Hva du skal gjøre for å få et tysk førerkort og tyrkisk arbeidsbok...

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    fuk_xnumx
    Deltager

                   

                    Venner som lever med å skrive følgende i Tyrkia og lisensen er en av Tysklands nye lovgivninger, førerkort saken hennes for å begynne med skiftet fra å få førerkortet til å ta trinn på hva du skal gjøre for å om nødvendig for å kort beskrive fordi å oppnå gjensidig fra Tyrkia lisenser er bare gyldig de første 6 månedene i Tyskland og inn- og utreise yaptigimizda igjen i Surah uzamiy det følger av dette ansiktet Fremgangsmåten som skal bestås er ment å bli forklart i artikkelen. Følgende artikkel kan variere fra stat til stat, så så snart vi først ankommer eller når vi prøver å endre lisensen, kan vi be om alt vi skal gå på kurset vi skal gå på og lære prosedyren som er gyldig. En studiebok kreves etter registrering,
                                                                            Jeg publiserer denne arbeidsboken for deg som en PDF i følgende lenke   
    Jeg kan ikke gi deg en test fordi testene kan belastes, men jeg kan hjelpe deg med å finne den riktige testen etter å ha registrert deg for kurset de vil gi deg en testpris mellom 40 og 100 euro i dette systemet fungerer som følger: du gir dem til deg fra din egen hjemme-datamaskin ved hjelp av internett på nettet, du løser spørsmålet du ser at læreren gir deg beslutningen om å gå opp til eksamen, og du kan ikke angi vanligvis 70% 80 nøyaktighetsgrad, du kan nå gå inn i eksamenen sier at de andre nettstedene XUMX måned XUMX 3 euro Jeg kan hjelpe venner som vil ha tester i lenken om eksamen 24 har et totalt antall spørsmål vi trenger å løse mens du kjører tester i totalt 6 underlagt de samme spørsmålene ved å lage en slags memorering ved å legge inn en slags eksamen allerede bu.gelelaki y Vår azid ..

                          Hvis det ikke har gått 3 år siden du flyttet til Tyskland og du allerede har en gyldig tyrkisk lisens, kan følgende trinn følges;

    først blir følgende dokumenter utarbeidet;

    - Oversettelse av ditt tyrkiske førerkort til tysk fra ADAC og det originale førerkortet
    - Det kreves en synsprøve for førerkorteksamen, og de fleste kurs gjør det selv
    - kopi av passporten
    – Sertifisert oppholdsbevis fra din første bostedsby i Tyskland
    - Et 8-timers "førstehjelpskurs" -sertifikat, noen kurs gjør sine egne, med øyetest samme dag
    - bevis for påmelding til førerkortkurs (hvis du ikke tar et kurs)

    levere disse dokumentene enten til kjøreskolen eller til landratsamt som selve kjørekurset er tilknyttet. Avhengig av arbeidsmengde sender distriktsmannens kontor et brev til kjøreskolen mellom 3-8 uker om at førerkortet ditt virkelig er gyldig, og at du kan ta eksamenene uten å ta et kurs. Kjøreskolen informerer deg om situasjonen og forteller deg at du først kan ta den skriftlige eksamenen når du er klar.

    Når du er ferdig med de 60 spørsmålene på 30 spørsmål i hånden din, ringer du kurset og forteller datoen du vil ta eksamen, og hvis det er plass i eksamenssenteret, registrerer de seg til eksamen. Eksamenene holdes i sentrene til TÜV - German Technical Supervisory Board. Du har sjansen til å gjøre maksimalt 110 feilpoeng av 10 i eksamen. Spørsmålene er i rekkefølgen av betydning, 2-3-4-5 poeng, og under hvert spørsmål skrives antall poeng spørsmålet tilsvarer. Det er bare en sjanse for å lage 10 feilpoeng og ikke bestå eksamen, og det er å få to 5-poengsspørsmål feil. 2-punktsspørsmålene er de viktigste spørsmålene, og generelt enkle spørsmål, så ikke få panikk. De gir rett til å ta denne eksamenen på det meste 5 ganger, hvis du ikke kan ta det på 3 ganger, starter hele prosessen med å få lisens fra begynnelsen.

