Tyskland eller Tyrkia i 2015???

> Forum > Cafe almancax > Tyskland eller Tyrkia i 2015???

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    egelixnumx
    Deltager

    Venner diskuterte hele tiden temaet, men jeg vet at du tror jeg vil oppdatere tidssonen vi bor i Tyskland eller leve taket mitt i Tyrkia mer fordelaktig. Jeg vil bare at du skal være ærlig mot deg selv og svare på denne måten. Hvis vi virkelig gjenspeiler situasjonen vi er i, vil vi kanskje ødelegge noen fordommer. Det er mange mennesker i forumet, gleden over visumprosessen og skuffelsen etter å ha fått visum.
    Er de som faktisk bor i Tyskland og hevder at de er ulykkelige, ikke sant ???
    Eller er de som lengtet så mye til å reise til Tyskland og så frelse der ikke?

    1963
    Deltager

    Hei, du har åpnet et godt emne. Selvfølgelig er det fordeler og ulemper på begge sider. Fordeler og ulemper varierer selvfølgelig fra person til person. La meg fortelle deg hvordan dette skjer, hva jeg har observert fra meg selv og de rundt meg. Nå, hvis du ikke har et yrke med diplom i Tyrkia eller hvis du ikke har et gyldig yrke her, er lønnen du får her mer eller mindre sikker, hvis du er en profesjonell. Hvis du ikke har har en jobb, som det er kjent, i mange sektorer i Tyrkia, prioriteringen er ikke å ha et vitnemål, men å kunne jobben. Her er prioriteringen motsatt, de ser etter et diplom og deretter ferdigheter i yrket. Hvis du ikke har vitnemål, vær så dyktig du vil, det er ikke viktig i jobben din.Jeg har en venn som jeg kjente på kurset, han jobbet i skoprodusenten i Tyrkia, lønnen hans var god før han kom hit, han gjorde ingen undersøkelser. Da jeg spurte ham hvorfor han ikke gjorde noen undersøkelser, sa han: "Kan jeg jobbe der i denne jobben? Det er ingen sjanse til å gjøre jobben min her nå." , "Hvorfor gjorde du ingen undersøkelser?" Han sa, "Ja, jeg har også hørt denne situasjonen mye. Folk beskriver dette stedet så godt, det virker som om det er her overalt." Det er ikke noe som heter en jobb og veldig god lønn.Selvfølgelig er det ikke bare for de som er arbeidsledige eller ikke har vitnemål.Selv om det er et gyldig yrke er det selvfølgelig vanskeligheter.Så som du forstår begynner du livet ditt fra bunnen av. Mitt råd til nye venner som vil komme hit er at hvis du har en god jobb og god lønn i Tyrkia, og hvis ektefellen din her ikke har en veldig god jobb eller ikke jobber her, ikke forstyrr din rutine. Det sosiale livet her er veldig mindre sammenlignet med Tyrkia, så et monotont liv venter deg, husleiene er høye. De fleste jobbene du vil jobbe her vil være gjennom underleverandørselskaper, noe som ikke er bra. Inntektsskatten er også veldig høy , vil det være mye trekk i lønnen du får. Dette avhenger selvfølgelig av inntekten din, avhengig av arbeidssituasjonen til ektefellene dine. Det er selvfølgelig gode sider ved disse, i hvert fall i mange av dem, du vil ha helgeferier, årlig permisjon, mer mat og drikke enn i Tyrkia Bilprisene er rimeligere enn elektroniske Tyrkia Det er også en ting: Hvis to personer med yrke jobber her, vil de få en bedre inntekt enn i Tyrkia. Hvis jeg skulle oppsummere det jeg skrev, Tyskland eller Tyrkia, er det selvfølgelig faktorer som bestemmer disse, disse varierer fra person til person, alle vil vurdere sin egen situasjon, jeg skrev tross alt det jeg observerte. 
    Egentlig tenkte jeg før jeg skrev det eller ikke, fordi det ikke betyr noe for de som kommer hit, fordi mange føler at de er på skyene før de kommer hit. Fortell dem hva du vil. Spør fortid som skjer vil tabiikii gjøre innlegget så noe kalmiy av drømmene dine her din forespørsel jeg pakket de fremtidige vennene ikke vandrer gransking av drømmeverdenen etter kollapsen deres vil du si, hvorfor dro du dit ozaman min største faktor esim her i mitt komme til å ha et godt yrke og yrket å være så vanskelig å gjøre i Tyrkia selvfølgelig mitt i Hvis du sier angrer du på at du har et gyldig yrke her?
    Jeg ønsket ikke å være likegyldig til vennenes emne, selv om jeg ikke visste at forfatterskapet mitt ikke var viktig, men det er en jobb de vil vite så snart jeg vil skrive, jeg har oppfylt min humanitære plikt.

