Hvor lang er datoen for avgang av feltene til Tyskland?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    cemcakar
    Deltager

    venner, jeg ble forlatt fra Istanbul 17. oktober, men papiret mitt dro fortsatt ikke til Tyskland, spurte min kone Abancıalr-grenen og sa at hun ennå ikke har kommet, men hun sa at det ser ut som hvor lang tid det vil ta når Tyskland eller ikke til Tyskland, jeg lurer på om det er noe vi kan lære.

    fuk_xnumx
    Deltager

    Det er et konsulat der du kan lære om du skal sende det til Tyskland eller ikke, de vil komme ut etter at du prøver å ringe det i 3 eller 4 timer.

    kadirxnumx
    Deltager

    Så vidt jeg vet går det tidligst over innen 2 uker og om det tar lengre tid er helt opp til tilfeldighetene Så vidt jeg følger med på forumet har jeg sett folk som går i 4 dager foreslår jeg du venter i 2 måneder og tenker på resten...  :)

    cemcakar
    Deltager

    VENNER SOM KOMMER FRA LUNSJEN I DAG BREV TIL KVINNEN min, så hva vil skje videre?

    Alles
    Deltager

    Jeg er glad i deg, håper alt går bra og du kommer over denne vanskelige prosessen så fort som mulig... Men jeg er trist på min egen vegne, vi søkte fra Istanbul konsulatet med en dags mellomrom, men det er ingen fremgang mht. mine dokumenter ennå, hvilken tilstand er din...

    Alles
    Deltager

    Forresten, hva ønsker de i brevet de sender? Jeg har et møte ansikt til ansikt som her, eller igjen, sendte de disse dokumentene per post? Hvilke dokumenter ønsket de?

    roye
    Deltager

    Dokumentene mine var borte innen 3 uker ... Når det gjelder visumet, ble det utstedt så snart min kone tok dokumentene og jeg mottok det innen 3 dager ...

    Alles_für_ediz Jeg tror noen ganger de ringer og noen ganger ikke... Min kone tok dokumentene til betjenten og sa at du kan forlate dem og gå... Visumet mitt kom uten noe intervju...

    cemcakar
    Deltager

    Min kone bor i Mönchengladbach, brevet kom i dag, mannen min vil gå til utlendingsgrenen, da min kone spurte om dokumentene i forrige uke, sa hun at det ikke er behov for dokumenter, de er gamle nå, vi vil se om de vil ha noe , Jeg vet hva som står i brevet.

    roye
    Deltager

    Når brevet kommer, er dokumentene du må ta allerede skrevet i brevet... Vårt var sånn, det vil si at min kone fikk et brev, hun forberedte dokumentene og tok dem bort...

    Alles
    Deltager

    Jeg tror at det er en tetthet i den staten vi er i, eller at det var en herbstermen de siste ukene, så myndighetskontorene var på ferie, kanskje det er derfor jeg sier.

    adaizm er
    Deltager

    Det er et konsulat der du kan lære om du skal sende det til Tyskland eller ikke, de vil komme ut etter at du prøver å ringe det i 3 eller 4 timer.

    Må ikke ektefellen til fortroppen normalt legge press på rathaus?

    fuk_xnumx
    Deltager

    Selv om dokumentene allerede hadde kommet, kunne han ha utvidet prosessen. Siden de er mennesker, kunne utlendingskontoret ha reagert bakover, men som et resultat kom dokumentene.

    Alles
    Deltager

    Det har gått 35 dager i dag, men det kommer fremdeles ingen lyd fra dokumentene mine

    Selv om dokumentene allerede hadde kommet, kunne han ha utvidet prosessen. Siden de er mennesker, kunne utlendingskontoret ha reagert bakover, men som et resultat kom dokumentene.

    Vi er også bekymret for om vi skal begynne å banke på dørene til utlendingskontoret eller om det vil slå tilbake! Hvis jeg ringer konsulatet herfra, vil de si at vi har sendt dokumentene... Hva slags måte vil du anbefale? Bortsett fra å vente!

    fuk_xnumx
    Deltager

    Hvis det ikke er besøk før nå, sier jeg begynn nå på utlendingskontoret, de bør godkjenne visumet før de drar på ferie, ellers blir det igjen neste år.

    tugce9289
    Deltager

    Jeg var i Ankara 27. november også. :( Jeg lurer på hvor lang tid det tar før dokumentene er mottatt???

    cemcakar
    Deltager

    senest 1 måned, jeg søkte på 17, den kom på 13

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 20)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.