Tysk kurs om ILM og Goethe instituttet

> Forum > Generelle tyske og tyske A1 Familiekombinasjonskurs > Tysk kurs om ILM og Goethe instituttet

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    guru
    Deltager

    Hei venner,

    Jeg søkte i forumet, men det eneste jeg kunne finne om kursene i istanbul var netalmanca.com.

    Vi ser etter et tysk a1-kurs i Istanbul for min kone. Da jeg ringte goethe-instituttet, sa de at de var eksamenssenteret i Istanbul språksenter. Men mange kurssentre på internett sier at de er med på eksamen. Det er åpenbart svindlere i denne virksomheten.

    Vi må sile for det er ingen helgekurs
    Er det noen som er fornøyd med språksenteret i Istanbul?

    teşekkürler

    fuk_xnumx
    Deltager

    Det er mange riktige institusjoner som holder forelesninger nå, men institusjonen som gjør eksamen er 4 goethe, telch, osd og tesdaf. Institusjonen som tar eksamen, det vil si forbereder eksamensoppgavene, er en av disse 4 kursene fordi Tyskland bare godtar vitnemålene som er mottatt fra disse 4 navnene som gyldige, hvis du har tid til å gjøre arbeidet ditt, enten selvstudium eller gå til stedene som gir leksjoner for a1-eksamen, men bare a1 vil ikke være generell tysk.

    guru
    Deltager

    min kone har avsluttet sin andre uke på språksenteret i istanbul og nå er hun veldig fornøyd. Så hvis det er folk som vil dra, kan jeg anbefale Bakırköy.

    netalman av
    Deltager

    HANIM ASIYE FANTASTISK, MEN DU SØKER fortsatt kurs og får informasjon!

    guru
    Deltager

    dame asiye som ikke forstår? komedie eller seriøst, du er full av komedie

    netalman av
    Deltager

    :) :) :)

    guru
    Deltager

    Tror du at du har lært noe nå? Jeg har ingen jobb, jeg meldte meg på kurset, men jeg har å gjøre med deg.
    Det er det. Du snakker tull. Takk Gud, jeg heter ikke Asiye, for hvis du brukte navnet mitt her kunne jeg skrevet verre ting!

Viser 6 svar - 1 til 6 (totalt 6)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.