Jeg vil handle i henhold til informasjonen du gir...

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    ahmetgultekin
    Deltager

    Hei, venner, jeg er ny i skjemaet. Jeg trenger øyeblikkelig informasjon, vennligst Gud velsigne dem som har laget dette skjemaet. Min kone bor i Tyskland / Berlin og ser ut til å ha to jobber å gi meg. Den første jobben er 1,150 euro per måned på hverdager, og den andre jobben ser ut til å være 350 euro i helgen, noe som gir til sammen 1,500 euro. Så vidt min kone lærte av en person i Tyskland, lærte hun at jobben hun tjente mest penger ble beregnet over henne. Siden han er tyrkisk statsborger betaler han husleie hjemme. Jeg lurer på om de beregner totalt eller 1,150 euro. Kan du hjelpe meg takk. Jeg vil handle i henhold til informasjonen du gir, og et brev er i ferd med å komme fra utlendingspolitiet.

    muratbdr
    Deltager

    Hei venner, jeg er ny i skjemaet. Jeg trenger øyeblikkelig informasjon fra de som har opprettet dette skjemaet, Gud velsigne. Min kone bor i Tyskland / Berlin og ser ut til å ha to jobber å gi meg. Den første jobben er 1,150 euro per måned på hverdager, og den andre jobben ser ut til å være 350 euro i helgen, noe som utgjør til sammen 1,500 euro. Så mye som min kone lærte av en person i Tyskland, lærte hun at jobben hun tjener mest penger er basert på hvilken som beregnes. Siden han er tyrkisk statsborger betaler han husleie hjemme. Jeg lurer på om de beregner totalt eller 1,150 euro. Kan du hjelpe meg takk. Jeg vil handle i henhold til informasjonen du gir, og et brev er i ferd med å komme fra utlendingspolitiet.

    La meg vise deg to jobber, min bror, det er bedre for deg, så vidt jeg har lest, må det være minst 2 1350 euro for en tyrkisk statsborger. Nødvendig for den tyske statsborgeren i formaliteten. men etter leieprisene mot utgifter, bør det være 1380 euro per person. andre venner kan gi bedre innsikt. de som har koner som er tyrkiske


    Venner hvis ektefelle er tyrkisk statsborger, kan ha mer informasjon.

    Busrasalih
    Deltager

    Hei venner, jeg er ny i skjemaet. Jeg trenger øyeblikkelig informasjon fra de som har opprettet dette skjemaet, Gud velsigne. Min kone bor i Tyskland / Berlin og ser ut til å ha to jobber å gi meg. Den første jobben er 1,150 euro per måned på hverdager, og den andre jobben ser ut til å være 350 euro i helgen, noe som utgjør til sammen 1,500 euro. Så mye som min kone lærte av en person i Tyskland, lærte hun at jobben hun tjener mest penger er basert på hvilken som beregnes. Siden han er tyrkisk statsborger betaler han husleie hjemme. Jeg lurer på om de beregner totalt eller 1,150 euro. Kan du hjelpe meg takk. Jeg vil handle i henhold til informasjonen du gir, og et brev er i ferd med å komme fra utlendingspolitiet.

    La meg fortelle deg, la meg gi deg informasjon om at begge jobbene ikke må overstige regelen om 8 timers arbeid. Videre er inntekten nå lav i begge situasjoner. Min kone sa at det er 1400 euro, men det er lavt, Berlin vil ha høyt . Det er veldig viktig at han jobbet minst 6 jobber i begge jobbene, og det var en av avslagene våre fordi han hadde byttet jobb. Det er veldig viktig at han aldri, aldri får hjelp. Jeg kan hjelpe deg hvis du har ytterligere spørsmål

    sobi_90
    Deltager

    Du nevnte Berlin, jeg skal også til Berlin. Jeg søkte 12. februar. Tar det lang tid før visumet kommer og min kone ikke vil ha inntekt fra en tysk statsborger? Takk.

    Busrasalih
    Deltager

    Du nevnte Berlin, jeg skal også til Berlin. Jeg søkte 12. februar. Tar det lang tid før visumet kommer og min kone ikke vil ha inntekt fra en tysk statsborger? Takk.

    Vi søkte 8. oktober, og min kone overleverte dokumentene den første uken i desember. Snra ble undersøkt og sendte passet med avslag 2. januar. De prøver å klare seg på en intensiv, men rask måte. Jeg vet at en tysk statsborger ikke blir spurt om inntekt

    sobi_90
    Deltager

    Har du motsatt deg avvisningen?

    Busrasalih
    Deltager

    Har du motsatt deg avvisningen?

    Vi protesterte ikke, vi konsulterte advokaten fordi de hadde en 2-siders innsigelse, så de var mange. Ikke uten å rette dem, sa advokaten. Vi søkte om tysk statsborgerskap, vi venter på ham direkte, vi gjør rettelser, så det er 6 måneder på dem.

    sobi_90
    Deltager

    Må Gud hjelpe alle, jeg håper alle får visum og gjenforenes med ektefellene sine så snart som mulig.

    Busrasalih
    Deltager

    Måtte Allah hjelpe alle, insha'Allah, alle vil få visum så snart som mulig og møte sin ektefelle.

    Amen, jeg håper alle

    Eselma
    Deltager

    Mannen min er selvstendig næringsdrivende. Han vil vise inntekten de siste 7 månedene. Han la også inntektene fra en jobb han gjorde på nettet. Han får disse gjort på skattekontoret, bare for å få en garanti.

    La meg fortelle deg, la meg gi deg informasjon om at begge jobbene ikke må overstige regelen om 8 timers arbeid. Videre er inntekten nå lav i begge situasjoner. Min kone sa at det er 1400 euro, men det er lavt, Berlin vil ha høyt . Det er veldig viktig at han jobbet minst 6 jobber i begge jobbene, og det var en av avslagene våre fordi han hadde byttet jobb. Det er veldig viktig at han aldri, aldri får hjelp. Jeg kan hjelpe deg hvis du har ytterligere spørsmål

    Takk bro, jeg har mange flere spørsmål :)  1150 ser ut til å være på hverdager i jobben sin. Han dukker også opp i helgene i jobben sin, hvor han mottok 350 euro. Vel, 1,500 totalt ville ikke være nok. Han har jobbet i de samme jobbene de siste 7 månedene. er det noe annet problem? (ahmetgültekin) min venn fra kurset, skrev jeg på hans vegne

    Eselma
    Deltager

    Han jobber andre steder enn han jobber som selvstendig næringsdrivende, han betaler sin egen forsikring. Ektefellen din kan sende en e-post til utlendingenes politi og spørre. Min bestemor gjorde det og fikk svar på spørsmålene sine.

Viser 12 svar - 1 til 12 (totalt 12)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.