VENNER!... LA MEG TA DYPTE PUST!... VISUMET MITT HAR KOMMET!...

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    darudigi
    Deltager

    Jeg har generelt deltatt som tilskuer fordi jeg har vært veldig pessimistisk til nå... Du har imidlertid hjulpet meg mye... Spesielt angående A1-eksamenen... Jeg bestod med letthet, takket være deg... Jeg kan hjelpe alle som trenger hjelp innen min tid... Nå vil jeg takke dere alle uten å nøle... Ingen skal demoraliseres... Det er bare å vente, det er lengsel, det er skuffelse, det er en Tålmodighetsprøve... Kort sagt, alt er faktisk der... Så mye har blitt pakket inn i dette ene året... Forberedelse til bryllupet hele året, mens jobbe på jobben, stress og nerver, hvordan skal jeg forklare ... Jeg vet at du forstår... Det jeg sier... Venner liker... Slapp av... Gjør hva du vil og ikke noe mer... Prioriter ektefellens lønn og huset som er på toppen av det... Gi eksamen, resten er bare et pass og et stempel med et bilde som sier VISUM fast på passet... Skal du si at dette er alt jeg savner... jeg venter fortsatt på mannen min... jeg savner ham så mye .. jeg kan ikke forklare det for deg... Bryllup i august, så bryllupsreise for å lindre alt dette stresset, og så reise... Til den eneste personen noe kan være for gjort for meg... Min kone... Måtte alles lengsel ta slutt... Takk igjen til alle sammen... VEEEEEEEEEEE! NOWIIIIIIIII!:::::: KOM IGEN TANTE!!!!!!! halayy:) halayy:) halayy:) hiihi:) hiihi:) hiihi:) yuppi:) yuppi:) klapp:) klapp:) klapp:) dans:) dans:) dans:)

    blue_mavis
    Deltager

    gözün aydin min venn, jeg leste dine skrifter, er du veldig hyggelig? Inshalah ditt neste liv vil være med kjærlighet og lykke vekk fra stress.

    Gud velsigne deg og hjelpe deg :)

    smile35
    Deltager

    Jeg opplever alt du sa, min venn, jeg er en av de som søkte i april, som deg, jeg venter fortsatt på 8. april, det er ingen intriger, det er ingen dokumenter, alt er tilgjengelig.. Lykke til til min venn, jeg er veldig glad i deg, jeg håper det blir bra for deg, du nevnte lønn og hus, hvor mye var lønnen din?

    avsky
    Deltager

    Kom igjen, du har blikket mot vennene mine som venter på visum.

Viser 3 svar - 1 til 3 (totalt 3)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.