Hjelp hvis Tyskland har kjennskap til lov om lov

> Forum > Nærings- og arbeidsliv i Tyskland > Hjelp hvis Tyskland har kjennskap til lov om lov

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    nescaff til
    Deltager

    Hei venner, kjære venner, det har gått fem år siden jeg kom til Tyskland. Jeg har jobbet i to år. Jeg har ikke tysk som morsmål. Jeg hadde en stor ulykke på jobben for 2 måneder siden. Jeg hadde en stor arbeidsulykke Jeg har massevis av varer falt på føttene. Jeg jobber i en marmorfabrikk. Kjøttet mitt ble knust. Jeg har nettopp kjøpt sykepapir i 6 uker. Jeg kjører en stiftemaskin med trapper igjen. Jeg har problemer med å stoppe fastlegen min hadde permisjon en uke så midlertidig på en annen dr 30 dagers rapport skrev til meg 30.10.2017 til 30.11.2017 Jeg har rapportene jeg mottok, en av dem ble overlatt til arbeidsplassen jeg ga den ene til arbeidsplassen og den andre gikk til arbeidsplassen og sa at den ene dagsveivpapir kom til meg og gikk til meg senere De sendte rapporten igjen fordi det var vår feil, jeg ringte arbeidsplassen igjen om morgenen, sa han, jeg dro til arbeidsplassen igjen, jeg dro til arbeidsplassen , Jeg ga rapportene fra arbeidsplassen godtar ikke denne rapporten.Jeg vet ikke hvordan jeg skal sveive deg i en måned.Jeg kjenner ikke lovene her, fristlose de ga meg 20.11.2017 er min normale frist og traileren min 28.2.2018 hver måned 27 lå senest og la seg ikke Jeg har lønnen min 28 de ga meg exit som forstår lovene, kan du hjelpe meg.

    rustemxnumx
    Deltager

    Hei min venn,

    Jeg tror han er skyldig hvis Dr. ikke sendte rapportene sine. I dette tilfellet tror jeg du bør se arbeidsplassen din med Dr. Hvis du ikke får resultater, ta også papirer til Arbeitstamt og et papir fra Dr. om feilen. Det er også en slik situasjon. Jeg hører ubegrunnede sveiver mottatt fra allmennleger. Hvis du har for mye trykk på veivaksel, kan du ha problemer.

    hjerteløs
    Deltager

    Hei bro, først og fremst, bli frisk snart. Den første er at ingen arbeidsplasser har rett til å si opp deg fordi du er syk eller har en rapport. Tidligere var han syk, og da han fikk rapporten, fikk de ham ut, så gikk vi til retten med advokaten, og vi vant og da fikk vi ikke mye penger. Men situasjonen din er veldig annerledes, du har hatt en arbeidsulykke, arbeidsgiveren betaler en høy kompensasjon til sine arbeidere i Tyskland fra permanente skader i arbeidsulykker. Fordi frykten for selskapet er på grunn av det, prøver de å bli kvitt deg, min mening. Du finner en god advokat og går til retten. Jeg hadde en arbeidsulykke hos advokaten, så legen rapporterte om permanent skade på foten min, og selskapet skrev for å bli kvitt meg da jeg ble rapportert og jeg hadde en arbeidsulykke. , fortsett å kjøpe så mye du kan, det betyr ikke noe, 1 måned og 2 måneder senere må selskapet betale for dem.

Viser 2 svar - 1 til 2 (totalt 2)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.