    egelixnumx
    Deltager

    Du skrev veldig bra. Du vet hvor hodet mitt konfronterer meg, jeg har veldig nære slektninger i begge land. Men av en eller annen grunn beundrer alle hverandres liv. Noen sier at du har et jentetårn, du har et hav, og den andre sier at du har mye bensin, billige biler, billige og for mange ferier der. Når vi sammenligner de to landene, er det naturskjønne landskapet eller feriebilen vi virkelig trenger å basere oss på? Når vi diskuterer denne saken med fetteren min, sier han i oppgaven at jeg vil bo i Tyskland. Barnet mitt er mye bedre og mer fordelaktig med å oppdra et voksen barn med tre språk, selvfølgelig er statens bidrag mye bedre og fordelaktig. Han sa at jeg vil at du skal forstå meg. Jeg sa at du har rett, jeg ga det riktig. Fetterens bror bor i Tyskland. Oda sa at hans kjærlighet til Istanbul, havet og mangelen på andre klasses statsborgerskap han bodde der, livet har aldri vært så lett, og trommelyden er behagelig på avstand. Jeg sa at jeg ga ham rett, og du har rett. Så var det en liten hendelse mellom oss og kusinen min i TR fortalte meg hvorfor han hadde rett, han kjøpte en BMW 22 for 30 5.20 TL. 1998 modellbror kjøpte den samme kjøretøymodellen 2000 i Tyskland for 1.600 €. Han kjøpte den samme bilen med ham og jeg fyller 110 tl. LPG-tanken min fyller den 30 €. Jeg visste ikke hvorfor jeg skulle bli, to av dem er urolige og begge er ulykkelige. Den ene ønsker å leve livet lettere, den andre lengter etter et hjemland, lengter etter en familie og mener at han er ekskludert i landet han bor i. Begge mener økonomien i landet de bor i er dårlig og de er ulykkelige. Hvilken er egentlig misfornøyd ??? Hvilken er riktig ???

