Intervju på tysk

> Forum > Tyske talemønstre > Intervju på tysk

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    wiccantrxnumx
    Deltager

    Venner, mine tyske lekser. Jeg må intervjue noen. Men jeg har vanskelig for å stille tyske spørsmål. Det har gått halvannet år siden jeg begynte å lære tysk. Jeg har ikke mye ordforråd når jeg ser på ordboken, og jeg vet ikke hvilken jeg skal bruke. Kan du hjelpe meg?

    3,14
    Deltager

    –> Hva er temaet for intervjuet? Hvem vil det foregå mellom? Nyheter eller show? Hvis du fortsatt trenger det, fortell meg disse, jeg vil skrive et fint intervju til deg, om Gud vil.

    den türkkız
    Deltager

    Hei der . Jeg ble nettopp med på siden nå, så akkurat nå :) Jeg skulle skrive til chat-delen, men jeg mistet siden fordi jeg sa at jeg skulle skrive her. Jeg håper noen vil svare når de ser :)

    3,14
    Deltager

    –> Hei, velkommen til siden. Dette emnetittelen vi prater på tysk. Dette emnetittelen Vi chatter også på tyrkisk under den. Jeg stiller mitt første spørsmål, for å se og svare på spørsmålet her klikk. :)

    mathmazhel
    Deltager

    Jeg har også lekser til intervjuet. Jeg kan ikke gjøre det. Kan du hjelpe meg? :( Intervjuet mitt vil være med en lærer, jeg mener læreren, jeg vil stille spørsmål og han vil svare. Kan du gjøre det for meg? Intervjuet vil være på torsdag, så jeg må gjøre det senest i morgen. Vennligst hjelp :engel: okey:) kaffe:)

    3,14
    Deltager

    –> Bror, lag den på tyrkisk, jeg vil oversette den til tysk innen en time. Jeg har ikke tid i dag, men det blir gjort i morgen. Send det til meg personlig eller via e-post. Eller skriv her. Det spiller ingen rolle, så lenge det er synlig for deg. ;)

    den türkkız
    Deltager

    Jeg kan hjelpe deg også ;)  klapp:) klapp:) dans:)

    3,14
    Deltager

    –> Denne hjelpsomheten tar ingen ende! applaus:) Gratulerer til deg, Willkommen im Club! bifall:)

    den türkkız
    Deltager

    danke: haha ​​:: haha:

    3,14
    Deltager

    –> Det er ikke lett for en 3,14 å vises på et nettsted. bifall:)

    den türkkız
    Deltager

    tyrkisk girlda: zopa :: haha ​​:: haha ​​:: haha:

    3,14
    Deltager

    –> Ja!! Hvem sa navnet på den tyrkiske jenta? :zopa:

    den türkkız
    Deltager

    taaaaaaaaaaaa selviiiiiiiii installer ;) skjedde det noe :zopa:

    3,14
    Deltager

    –> Vel, jeg skulle spørre dem hvordan, sir::) :ha ha:

    3,14
    Deltager

    –> La meg elske fryktens øye. :ha ha:

    den türkkız
    Deltager

    hahahahah: haha ​​:: haha: Jeg er redd for tankene mine, jeg er redd, jeg vil gjøre det naaaaaaaa, nanana offoff :): haha ​​:: haha:

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 62)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.