    Klarer du skriftlig eksamen er det en siste hindring igjen for deg. praktisk eksamen. Mitt råd før du tar denne eksamen er, hvis du har kjørt i store byer i Tyrkia, spesielt i Istanbul, glem alle vanene dine og ikke oppfør deg som en ung mann ved å si "Jeg skal gjøre det", ta 1-2 kjøretimer ( ca 45 minutter). Lær deg området der du skal ta eksamen, lær deg vanskelighetene, og lær spesielt å stoppe på linjen foran "stopp"-skiltet og lær å bruke nødbremsclutch når du reiser på 40 km. Praktisk eksamen gjennomføres i løpet av 1-45 minutter. Hvis du ikke stopper når noen nærmer seg fotgjengerovergangen, kan eksamen avsluttes i det første minuttet med kommandoen "Trekk til side, vær så snill". Likeledes, hvis du ikke kjører forbi en syklist fra 1 m unna, kan du høre kommandoen "på ledig plass til høyre i fremtiden."

    ting du absolutt ikke bør glemme i praksiseksamen;

    * sjekk trafikkflyten gjennom speilet før du signaliserer - signaliserer - krysser høyre bane - leter etter en fotgjenger eller sykkel før du snur deg og ser over blindepunktet over skulderen - gir vei for våre kryssende gående eller syklende brødre på gaten du skal tilbake til

    * Husk å signalisere til høyre ved kjerneutgangene

    * 4-hjulet står stille foran stoppskiltet, og hvis veien er tilgjengelig, fortsett igjen

    * for å kontrollere trafikken bak speilet uten å stoppe ved det røde lyset og komme opp i det grønne lyset

    * sakte for å sjekke høyre trafikk ved hver gateutgang

    * signal før 300m før du går ut av motorveien og begynner å gå inn i høyre felt så snart de stiplede linjene starter

    * ikke honking

    * unngå å komme inn i trafikken uten å krysse minst 2-baner

    Hvis du tar hensyn til disse, kan du kjenne førerkortet i lommen. Hvis du fullfører eksamenene, vil du enten få førerkortet ditt umiddelbart, eller du vil motta et sertifikat fra onkelen som tok eksamen, og neste dag vil du motta førerkortet fra Tuv. beste hilsener.

                                                                    https://turbobit.net/8ylt83h0s9tn

    Bis Zum Ende
    Deltager

    Helsevesen i hendene dine.

    den yeliz_orh
    Deltager

    valla supersin A1-EKSAMEN ER OVER NÅ I LISENSEN YAV HVOR MANGE EKSAMENER PÅ DENNE LINJE TREFF KOFFE :)

    fuk_xnumx
    Deltager

    gå til kurset kan du fremdeles få detaljert informasjon derfra hvor som helst sted kan være annerledes

    valla supersin A1-EKSAMEN ER OVER NÅ I LISENSEN YAV HVOR MANGE EKSAMENER PÅ DENNE LINJE TREFF KOFFE :)

    fuk_xnumx
    Deltager

    online test 40 begynner å fungere for deg, men du godtar ikke den, du kan få de samme 3 månedlige prisene fra internett.

    ckok på
    Deltager

    Hei Ufuk,

    Hvilken er den nettbaserte arbeidssiden som koster 3 euro for 20 måneder? Alt jeg vet http://www.fahrschulecard.de, som er det kurset vanligvis anbefaler, er 40 euro.

    forliste
    Deltager

    SA venner, jeg søkte om å endre førerkortet, jeg besto den teoretiske eksamenen, personen som tok eksamen før jeg begynte å utfordre meg litt, jeg spurte noen tekniske spørsmål. Jeg gjorde min første æresbevisning. Jeg har den andre æresprisen en uke senere. Jeg har en eksamen. Spør, hvordan skal jeg gi CVP? Spørsmålene handler generelt om dekk, firdobling, avstandsjustering av viskerlys, brems, hvilken av dem ble spurt til deg og hvordan ga du CVP.

    Jeynes
    Deltager

    Min venn jeg gikk inn i praktiske prüfunga for 2 dager siden. Takk for førerkortet. Jeg kom fra tysk, selv om tyskeren min er svak. Tåker bak, tåker foran, 4 lightere, høye og lave frontlykter fungerer på tysk, du spør dem bare. Men læreren din snakker ikke tysk snakker ikke mannen som ikke stiller spørsmål ikke spør sna ikke spør. Jeg visste ikke den samme tysken som jeg gikk på kurset. Jeg gjentar eksamen. De spurte ikke. Til høyre, venstre, parken bak bilen i eksamen, ved hjelp av ord som for eksempel å gå tilbake for å forstå dem. Gjør det enkelt.

    fuk_xnumx
    Deltager

    jeynes veldig hyggelig og også den mest ideelle tiden å få lisens

    1.) Gjør ditt første førerkort turkiyede til Tyskland fra Tyrkia, og la inntekt 6 måneder (180g) være passet ditt for å gjøre alt for deg som du kan bruke på e-kortet ditt med de beste verktøyene og har til hensikt å kjøre konsekvent.