    reyyan til
    Deltager

    Hei, du har åpnet et godt emne. Selvfølgelig er det fordeler og ulemper på begge sider. Selvfølgelig varierer fordelene og ulempene fra person til person. Hvordan kan dette skje? La meg fortelle deg hva jeg har observert fra meg selv og fra de rundt meg. Nå, hvis du ikke har et yrke med diplom i Tyrkia eller om du ikke har et gyldig yrke her, er lønnen du får her mer eller mindre sikker, hvis du er en profesjonell. ikke har en jobb, som det er kjent, i mange sektorer i Tyrkia er prioritet ikke å ha et vitnemål, men å kunne jobben. Her er prioritet å ha et diplom, så ser de etter ferdigheter i yrket Hvis du ikke har vitnemål, vær så dyktig du vil, det er ikke viktig i jobben din. Jeg har en venn som jeg møtte på kurset. Han jobbet i skoprodusenten i Tyrkia. Han hadde en god lønn før han kom hit. Han gjorde ingen undersøkelser. Da jeg spurte ham hvorfor han ikke gjorde noen undersøkelser, sa han: "Kan jeg jobbe der i denne jobben? Det er ingen sjanse for å gjøre jobben min her nå." sa: "Hvorfor gjorde du ingen undersøkelser?" Han sa: "Ja, jeg har også hørt denne situasjonen mye. Folk beskriver dette stedet så godt, det virker som det er her overalt." Det er ikke noe som heter jobb og veldig god lønn.Selvfølgelig er det ikke bare for de som er arbeidsledige eller ikke har vitnemål.Selv om det er et gyldig yrke, er det selvfølgelig vanskeligheter.Så som du forstår er du starte livet fra bunnen av. Mitt råd til nye venner som vil komme hit er at hvis du har en god jobb og god lønn i Tyrkia, og hvis ektefellen din her ikke har en veldig god jobb eller ikke jobber her, ville jeg si ikke forstyrr rutinen. Det sosiale livet her er veldig mindre sammenlignet med Tyrkia, så et monotont liv venter på deg, husleiene er høye. De fleste jobbene du vil jobbe her vil være gjennom underleverandører, noe som ikke er bra. Inntektsskatter er også veldig høye vil det være mye trekk i lønnen du får, selvfølgelig, dette avhenger av inntekten din, avhengig av arbeidssituasjonen til ektefellene dine.Selvfølgelig er det gode sider ved disse, det er i hvert fall mange av dem, du har helgeferier, årlige permisjoner, mer mat og drikke enn i Tyrkia. Bilprisene er rimeligere enn elektroniske Tyrkia. Det er også én ting: Hvis to profesjonelle personer jobber her, vil de få en bedre inntekt enn Tyrkia Hvis jeg skulle oppsummere det jeg skrev, er det faktorer som bestemmer Tyskland eller Tyrkia, selvfølgelig, disse varierer fra person til person, alle vil vurdere sin egen situasjon, jeg skrev tross alt det jeg observerte. 
    Egentlig tenkte jeg før jeg skrev det eller ikke, fordi det ikke betyr noe for de som kommer hit, fordi mange føler at de er på skyene før de kommer hit. Fortell dem hva du vil. Spør fortid som skjer vil tabiikii gjøre innlegget så noe kalmiy av drømmene dine her din forespørsel jeg pakket de fremtidige vennene ikke vandrer gransking av drømmeverdenen etter kollapsen deres vil du si, hvorfor dro du dit ozaman min største faktor esim her i mitt komme til å ha et godt yrke og yrket å være så vanskelig å gjøre i Tyrkia selvfølgelig mitt i Hvis du sier angrer du på at du har et gyldig yrke her?
    Jeg ønsket ikke å være likegyldig til vennenes emne, selv om jeg ikke visste at forfatterskapet mitt ikke var viktig, men det er en jobb de vil vite så snart jeg vil skrive, jeg har oppfylt min humanitære plikt.

    Jeg har flere ganger skrevet kommentarer om dette emnet som tilsvarer din mening. det du har skrevet bokstavelig. Jeg er med deg i denne saken
    Jeg har samme oppfatning. Vel oppsummert.

    1963
    Deltager

    Jeg har flere ganger skrevet kommentarer om dette emnet som tilsvarer din mening. det du har skrevet bokstavelig. Jeg er med deg i denne saken
    Jeg har samme oppfatning. Vel oppsummert.

    takk for tankene dine

    tugce_doerj er
    Deltager

    Selvfølgelig endres situasjonen i henhold til folks forventninger og levestandard. Hvis du har nok tysk til å utøve et gyldig yrke i Tyskland, er selvfølgelig Tyskland bedre. avgifter er høye i Tyskland, men standardene er også høye. Å bo i Tyskland er enkelt og behagelig så lenge det er språk og arbeid.

    den sawr
    Deltager

    kalkun til slutten,
    Jeg er fremdeles sulten tinnhendelser i Tyrkia,
    Alt her er penger, staten oppfordrer offisielt til latskap når den ikke jobber,
    Det er ingen fordel her,
    Selv om mann og kone jobber, er det maksimale pengene du får ikke mer enn 2500, men det går allerede til 1500. skatten er for høy,
    skatt på alt
    De koblet folk til roboten, du kjenner roboten i form av en ku, de melker bızt bızt fra alle kanter uansett hvor du går,

    omerr34
    Deltager

    Selvfølgelig endres situasjonen i henhold til folks forventninger og levestandard. Tyskland er selvfølgelig bedre hvis du har nok tysk til å utøve et yrke i Tyskland. skatten er høy i Tyskland, men standardene er også høye. Å bo i Tyskland er enkelt og behagelig så lenge det er språk og arbeid.

    Du oppsummerte hendelsen i Tyskland veldig hyggelig, enkelt liv av enhver form for kalkun.

    lambdawinner829
    Deltager

    Å velge mellom Tyskland og Tyrkia er en personlig avgjørelse basert på ulike faktorer. Hvert land har sine egne fordeler og muligheter. Folks erfaringer og meninger er forskjellige, så det er viktig å ha et åpent sinn. Det viktige er å finne et sted hvor du føler deg glad og tilfreds.

Viser 8 svar - 1 til 8 (totalt 8)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.