tysk kurs

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    cetince
    Deltager

    Hei venner. Jeg har kommet til Tyskland i omtrent 6 måneder, men jeg begynner nettopp kurset mitt. Jeg begynner etter 2 dager. Jeg gikk til avtalen, de gjorde en test, men det var ikke noe svar ennå. Læreren på tysket mitt Kurset kjenner ikke tysk mesterskap på tyrkisk. Menneskene i kurset er generelt folk som kan tysk, så jeg tror at problemene vil gå som en start fra null. Kurset mitt er 5 dager i uken og fra 8.30 til 12.45. Jeg vil være glad hvis du gir meg informasjon om disse problemene.

    esraaras
    Deltager

    Jeg gikk på to forskjellige skoler i Tyskland. I det første kurset gikk jeg, lærerne var tyrkiske, men det var forbudt å snakke tyrkisk, og du kunne ikke stille spørsmål og få svar på steder hvor du ble sittende fast. De visste og hadde ikke problemer med å forståelse. Da byttet jeg skolen, lærerne ble rekruttert, men de fortalte veldig bra, jeg lærte mer enn den første. Jeg tror ikke det vil være vanskelig. Ikke still ham mange spørsmål, jeg tror bare bruk din ektefelle som ordbok, så spør betydningen av ordene :))

    reporter
    Deltager

    Hei venner;

    Det har gått 9 uker siden jeg kom til Tyskland og 6 uker siden jeg begynte på kurset Før jeg begynte på kurset tok de en nivåbestemmelsestest og jeg svarte riktig på 65 av 40 spørsmål, og de startet meg på "intensivkurset". 430 timer), først var jeg glad, tross alt, i stedet for å gjøre 630 timer, jeg skulle gjøre en klokke, jeg trodde jeg hadde 430 timer med sparing både økonomisk og i tid, men da kurset. startet, skjønte jeg at jeg var en av de få i klassen som ikke kunne snakke praktisk :) Men grammatisk var det ikke så stor forskjell, faktisk kan jeg si at jeg er bedre enn de fleste av dem,, og det skjønte jeg med dem Forskjellen mellom meg og elevene er forskjellen i ordforråd og tiden brukt i Tyskland. For eksempel har det nyeste medlemmet av klassen bodd i Tyskland i 200 år, og det er til og med noen som har bodd i Tyskland. i 5 år, mens jeg kun har vært i Tyskland i 11 måned og har begynt på kurset, selv om det er i Tarzan, er kurslæreren også der er øyeblikk hvor jeg ikke kan uttrykke hva jeg tenker, ordene setter seg fast i munnen min og jeg føler meg som en rødbete i klasserommet, foran læreren, men...:)For eksempel, her om dagen, spurte alle hverandre: "Var det gestern abends gemacht?" , Jeg kommer også i morsomme situasjoner, men la det være SALLAH .. dette gir meg tross alt motivasjon, jeg har mange grunner til å lære :) Uansett, jeg tror jeg går sakte frem praktisk talt..
    Når det gjelder deg så tror jeg du starter fra 0, det er ingen grunn til å tenke, alle i klassen er på ditt nivå, alt de trenger mer enn deg er noen ord eller som sagt tiden levde.. etter alt, det kalles "Språkkurs", vi skal lære fordi vi ikke vet, hva ville vi gjort hvis vi visste, ikke sant?...:))

    Respekter

    følelser langt
    Deltager

    Venner, mitt råd til dere er å starte kurset fra bunnen av når dere kommer til Tyskland... Ja, dere vet noe grammatisk, men tro meg, du vet faktisk ingenting, du tror bare du vet! Når det kommer til å snakke, stirrer du bare! Ja, de tester deg først, uansett hvor god fortiden din er, start fra bunnen av. Og la læreren din være tysk! Ja, det kan være vanskelig for deg, men du vil lære å snakke foran en tysker, og derfor vil du ikke føle deg rar når du snakker med andre tyskere!

Viser 3 svar - 1 til 3 (totalt 3)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.