Tysk% 100 permanent ordmemorisering, og husker hundrevis av tyske ord

> Forum > Aktiv læring og tysk ordminneringsmetoder > Tysk% 100 permanent ordmemorisering, og husker hundrevis av tyske ord

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    strongmist er
    Deltager

    Hei venner
    Jeg ønsket kort å dele metoden som jeg tenkte og brukte selv og oppnådde 100% suksess.
    De sier språket er glemt, men av en eller annen grunn spør ikke folk hvorfor morsmålet ikke blir glemt.:)
    Det er to typer hukommelse hos mennesker, kontinuerlig, men kontinuerlig, kortsiktig og langvarig, langsiktig memorisering går over igjen.
    Jeg er en som først tok A1-eksamen og planla å starte et liv i Tyskland med familiegjenforening, jeg er matingeniør, jeg tjente 15 poeng for 89 dager siden, men den forrige eksamenen var 54 på grunn av mangelen på ordforråd.
    Uansett, essensen av jobben er å finne 14 ord hver dag (eksempel fra henholdsvis A1 A2 B1-bøker) og å skrive dem regelmessig på den ene siden av notatboken vår og å skrive dem på baksiden av notatboken, hvor ordet gjør ikke har noen betydning, og å gjenta de samme ordene hver dag uten å se på betydningen. Det vil bli opprettet et ordforråd med ord.
    Nå har jeg mer enn 1000 ordforråd, og jeg tenker ikke engang på betydningen av ordene jeg gjentar, det blir liv og blir veldig enkelt gjentatt ... Og dette gjenspeiles selvfølgelig i å snakke med mindre enn halv grammatikk, til og med å lytte og skriving ..
    Tro meg, i løpet av to år, med en halvtime om dagen, vil en container på 2 ord åpne mange dører for deg på språk og andre områder av livet ditt. Ikke tenk på hvordan du skal gjenta 10000 ord hver dag.
    Jeg fortsetter fortsatt. Jeg håper jeg kunne gi en idé.
    Lykke til med

    slvia
    Deltager

    Som tyskelærer tror jeg du deler veldig bra, jeg vil gjøre det nå 14 ord hver dag, takk for at du delte (:

    saalesk
    Deltager

    Det er verdt å prøve

    Rodolfo
    Deltager

    Å lære et språk kan være mer permanent med visse tekniske arbeider, som du sa. Å, hvis vi bare kunne bruke den fullt ut :) Takk for at du deler.

    alicorak
    Deltager

    yuppi :) yuppi :) yuppi :) yuppi :) takk

    Gulseren
    Deltager

    Takk skal jeg prøve :)

    reyyan til
    Deltager

    Du vet at det er en lenke eller noe. hvorfor kan jeg ikke se ???

    shamata
    Deltager

    Du vet at det er en lenke eller noe. hvorfor kan jeg ikke se ???

    Essensen av arbeidet er å finne 14 ord hver dag (eksempel fra henholdsvis A1 A2 B1-bøker) og å skrive dem regelmessig på den ene siden av notatboken vår og å skrive dem på baksiden av notatboken, der ordet ikke har noen betydning , og å gjenta de samme ordene hver dag

    alicorak
    Deltager

    tickoff :) tickoff :) tickoff :) yuppi :) yuppi :) alkis :) alkis :) alkis :) alkis :) alkis :)

Viser 8 svar - 1 til 8 (totalt 8)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.