Etter at vi har mottatt visumet, må det iverksettes ytterligere tiltak

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    Demirhan
    Deltager

    Først og fremst ønsker jeg tålmodighet til vennene mine som venter på visum. Trenger vi å gjøre noe annet etter at vi har mottatt visumet vårt? Hvor mange dager må vi gå etter at visumet vårt kommer?Jeg håper jeg har visumet mitt om 3 uker, jeg gleder meg.

    furdom
    Deltager

    Først og fremst ønsker jeg tålmodighet til vennene mine som venter på visum. Trenger vi å gjøre noe annet etter at vi har mottatt visumet vårt? Hvor mange dager må vi gå etter at visumet vårt kommer?...Gud vil jeg ha visumet mitt om 3 uker, jeg gleder meg.

    Ingen videre behandling er nødvendig, men det første innkommende visumet er kun for innreise, og varigheten av dette visumet er 90 dager. Det er best å ikke bruke for mye tid, hvis du drar dit så fort som mulig, fordi det vil ta en stund til du får økten, 2 til 4 uker eller så. Respekter.

    Demirhan
    Deltager

    Takk for min kunnskap, så jeg har visum, jeg må kjøpe flybilletten min og dra, så har jeg den originale forsikringen, eller hvis jeg må lage det eller bare kjøpe billetten min og gå.

    EL-TURCO
    Deltager

    Du trenger ikke å ha gjort ONESEY. Du blir automatisk forsikret når du kommer til Tyskland. Gå til forsikringsinstitusjonen der den ansatte er tilknyttet og gjør en søknad. Han vet allerede de nødvendige prosedyrene, lykke til.

    Demirhan
    Deltager

    Takk for informasjonen. Lykke til. Applaus:) Applaus:)

Viser 4 svar - 1 til 4 (totalt 4)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.