2019 visum servitører og områder

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    ysmnxnumx
    Deltager

    Venner, jeg søkte om familiegjenforening fra Izmir 30. september. Det er et 4-sifret nummer under strekkoden øverst til høyre på A6-papiret gitt etter intervjuet. Er det dette du kaller sporingsnummeret? Og kan noen skrive om deres erfaringer, takk? byby :)

    ysmnxnumx
    Deltager

    Amen, jeg håper du snart gjenforenes med din kone, du vil være i mine bønner. Tusen takk :)


    Hallo. Først og fremst ønsker jeg lykke til og tålmodighet til alle som venter på at visumet skal bli utstedt, som meg. Jeg søkte om visum fra Izmir 4. november. Jeg venter også... forhåpentligvis, når denne prosessen er over og jeg får visumet mitt og mannen min, vil jeg ta opp informative videoer om hele prosessen. Prosessen er slitsom og vanskelig. Jeg håper vi får gode nyheter så snart som mulig.

    ozzzyj
    Deltager

    Lykke til ysmn0 Jeg er veldig glad for deg. Sopp insha'Allah for meg. Jeg håper alt vil skje med ditt hjerte. Jeg ønsker deg lykke til med din kone.

    Hei, jeg håper det er sent, det er en veldig slitsom prosess... Har du protestert mot avslaget? Så vidt jeg vet er det en viss tid for din innsigelse og dersom du ikke bruker denne retten har du ikke lenger rett til å søke om familiegjenforeningsvisum Er din ektefelle tyrkisk statsborger?

    ozzzyj
    Deltager

    Hallo. Først og fremst ønsker jeg lykke til og tålmodighet til alle som venter på at visumet skal bli utstedt, som meg. Jeg søkte om visum fra Izmir 4. november. Jeg venter også...Gud vil jeg, når denne prosessen er over og jeg får visumet og mannen min, skal jeg lage informative videoer om hele prosessen.Prosessen er slitsom og vanskelig. Jeg håper vi får gode nyheter så snart som mulig.

    Hei, har du fått visum? Jeg søkte fra Istanbul 8. november... for byen Nürnberg... Det har gått nøyaktig 2 måneder i dag, jeg venter fortsatt. Før den siste juleferien ba de kona mi om å sende dokumenter med posten, min kone dro i dag, men utlendingspolitiet gir ingen informasjon om situasjonen som vanlig 🤦🏻 ‍♀️ Det er en veldig overveldende prosess. Jeg håper vi alle får visum snart 🙏🏻

Viser 4 svar - 31 til 34 (totalt 34)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.