oppmerksom og se på dette nettstedet. https://www.unalozdal.com/;

    hosibab til
    Deltager

    Hei venner, jeg kom inn 4. mars og jeg vant 81 poeng. Første gang venner som vil delta i eksamensmiljøet er ikke så kjedelig og kaldt, ingen hjelper noen, lærerne forteller oss hva vi skal gjøre først (på tyrkisk) Etter det kan ingen spørre noen om noe, kan ikke snakke på bordet fra identitet og kulepenn. Ingenting annet er strengt forbudt, men ikke bekymre deg for det, vær oppmerksom og se på dette nettstedet. https://www.unalozdal.com/;

    Takk for informasjonen, bror, men jeg ville være fornøyd hvis du forklarte det du fortalte under riktig emne.
    Vær oppmerksom på hvor og hva vi skriver

    berlin
    Deltager

    Vi ville være glade hvis det er eksempler på helse og daglige behov for arbeidet ditt.

    hosibab til
    Deltager

    Vi ville være glade hvis det er eksempler på helse og daglige behov for arbeidet ditt.

    Arbeidet vårt for daglige behov fortsetter, jeg vil fortelle deg her snart.

    akasie
    besøkende

    Takk

    turgutxnumx
    Deltager

    Takk skal du ha

Viser 9 svar - 1 til 9 (totalt 9)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.