SELAMUN ALEYKUM MY BROTHERS 17 MARS VISA SØKERE?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    ümmetimuhammed
    Deltager

    17. mars 2015 Jeg søkte om visum på det tyske konsulatet i Izmir. Da mannen min spurte, kom dokumentene hans elektronisk, de sa at han ikke kom med post ennå, og det har gått 32 dager, er dette normalt? Min kone er tyrkisk statsborger, har god lønn, ikke noe problem, hun mottar ikke statsstøtte.
    plasser Düsseldorf
    Har jeg noen brødre og søstre som kan hjelpe meg med dette?
    Gud velsigne deg trygt ..

    heidi 078
    Deltager

    Hei bror, jeg har nettopp blitt medlem. La meg fortelle deg at søknadsdatoen min 19. mars bare manglet dokumenter jeg fullførte den 26. mars i listen min, jeg ga den til meg, destinasjonen min er REMSCHEID, jeg er veldig nær til Düsseldorf dro jeg til Tyskland et par ganger før familien min var der. De møttes, dokumentene mine er borte, de har ennå ikke undersøkt, men de har ennå ikke undersøkt, de sa at anmodningen om asyl er for mye, vi vil send deg et brev så snart som mulig, vi venter ... Måtte Gud gi bekvemmelighet og tålmodighet til alle våre venner som venter på visum, dette er den mest smertefulle og vanskelige delen.

    ümmetimuhammed
    Deltager

    Hei, tusen takk
    Er ektefellen din en tysk statsborger?
    og fra hvilken by søkte du?
    Min kone ble fortalt at hun kom elektronisk, men papirene har ikke blitt sendt fra Izmir ennå.
    problemet er sagt i Izmir

    heidi 078
    Deltager

    Vær så snill, min kone er tyrkisk statsborger og hun har en normal 8-timers jobb pluss ekstra jobb i helgen, hun har aldri mottatt statsstøtte før nå, det tyske konsulatet i Ankara kan være søknadsstedet mitt, jeg tror en situasjonsrelatert til Izmir er forsinket. Han dro til Tyskland, jeg tror han mottok visum om 5 dager, hans kone er en tysk statsborger. Etter 17 dager vil din kone ta vare på dokumentene dine, hun sa at stedet du vil gå til er lite , det vil ikke ta lang tid. La oss se, vi venter.

    ümmetimuhammed
    Deltager

    lykke til om oss, inshaALLAH, tålmodighet og tillit er nødvendig
    Tusen takk for hjelpen, hvis det er noen forbedringer, så skriv, hvis jeg har det, vil jeg også skrive.
    Ha det fint

    heidi 078
    Deltager

    Hva mener du? Jeg tror ikke jeg kan være til noen hjelp, men å dele informasjon er litt bra for de i vår situasjon. Før jeg ble medlem hadde jeg lest og fulgt med på det som ble skrevet en stund, selv om det er meningsløst å ta hensyn til hver artikkel fordi alles situasjon og posisjon er forskjellig... La oss selvfølgelig holde hverandre orientert om utviklingen .Lykke til bror, må Gud gi oss alle tålmodighet og letthet.

    ümmetimuhammed
    Deltager

    Hei brødre og søstre
    Hvis det er noen forbedringer, vennligst send en søknad i mars. La oss også informere oss her. La oss hjelpe hverandre for Guds skyld.
    Måtte min Herre gi tålmodighet til alle mine brødre som venter.
    AMINE

    erddinc
    Deltager

    Sa. Hvor mange dager etter søknaden sendes den elektroniske e-posten. Har noen informasjon om emnet?


    Sa. Hvor mange dager etter søknaden sendes den elektroniske e-posten. Har noen informasjon om emnet?

    Min kone søkte fra Izmir 11. mars. 17 mart hadde blitt behandlet til systemet. Dokumentene hadde kommet til utlendingskontoret den 30. mars.

    erddinc
    Deltager

    Min kone søkte fra Izmir 11. mars. 17 mart hadde blitt behandlet til systemet. Dokumentene hadde kommet til utlendingskontoret den 30. mars.

    De behandler sent når de er online, til systemet: $

    ümmetimuhammed
    Deltager

    Fra hvilken by søkte han 11. mars?
    og ektefellen din i hvilken by
    fordi disse er viktige for oss for å få informasjon, tusen takk.

    Fra hvilken by søkte han 11. mars?
    og ektefellen din i hvilken by
    fordi disse er viktige for oss for å få informasjon, tusen takk.

    Ja, jeg er tysk statsborger, jeg skrev til mannen min, han søkte fra Izmir, her er limburg en..hessen-stat ... men jobben vår ser ut til å være litt lenger, konsulatet ba om et avhør, men de gjorde ikke gi en dag ennå. :(

    heidi 078
    Deltager

    Vi snakket om å gi beskjed til hverandre, det siste brevet kom i dag, tre måneders lønnsslipp, dokumenter som skal fylles ut av arbeidsplassen som viser at den har en ubegrenset arbeidskontrakt, dokumenter som skal fylles ut av huseier, pass... Farvel, Gratulerer med dagen.

    ümmetimuhammed
    Deltager

    Måtte Gud hjelpe oss alle
    InshaALLAH, alle disse forblir i våre sinn som søte minner snart.

    Hei bror,
    Du hadde kryssavhør i dag, hvordan var det? Hva spurte de?

    erddinc
    Deltager

    Insha'Allah alt gikk bra.

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 21)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.