Narkotika for de som sier at jeg er deprimert. "Mennesket lever hva som skjer i hjernen"

> Forum > Cafe almancax > Narkotika for de som sier at jeg er deprimert. "Mennesket lever hva som skjer i hjernen"

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    natt
    besøkende
    281068.jpg
    Hjernen er en slik kraft.

    Jeg tror at hver tanke som går gjennom hodet ditt er et krav... Hvis du vil ha gode ting og tenke på fine ting, vil svaret komme akkurat slik, Men hvis du alltid lever med frykt og tvil, vil du etterlyse disse ting også.

    Folk som er redde for trafikkulykker, havner alltid i ulykker. Hvis du legger ut med frykt og hele tiden forestiller deg dette i hjernen din og sprer negativ energi rundt deg, vil du definitivt føre til at sjåføren får en ulykke, men hvis du kjører bilen og har en slik frykt, ikke kjør...

    Det skjer alltid noe med barna til overbeskyttende foreldre, så selv om noen kaster stein, kommer det.
    Barnet ditt blir forvirret, da tenker du: "Hvis jeg ikke beskytter ham, vil negative ting alltid skje med ham."

    Jeg lurer på hvorfor ?

    Høres ikke dette ut som (egget mitt kommer ut av en kylling eller en kylling)?

    Vi har blitt et så ulykkelig samfunn at vi ikke kan si god morgen til hverandre, vi snakker alltid om negative hendelser når vi kommer sammen, vi er redde for å si at jeg har det bra hvis noen sier hvordan du har det, uansett hvordan de har det si, vi klager umiddelbart og sier at alt blir verre og verre, vi snakker om våre sykdommer og dødsfall. Skjønnheten og gleden ved å chatte med venner er borte.

    Vi klager alltid på at det ikke er penger, som om alle som spør dette vil be oss om penger.
    Bare fortsett, uansett hva du sier NEI, fortsett å ødelegge det, ved å konstant klage og fremstå som negativ og patetisk, er alt borte.
    savner velsignelsen, og du vil innse at du savnet vennene dine etter alt dette sutret.

    Folk som alltid sier at de ikke har penger, savner velsignelsen med pengene sine så mye at de en dag kommer og ser at de virkelig har gått tom for penger, men dette kan være i obligatoriske utgifter som ikke er på kontoen, eller Det kan være beløp som må brukes på helse.

    Folk som alltid sier at de er syke vil definitivt være syke. La hjernen gjennomgå kondisjonering, uansett sykdom du frykter og inviterer, vil bringe den til deg.

    Etter en stund begynner Skaperen å motta disse velsignelsene fra sine tjenere som ikke vet hvordan de skal være takknemlige for velsignelsene som er gitt.
    Se deg rundt og du vil se mange eksempler.

    Kom til de som sier hvordan har du det fra nå av
    Start med å si at jeg er veldig bra. :)

    Vi har blitt et slikt samfunn at vi ikke kan finne tid til å elske den andre personen fordi vi dømmer dem. ja :)

    Vi trenger imidlertid kjærlighet i alle aldre.

    Hvis kjærlighet ikke tilbys, er det ikke kjærlighet.

    Uansett hva du liker, men ha intense følelser av kjærlighet inni deg.

    Når du sier kjærligheten din til noen og forsterker den med bevegelser, sender du ham en så vakker energi at lykken din kommer tilbake til deg i form av energi.
    Du finner ikke det positive du får i noe annet.

    Hvis en mor med en ny baby har problemer eller har en negativ personlighet, vennligst hold babyen i armene og ta på bar hud når hun er mest positiv.
    Hvis du vil at babyene dine skal være fredelige og sunne, kan du prøve å oppdra dem i et rolig, fredelig og positivt miljø.  
    Prøv å ikke holde ham i armene når han er sint og vis ham din grenseløse kjærlighet.
    Kyss, lukt og vet at disse dagene vil gå fort og
    Vet at de vokser veldig raskt.

    Selv om noen foreldre elsker barna sine veldig godt, kan de ikke uttrykke og vise dette.

    Hvorfor ?

    Når vil du vise?
    Er det ikke en takk og en takk å vise kjærlighet til denne gaven gitt av Gud på best mulig måte?

    Hjernen er en slik kraft som

    En person kan enten lamme seg selv, drepe seg selv eller beseire kreft ved å bruke sin hjernekraft.
    Så lenge du kan kondisjonere hjernen din.
    Nesten 13 milliarder nerveceller i hjernen vår
    har. Hver celle frigjør omtrent 7.3 kilovolt energi.
    Det er ikke mulig i praksis, men i teorien, la oss anta at alle nervecellene i hjernen frigjør energien samtidig, det frigjøres en energi på omtrent 350 millioner kilovolt, noe som betyr alle strømbehovet til en stor metropol.
    har makt til å ha råd.
    Jeg vil fortelle deg om en hendelse som kom inn i medisinske bøker,

    «Et kjøletog som brukes til å frakte kjøtt, stopper på en stasjon for rengjøring.
    Arbeiderne begynner å rense vognene, mens den ene arbeideren rengjør en vogn, tror den andre arbeideren at vognen er tom og låser døren utenfra.
    Et øyeblikk senere går toget, og ett stopp senere stopper det på en stasjon for å kjøpe kjøtt.
    Når vogndøren til arbeideren som forblir stengt åpnes, blir arbeideren
    Det ser ut som han frøs i hjel.
    Men de ser at temperaturen på vognen er ved normal temperatur, det vil si at den ikke har blitt overført til fryseren.
    Men fordi arbeideren som forble stengt ikke visste dette og trodde at han ville fryse i hjel, forberedte hjernen betingelsene for frysing,
    Han tilpasser kroppen til dette ved å vise alle tegn på frysing.»