    2.) Du kan melde deg på kurset uten å vente i 6 måneder til å bli ferdig, eller det er opp til deg etter at det er over, men mitt forslag er å registrere deg etter å ha kjørt i 4 5 måneder, fordi du vil lære alt om reglene for kjørestil og passeringsrett mens du kjører.

    3.) Når du registrerer deg for et kurs, skal du ikke stake kurset godt, og hvis du bestått den skriftlige eksamenen først, vil du kunne ta styringseksamen slik at du bestemmer hvor mange øvelser du vil ta etter å ha skrevet.

    4.) Skriftlig eksamen, så kan du gå inn i styringsklassen nå du bestemmer deg for at styringsinstruktøren, men disse kursene tar månedlige avgifter, så du må ta hensyn til det veldig godt du kjenner, selv om du vet veldig godt du vil tjene ekstra leksjoner og mye penger.

    5) lisens bruk av olupd aktivt instrument i Tyrkia og i Tyskland i 5 måneder mellomledd til tid, få opptil 3 styre løpet av nesten nok til maksimalt 5 d fordi du allerede vet at du kjører på de nødvendige kjenner reglene for trafikk Veiskilt Når det gjelder hvilken hastighet du kan gjøre nesten hvilken som helst regresjon til grensene for For å overholde og alltid være oppmerksom på den midlertidige retten til høyre er retten til retten til å passere på alle veier på 30, så når du kommer til et veikryss, må du holde foten på bremsen og være forberedt på å bremse i en plutselig situasjon fordi offiseren som utfører eksamenen bak ser deg offisielt med øynene. Det betyr at du blir, så læreren lærer dem allerede i kjøreleksjonen, og en person vil definitivt lære dem i fem leksjoner.

    Når det gjelder styringsklasse, er 6.Ders 1 minutt og 45 er vanligvis euro. Hvis du kjører samme dag 40 minutter 90-kurs gjør du det. 2-kurs 5 minutter er nok for de som vil ha flere mål i egne interesser, som jeg sa at noen lærere skriver ekstra timer, så du bør være forsiktig med dem alle.

    Hvis du har spørsmål, kan du spørre meg igjen, eller vennene mine vil svare.

    forliste
    Deltager

    Takk for svarene, dette er kurset jeg gikk på, de vil tjene penger og de gjør dette allerede klart, de sier at vi ikke tjener mer penger enn deg og de sier at vi skal tjene 5 eller 6 heder for det , Jeg vil endre kurset og de tar eksamen på et sted langt fra der jeg bor og feltet er stort og flytter til et sted i mitt eget område og får noen utmerkelser. Jeg sa "Jeg skal gjøre det, de er bedre tyrkere" men de var like etter å ha ranet meg og de fortsetter å riste eksamensdatoen min...

    fuk_xnumx
    Deltager

    men 5 6 sa allerede at det ikke er noe problem å bli normal så si 2 kurs 90 minutter 3 ganger kommer til kjøretøyet i separate dager på en slik måte hvis du gir alt i hendene til 500 600 hvis du fortsatt er blant de andre vil de trekke pengene allerede pengene blir rundt 1000 euro

    Takk for svarene, dette er kurset jeg gikk på, de vil tjene penger og de gjør dette allerede klart, de sier at vi ikke tjener mer penger enn deg og de sier at vi skal tjene 5 eller 6 heder for det , Jeg vil endre kurset og de tar eksamen på et sted langt fra der jeg bor og feltet er stort og flytter til et sted i mitt eget område og får noen utmerkelser. Jeg sa "Jeg skal gjøre det, de er bedre tyrkere" men de var like etter å ha ranet meg og de fortsetter å riste eksamensdatoen min...

    fuk_xnumx
    Deltager

    selve

    fuk_xnumx
    Deltager

    .

    carismaboy
    Deltager

    Tusen takk for emnet, informasjonen og filen. zshare hadde mye problemer med å laste ned, men til slutt lyktes jeg. Turbobit-lenken er død. Testbokene mine var ofre for en ulykke, jeg søkte mye og fant dem igjen :) Jeg bruker fahren lernen v1.5 akkurat nå. Dataprogrammet er akkurat som eksamen. Jeg tok eksamen en gang, men den dagen ble jeg veldig syk og avslutte eksamen.

    Jeg kan laste opp dette programmet hvis noen vil.

    God dag til alle.

    Rodolfo
    Deltager

    Wow venn hva førerkorteksamen :D Jeg hadde 13-års førerkort i TR. Allikevel tok jeg eksamen. Jeg opplevde ikke stresset og spenningen like mye som førerkorteksamen her, heldigvis vant jeg. ;) Måtte Gud hjelpe deg.

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 61)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.