Skilt Turk mors ekteskap med tysk statsborgerskap, bor i Tyskland med barnet sitt

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    brcnfs
    Deltager

    Jeg er en mor på 31 år og jeg har en datter på 8 år. Vi bestemte oss for å gifte oss med sønnen til naboen vår, som er tysk statsborger, men blir det første ekteskapet raskere i Tyrkia? Jeg har ikke A1-sertifikat, hvis jeg får visum, går jeg med datteren min i 1 måneder som turist. Så fryser jeg og tar eksamen. Selvfølgelig vet jeg ikke om jeg skal gifte meg i Tyskland i løpet av denne perioden. Jeg må oppdra datteren min der for den nye skoleperioden i september. Så, presserende A3 sart. 3 måneder der, tror du kurset ville være nok? Og når jeg gifter meg, kan min kone få hjelp fra staten? Selv om datteren min er fra ekskona mi, vil hun ta seg av oss i Tyskland .. Kan jeg få et annet gebyr enn skattereduksjonen? Eller kan jeg få hjelp når jeg gifter meg? Det er ikke noe økonomisk problem her.

    yenicerixnumx
    Deltager

    Hilsener.

    For det første endrer det ingenting om ekteskapet er i Tyrkia eller Tyskland. Etter at du har ankommet som turist, må du returnere til Tyrkia og søke om visum for familiegjenforening. Selvfølgelig tror jeg det ville være bedre om ekteskapet er i Tyskland. Hvis du kan, tror jeg du gjør det i Tyskland. For å gifte deg i Tyskland, må du først få en frist fra kommunen der ektefellen din holder til. Han vil allerede gi deg en liste over dokumenter senere. Du kan få disse dokumentene fra Tyrkia. 1,5 måneder er nok. 1 måned er nok. bare gjør en hard treningsøkt. a1 er allerede den mest grunnleggende eksamenen. Hvis du lærer enkle ord og verb, den første grammatiske informasjonen, vil du bestå eksamen. Du kan finne mye materiale om dette på nettstedet vårt. Ikke glem å jobbe med brevmaler også. Jobber ektefellen din med hjelp nå? eller får han noe hjelp fra staten?

    brcnfs
    Deltager

    Hallo :) Ja, det fungerer. Det får ingen hjelp eller noe .. Vel, hvis vi gifter oss der, vil ikke etternavnet mitt og passet mitt endres? Hvordan blir returflyvningen min? 

    Nesibe av
    Deltager

    Jeg forstår ikke hva du mener om flyturen, men ja, etternavnet ditt vil endres i passet ditt. Du kan takle det raskt fra det tyrkiske konsulatet.

    Hallo :) Ja, det fungerer. Det får ingen hjelp eller noe .. Vel, hvis vi gifter oss der, vil ikke etternavnet mitt og passet mitt endres? Hvordan blir returflyvningen min?

Viser 3 svar - 1 til 3 (totalt 3)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.