    Så kanaliser hjernen din til positive ting.
    Det er noen mennesker, jeg skulle ønske jeg kunne leve lenger når de alltid snakker
    Jeg snakker om hvordan jeg kan leve 1-2 år til og gjøre dette ofte.
    de gjentar og satte en dødstid for seg selv.
    Jeg er veldig redd for dette ordet, hvis de sier dette med tro, vil de kondisjonere hjernen deres på en slik måte at de dør når de virkelig sier det.
    Det er derfor, uansett hvor gammel du er, alltid ha et mål og drømmer slik at du kan leve lenge.
    Mennesket lever så lenge det drømmer.
    Hvilket sant ordtak er det ikke?

    Det er over i går. Det er ingen gjentagelse av gårsdagen, akkurat som drømmer.
    I morgen vet vi aldri, det kan være bra eller dårlig.

    Men jeg kjenner øyeblikket mitt, beinet mitt er ødelagt, jeg skriver denne artikkelen, men kona mi er med meg, barna mine lever, og derfor er jeg den lykkeligste personen i verden, og fordi jeg ikke kjenner fremtiden min, kan jeg bruk dette øyeblikket på den beste, hyggeligste og mest positive måten.
    Jeg vurderer.

    Jeg kan ikke ødelegge dette øyeblikket ved å tenke på en fremtid jeg ikke vet.

    Gjør det samme og del livet ditt med 3, forutsatt at du ikke blander det sammen.

    I går i dag i morgen...

    Vi elsker plutselige påkjenninger.

    Fordi ved plutselig stress øker adrenokortikotropt hormon (ACTH) i kroppen og hukommelsen, blir persepsjon og energi super.

    Med andre ord er dette hormonet kroppens forsikring mot stress.

    Men hvis du gjør dette stresset til en ond sirkel, det vil si at hvis du stadig setter det opp i hjernen din, hvis du alltid tenker på det, vil alt det positive som kommer gå tilbake.

    Med andre ord glemsomhet, tap av energi, motvilje, migrene, gastrointestinale plager, søvnløshet, hjernesvulster, svingninger i blodtrykket, nummenhet i forskjellige deler av kroppen, ulykke, til og med depresjon, hjerterelaterte
    Du vil legge grunnlaget for klager og kreft.

    Hvorfor skulle du se disse selv?

    Det er nok å være smart, kontrollert og positiv.

    Hvis du er under mye stress, finn hobbyer, så tøm tankene dine.

    Kanaliser den til andre jobber, slik at effekten av stressoren blir mindre eller håndter de tingene du liker og gjør deg glad.

    Hvis du ikke kan gjøre disse, be, den mystiske effekten av bønner på mennesker gjør dem positive.

    Jeg ønsker alltid godhet og ber om godhet, selv hjemme og på gaten... :angel:

    Takk skal du ha Yildiz Batirbaygil

    ATAAN2
    Deltager

    Ben JEG ER VELDIG GOD La meg starte med å si, så kjære natt, takk, takk, stor delingsapplaus:) applaus:) applaus:)

    natt 2
    Deltager

    alkis :) alkis :) alkis :)

    oliven
    Deltager

    Ben JEG ER VELDIG GOD

    …mysterium…
    Deltager

    Jeg leste en slik bok og den fungerte en stund, men etter det mistet den effekten når jeg ikke brukte den, jeg skal prøve den igjen, jeg vil ikke gi opp å prøve... heia :) søster, du er flott, takk for denne vakre delingen... :-*

    LOVE-40
    Deltager

    okey :) okey :)

    …mysterium…
    Deltager

    Dette er bare for deg min kjære... applaus :) (ha det bra for alltid... :-* )

    ikke gå glipp
    Deltager

    Må Gud velsigne deg for at du får oss til å tenke i en positiv retning. Takk for innsatsen. Jeg er veldig glad. Takk Gud. Jeg vil ha det veldig bra.

    natt 2
    Deltager

    okey :) okey :) okey :)

    natt 2
    Deltager

    Ben JEG ER VELDIG GOD La meg starte med å si, så kjære natt, takk, takk, stor delingsapplaus:) applaus:) applaus:)

    Jeg starter dagen slik i morgen også ;)
    Jeg tror jeg bør lese denne artikkelen fra tid til annen, ok :)

    natt 2
    Deltager

    Jeg holdt mitt ord, ;)
    Ben Jeg har det veldig bra Jeg startet dagen med å si hei:)

    …mysterium…
    Deltager

    alkis :) alkis :)

    natt 2
    Deltager
    Det er over i går. Det er ingen gjentagelse av gårsdagen, akkurat som drømmer.
    I morgen vet vi aldri, det kan være bra eller dårlig.

    Men jeg kjenner øyeblikket mitt, beinet mitt er ødelagt, jeg skriver denne artikkelen, men kona mi er med meg, barna mine lever, og derfor er jeg den lykkeligste personen i verden, og fordi jeg ikke kjenner fremtiden min, kan jeg bruk dette øyeblikket på den beste, hyggeligste og mest positive måten.
    Jeg vurderer.

    alkis :) alkis :) alkis :)

    …mysterium…
    Deltager

    alkis :) alkis :)

    natt 2
    Deltager
    Kom til de som sier hvordan har du det fra nå av
    Start med å si at jeg er veldig bra.

    alkis :) alkis :) alkis :)

    …mysterium…
    Deltager

    Hvis jeg ikke sa at jeg er VELDIG GOD... :haha: Ville ikke "I'm Super" kuttet det? vekslingskurs;) ;D

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 19)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.