A1 kursforvirring; 20 dager og 80 timers garantimani...!!!

> Forum > Generelle tyske og tyske A1 Familiekombinasjonskurs > A1 kursforvirring; 20 dager og 80 timers garantimani...!!!

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    aser_xnumx
    Deltager

    Hei venner. Jeg begynte å forske for a1-eksamen på Internett. Jeg ser på alle kursene rundt Mersin-Adana-Hatay. Mennene hevder at de har forberedt seg spesielt for A1 og vil nå nivået for å få sertifikatet om 20 dager.
    Venner som mottok A1-sertifikat og deltok på kurs... Disse institusjonene snakker sant med påstandene sine, kan de få det?
    Fra og med alfabetet begynte jeg å studere tysk i gjennomsnitt en halv time om dagen. Jeg tenkte å lære meg taktikken til eksamen, for å si det, i disse 20-dagers kursene i tankene mine.
    Vennligst del dine synspunkter på emnet.

    takk

    aser_xnumx
    Deltager

    Venner, temaet er oppdatert.

    aser_xnumx
    Deltager

    Venner, ikke noen deltar på slike kurs, vennligst del dine erfaringer.

    Takk skal du ha…

    reyyan til
    Deltager

    Dette avhenger helt av din innsats og besluttsomhet. Selvfølgelig, hvis du er villig, vil det hjelpe deg på kurset ditt. Kurset vil undervise i formatet til A1-eksamen og gi en prøveeksamen. Fortsett å lære mange ord. Få for eksempel en liten notatbok og skriv de tyske ordene på tyrkisk. Ha denne notatboken med deg til enhver tid og se på den hele tiden. Det er allerede brevprøver på siden, få informasjon derfra. Goethe Institutt har eksamensprøver. Sørg for å sjekke det ut. Du vil ha stor nytte av dette. Jeg gir deg linken. Lykke til.
    https://www.goethe.de/lrn/prj/pba/bes/ft1/mat/trindex.htm

    aser_xnumx
    Deltager

    Hei, tusen takk for interessen din.

Viser 4 svar - 1 til 4 (totalt 4)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.