2019 visum servitører og områder

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    ysmnxnumx
    Deltager

    Venner, jeg søkte om familiegjenforening fra Izmir 30. september. Det er et 4-sifret nummer under strekkoden øverst til høyre på A6-papiret gitt etter intervjuet. Er det dette du kaller sporingsnummeret? Og kan noen skrive om deres erfaringer, takk? byby :)

    stuepike
    Deltager

    Hei,
    Jeg søkte med barnet mitt fra Ankara 17. september. Jeg hadde ett manglende dokument. De ga det manglende dokumentskjemaet og ba meg fylle ut det. De oppga ingen søknadsnumre. Det er et sporingsnummer på papiret som Ups-lasten gir, og jeg kan følge det fra lastesiden.
    Saken min kom til utlendingskontoret forrige uke. Offiser maks. Han sa at du vil vente i 4 uker fordi de undersøker filene i henhold til tettheten og rekkefølgen der. Tyskere har ferie hver uke La oss se, forhåpentligvis blir visumet vårt godkjent i november.
    Jeg ønsker tålmodighet til alle som venter på en veldig vanskelig prosess.

    ysmnxnumx
    Deltager

    Jeg lurer på hvorfor de ikke ga meg UPS-lastepapir? 😮 Så hvor i Tyskland skal du? Jeg skal til Berlin, det er best om de ikke skaper problemer. Det er en veldig vanskelig prosess, usikkerhet er det jeg misliker mest. Jeg håper Gud gir det vi ønsker. Det har gått en hel måned i dag og jeg orker det knapt. Det er folk som har ventet i 6 måneder, jeg gratulerer dem virkelig med tålmodigheten. :)

    Hvordan fant du ut at dokumentene har kommet til utlendingsgrenen? Hvem sa at du vil vente i 4 uker?

    stuepike
    Deltager

    Du sa at jeg sendte en søknad fra Izmir. De vil sannsynligvis sende deg en betaling mot deg. Jeg tror den har en kontrakt med innenriks skipsfart.
    Jeg håper stedet jeg drar til er Hannover.
    Min kone dro til utlendingsgrenen og offiseren der fortalte oss. Maks. Han sa 1 måned. Det er ikke bare oss, folk fra alle nasjoner søker. Du kan få informasjon fra utlendingsgrenen. Ektefellen din kan spørre på hvilket tidspunkt levering av filen din er. Berlin er et stort sted, intens, Gud velsigne deg.
    kofe :)

    ysmnxnumx
    Deltager

    Vi ser, ingen åpner.  :- Da skal jeg si deg å dra i dag. Amen hvis GUD lar. Det er en veldig dårlig ting at jeg tilbringer de første månedene av ekteskapet mitt alene. Gud hjelpe oss

    stuepike
    Deltager

    La ektefellen ringe og avtale. Den utenlandske grenen som vi var tilknyttet hadde ikke en avtale. Det fungerer på en bestemt dag og i et bestemt tidsintervall. Selvfølgelig avhenger dette av staten og byen.
    Det er mer enn ett år siden jeg så min kone med babyen min. I løpet av denne perioden søkte jeg om turistvisum én gang og ble avvist i henhold til artikkel 1. Denne gangen søkte vi om familiegjenforeningsvisum, la oss håpe det blir vellykket. Fordi dette ikke lenger er en familiegjenforening,
    det vil være et familiedistribusjonsvisum. Det er vanskeligere å vente med barnet. Jeg håper visumet ditt også blir godkjent tidlig. Gud hjelpe oss og få halvparten. :-

    ysmnxnumx
    Deltager

    Jeg kan ikke tro at situasjonen din er vanskeligere, jeg beklager virkelig. :-[ Gud vil, vi blir gjenforent så snart som mulig. Jeg skulle ønske de ikke hadde gjort alt så vanskelig. Det er virkelig trist. Er din ektefelle tysk statsborger?

    stuepike
    Deltager

    Ektefellen min er tyrkisk statsborger, men har en ubestemt sesjon. I denne prosessen satte han opp arbeid, husholdningsvarer eller noe. Jeg håper det blir positivt. Er din tysk statsborger? Selv om han er tysk statsborger, fungerer denne visumprosessen fortsatt.

    ysmnxnumx
    Deltager

    Ja, tysk statsborger. Hvis det blir for lenge, vil vi ansette advokater etc. Da hørte jeg at det ble lettere

    stuepike
    Deltager

    Det er en 90-dagers juridisk prosess fra datoen for søknaden din. I løpet av denne prosessen må de gjøre en positiv eller negativ vending. Hvis du ikke får svar i denne prosessen, tror jeg det er mest fornuftig å engasjere en advokat. Vi tenker å følge den samme veien. Det er også mennesker hvis visum bare er godkjent om 5 eller 6 måneder, jeg leste det her.
    Ektefellen din er en tysk statsborger som ikke kan nekte deg. Det vil bli godkjent før eller senere.

    Atasa
    Deltager

    Hei venner,

    Jeg har kreditt- og kredittkortgjeld til banken, gjelden er overført til utførelse.

    Jeg sendte en søknad 30. september, utlendingsgrenen sa på onsdag at vi sendte dokumentene til ankerplassen. Jeg er redd for at det ærlig talt vil være et problem på grunn av gjelden, jeg vil sette pris på det hvis noen som har noen informasjon om emnet informerer dem.

    ysmnxnumx
    Deltager

    Jeg håper det blir godkjent.Forutsatt at jeg venter 5 - 6 måneder tror jeg psykologien min blir dårligere. :)

    stuepike
    Deltager

    Nei, jeg tror ikke du vil vente så lenge. Hvis forholdene dine er tilgjengelige, blir visumet godkjent innen 1,5-2 måneder i den normale prosessen.
    Prøv også å ikke tenke for mye, hvis du ikke har tid, finn noe å gjøre. En stund ble jeg psykisk opprørt bare jeg tenkte på det. Nå har jeg sluppet den, uansett hva som skjer, håper jeg på hell :)

    ysmnxnumx
    Deltager

    Akkurat som du har rett, vil psykologien min forverres.  :)

    stuepike
    Deltager

    Hei venner,
    Passet mitt ser ut til å være i lasten i dag. Jeg venter på kureren, håper visumet vårt er godkjent, jeg er veldig spent. klapp :) ja :)

    stuepike
    Deltager

    Dessverre ble visumet mitt avvist. Jeg er i veldig dårlig humør. Årsaken til avslaget var økonomisk utilstrekkelighet, jeg tror de fant min manns lønn utilstrekkelig. :cryla: 
    Nå planlegger vi å signere med en advokat og anke :(  Jeg beklager virkelig at det ikke går utover vår andel. Vi bodde her med barnet mitt. De kommer med unnskyldninger, det de gjør er ikke annet enn tortur. :cryla:

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 34)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.