Måter å forstå Akkusativ og Dativ...

> Forum > Tysk kurs og kunnskapsbank > Måter å forstå Akkusativ og Dativ...

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    opphøyet
    Deltager
    Det jeg har forberedt er ikke et sitat...
    Jeg har forberedt alt selv...
    Hvis jeg tar feil, vil jeg at vennene mine eller læreren vår skal korrigere meg...
    Målet mitt er å være til hjelp for venner som ikke vet...

    ::) Inni deg Gud velsigne deg Bare sier det::)


    33.jpg

    34.jpg

    35.jpg

    36.jpg

    37.jpg

    jentzsch2
    Deltager

    Gud velsigne deg, opphøyet ;)

    Jeg er sikker på at denne informasjonen vil være veldig nyttig for folk som er forvirret om dette problemet. 1 Jeg sendte lenken til siden til vennen min. ;)

    opphøyet
    Deltager

    Amen Timur, jeg er glad jeg kunne hjelpe.. ::)

    den fbsah
    Deltager

    Tusen takk…

    memolixnumx
    Deltager

    :) Hei min venn Yücel, du forklarte det veldig bra, tusen takk 😮 :o. Jeg har bare ett spørsmål og jeg ville bli veldig glad hvis du kan hjelpe meg. Hvor er disse substantivene alltid plassert i setningen? Er det etter eller før verbet? Det vil si über, nach, auf, an, von disse ( Hvordan kan jeg bruke det i en setning med ordet dersen) eller (schreiben) Jeg kunne ikke forstå hvordan jeg skulle bruke det, takk i avansere. :)

    opphøyet
    Deltager

    :) Hei min venn Yücel, du forklarte det veldig bra, tusen takk 😮 :o. Jeg har bare ett spørsmål og jeg ville bli veldig glad hvis du kan hjelpe meg. Hvor er disse substantivene alltid plassert i setningen? Er det etter eller før verbet? Det vil si über, nach, auf, an, von disse ( Hvordan kan jeg bruke det i en setning med ordet dersen) eller (schreiben) Jeg kunne ikke forstå hvordan jeg skulle bruke det, takk i avansere. :)

    som memoli kompis,

    Jeg har gitt disse i form av en tabell før, jeg vet ikke om du så ut,
    Dette emnet du ser etter er inkludert... (se tabellen nedenfor).
    2. $ IK)
    https://www.almancax.com/forum/index.php?topic=4101.msg23704#msg23704

    selimistan
    Deltager

    Gud velsigne alle er et vanskelig tema å forstå

    opphøyet
    Deltager

    Gud velsigne alle er et vanskelig tema å forstå

    Amen, fra oss alle...

    nahur
    Deltager

    Vel, la meg fortelle deg dette, jeg har gått på skole i Sveits i hvor mange år, jeg har aldri sett noe lignende det du beskrev. Må Gud velsigne deg og tusen takk for hånden og hjernen din.

    Achten Sie
    Deltager

    Min kjære Yukuk-bror, dette kan være litt vanskelig for nybegynnere, men det er et emne som alle har problemer med, selv tyskere har problemer med å forstå sin egen grammatikk. Uansett, takk uansett, må Gud velsigne deg...

    opphøyet
    Deltager

    Min kjære Yukuk-bror, dette kan være litt vanskelig for nybegynnere, men det er et emne som alle har problemer med, selv tyskere har problemer med å forstå sin egen grammatikk. Uansett, takk uansett. Må Gud velsigne deg...

    Ja, jeg antar at det var litt sånn... Så la oss kalle det A2

    foran
    Deltager

    takk

    Kaşüstü
    Deltager

    Det tok timer å forberede dette, jeg vet at jeg forberedte en lignende.
    Bare en god og hjelpsom person kan gjøre dette slik.
    Gud velsigne deg.

    opphøyet
    Deltager

    Det tok timer å forberede dette, jeg vet at jeg forberedte en lignende.
    Bare en god og hjelpsom person kan gjøre dette slik.
    Gud velsigne deg.

    Ja, det tok litt tid, men målet mitt er å dele noe... :D :)

    hei yücel venn virkelig takk, du forberedte noe fint, men det er noe galt her.

    DER TOURIST DANKT DEM BEAMTE FUR DIE IS NOT HİLFE (DER TOURIST DANKT DEM BEAMTEN FÜR DİE HİLFE)

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 48)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.