Hvordan vinne en kamp mot gale tyrkere? (hjort på tyske forum)

> Forum > Cafe almancax > Hvordan vinne en kamp mot gale tyrkere? (hjort på tyske forum)

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    Jentzsch
    besøkende

    Miraklene utført av Nationals i Euro 2008 satte dagsorden i verden... Ideer om hvordan man kan beseire tyrkerne sirkulerer på internett...

    Da det tyrkiske landslaget også styrtet Kroatia, hadde tyskerne et alvorlig 'rush'. Denne rushen føles blandet med opphetede diskusjoner på chattesider på internett og spøkefullt i 'hjort'.

    Det er mye som skjer i chatterommene i disse dager om hvordan man kan beseire "Crazy Turks". Noen tyskere sier: 'Ingen, inkludert dommeren, bør bruke klokke', noen sier: 'Hvis Tyrkia slipper inn 2 mål, bør ballen erstattes med en 'firkantet'...
    'Crazy Turks' -legenden som ble opprettet av Tyrkia i EM er nummer ett på agendaen for fotballfans i Tyskland, vår motstander i semifinalen.

    "Chat"-sider på internett i hele Tyskland stiller spørsmål som "Hvordan vinne en kamp mot Crazy Turks?" Den er full av spørsmål og absurde svar. Her er noen eksempler på "Crazy Turks" nevnt på forskjellige nettsteder og chatterom:

    Laget som ønsker å vinne mot tyrkerne bør definitivt ikke score det første målet.

    Hvis laget som motarbeider Tyrkia tar ledelsen, bør det ikke være tid igjen til det tyrkiske laget tar et avspark etter målet.

    Spilletiden i Tyrkia -kamper bør ikke være 90 minutter.

    Klokker må fjernes på hele stadion, bortsett fra dommernes armer. Trenere, tekniske komiteer og tilskuere bør få forbud mot å bruke klokker under kampen.

    UEFA bør endre regelen for å innføre en ny regel om at et lag må ha minst ett minutt mellom to mål.

    Spesielt forbud mot A, N og S

    Hvis målvaktene til lag som har brukt sine tre bytter får et rødt kort, bør de ha forbud mot å sette en annen spiller i målet.

    Tyrkiske spillere hvis navn begynner med 'A', 'N' eller 'S' (de betyr Arda, Nihat og Semih) bør få forbud mot å komme inn i motstanderens straffekasse i kampens siste minutt.

    Målet til det tyrkiske laget bør være laget av elastiske staver.

    Tyrkiske tilskuere bør ikke få lov til å gå på stadion.

    Tyrkia bør fjernes fra UEFA og inkluderes i fotballforbundet på et annet kontinent.

    Hvis laget som spiller mot Tyrkia er foran minst 2-0 i kampens to siste minutter, bør regelen om å spille med en firkantball, ikke en rundball, bli introdusert.

    Tyrkere er alle som Che Guevara

    På samme måte er det rådyr på tyske nettsteder om hvorfor Tyrkia er så vellykket. Noen få eksempler på disse er:

    Alle tyrkiske fotballspillere er venstreorienterte. De adopterte prinsippet til den legendariske revolusjonæren Che Guevara, «La oss være realistiske, la oss kreve det umulige».

    De tror ikke at det er mulig å score et mål i fotball uten å slippe inn et mål.

    De leker med hjertet, ikke med føttene.

    Siden de ikke spiller i løpet av kampen, er de mye mer energiske og dynamiske enn motstanderne de siste minuttene.

    De ønsker å svare politikerne som sier «Du er ikke inkludert i Europa» med å vinne Europacupen.

    Ingen av spillerne deres har en fast posisjon. De kan alle spilles hvor som helst; selv spissen kan passere i mål. (De betyr at Tuncay skal erstatte Volkan, som fikk et rødt kort.)

    Uansett hva du gjør, kan du ikke slå det. Ikke prøv forgjeves... ;D

    natt 2
    Deltager

    Takk Gud, vi har noe de ikke har, Jentzsch, insha'Allah :engel: bønner

    hahahaha   ;D  vi får biter i denne kampen yawww

    Etter den siste kampen snakker våre borgere fortsatt i gatene, ja

    Jeg har en italiensk venn det han sa i går, se og lytt

    Han sa: "Jeg vil gå for å se kampen i morgen og jeg vil rope TÜRKEI TÜTKEEI, jeg støtter det tyrkiske laget."

    Dette er tilfellet med mange venner

    DENNE MACI ALICAZZZZ ANDRE VEIEN YOOKKKKKKKK

    klapp) klapp) klapp)

    «Takk for innsatsen, jeg leste den og lo mye.  ;D ;D La oss se hvordan kvelden blir hvis du stikker innom her, vi sees Jentzsch  :D "

    nisanur
    Deltager

    inkl. Vi tror av hele vårt hjerte at vi vil vinne

    natt 2
    Deltager

    gooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    minutter 22
    1:0

    klapp) klapp) klapp) klapp)

    esma xnumx
    Deltager

    Takk Gud, vi har noe de ikke har, Jentzsch, insha'Allah :engel: bønner

    hahahaha   ;D  vi får biter i denne kampen yawww

    Etter den siste kampen snakker våre borgere fortsatt i gatene, ja

    Jeg har en italiensk venn det han sa i går, se og lytt

    Han sa: "Jeg vil gå for å se kampen i morgen og jeg vil rope TÜRKEI TÜTKEEI, jeg støtter det tyrkiske laget."
    Dette er tilfellet med mange venner

    DENNE MACI ALICAZZZZ ANDRE VEIEN YOOKKKKKKKK

    klapp) klapp) klapp)

    «Takk for innsatsen, jeg leste den og lo mye.  ;D ;D La oss se hvordan kvelden blir hvis du stikker innom her, vi sees Jentzsch  :D "

    Natt, er din italienske venn oppriktig?  :) sa han eller sa han sakami?
    Jeg ble faktisk overrasket over at en italiener sa dette...  :)
    Alle vitser til side.... Artiklene som ble skrevet fikk meg til å le mye... de ser alle ut til å ha et korn av sannhet i seg.

    Takk for at du deler Jentzsch.

    Det største Tyrkia ...  ;D

    natt 2
    Deltager

    Takk Gud, vi har noe de ikke har, Jentzsch, insha'Allah :engel: bønner

    hahahaha   ;D  vi får biter i denne kampen yawww

    Etter den siste kampen snakker våre borgere fortsatt i gatene, ja

    Jeg har en italiensk venn det han sa i går, se og lytt

    Han sa: "Jeg vil gå for å se kampen i morgen og jeg vil rope TÜRKEI TÜTKEEI, jeg støtter det tyrkiske laget."
    Dette er tilfellet med mange venner

    DENNE MACI ALICAZZZZ ANDRE VEIEN YOOKKKKKKKK

    klapp) klapp) klapp)

    «Takk for innsatsen, jeg leste den og lo mye.  ;D ;D La oss se hvordan kvelden blir hvis du stikker innom her, vi sees Jentzsch  :D "

    Natt, er din italienske venn oppriktig?  :) sa han eller sa han sakami?
    Jeg ble faktisk overrasket over at en italiener sa dette...  :)
    Alle vitser til side.... Artiklene som ble skrevet fikk meg til å le mye... de ser alle ut til å ha et korn av sannhet i seg.

    Takk for at du deler Jentzsch.

    Det største Tyrkia ...  ;D

    Min Esmacim -venn er en ekte `tyrkisk venn elsker oss veldig, elsker ezogelinsuppe også.

    Vel, han er en seriøs person, men han sier at han setter pris på oppriktigheten til tyrkerne, alltid vår gjestfrihet.

    det er kjent hehe vi snakket i går, det er ingen lyd fra å rope yawww veldig opprørt Esma macim vi mistet

    Han har til og med en trøye  :D :D :D :D :D

    esma xnumx
    Deltager

    Er vennen din singel... hahaah  ;D  selvfølgelig, det er en spøk...  ;D

    Wow, jeg er så stolt nå.

    Jeg ønsker at vennskapet ditt fortsetter... hvis vennen din er kvinne... var det første spørsmålet jeg stilte
    vennligst ikke les.  ;D

    (uffff esma 41 ikke vær noe slikt yawww)  ;D

    Kaşüstü
    Deltager

    Datteren min (9,5 år gammel) sa til vår tyske nabo (etter at Tyskland mistet førsteplassen):
    De som spiller dårlig vinner alltid (det skal trøste ham, men han skjønner ikke hvilken flott melding hahahah) ;D

    For de som ikke forstår budskapet: Tyskland spilte også dårlig mot Tyrkia, selv de tyske avisene innrømmet det.  ;D

Viser 7 svar - 1 til 7 (totalt 7)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.