Har 3,14 returnert eller kommer den tilbake?

> Forum > Cafe almancax > Har 3,14 returnert eller kommer den tilbake?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    3,14
    Deltager

    Hei venner, først og fremst vil jeg gratulere dere alle med ferien. Jeg tror jeg savnet meg selv mye, jeg forberedte meg til eksamen. Noen av dere lurer på: "Hvilken eksamen, hvilken eksamen?" Siden det vil være folk som sier dette, la meg si det også. :) -Einstufungstest für das Studienkolleg! Jeg fikk resultatet av eksamen i dag, venner. Jeg besto eksamen. :) I dag meldte jeg meg på dette kurset, som varer i 4 måneder for Studienkolleg, universitetsforberedelse, og avsluttes med DSH (Die Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang) eksamen. Jeg håper å starte den 13. oktober, med Guds tillatelse og ønsker dere alt godt. hell og suksess. Kommer jeg til å besøke siden oftere i disse dager? Svaret på dette er dessverre nei. Årsaken er Intercultural Theatre Days Frankfurt 2008 (Interkulturelle Theatertage 2. – 12.10.). Jeg (det vil si jeg og fetteren min) hadde også ansvar i denne organisasjonen, som også var utarbeidet av Gunes Teater. Hente innkommende teaterskuespillere fra flyplassen, ta vare på dem, ta de som skal til flyplassen, forberedelser til skuespill m.m. Jeg vil ikke få tilgang til siden vår på rundt 10 dager fordi vi må gjøre litt arbeid og også justere undertekstene til et av spillene mine. Jeg finner kanskje ikke tid til å få tilgang til ikke bare nettstedet vårt, men også internett. Velkommen meg. :)

    "Så" venner, vær gode mot dere selv og vennene deres, vi sees snart igjen. God ferie…  :)

    …mysterium…
    Deltager

    du lever :) Ingenting skjer om 10 dager, Onur, du er tross alt her om 10 dager, hurra :)
    Jeg er glad du besto eksamen :)

    natt 2
    Deltager

    Hei venner, først og fremst vil jeg gratulere dere alle med ferien. Jeg tror jeg savnet meg selv mye, jeg forberedte meg til eksamen. Noen av dere lurer på: "Hvilken eksamen, hvilken eksamen?" Siden det vil være folk som sier dette, la meg si det også. :) -Einstufungstest für das Studienkolleg! Jeg fikk resultatet av eksamen i dag, venner. Jeg besto eksamen. :) I dag registrerte jeg meg for dette kurset, som varer i 4 måneder for Studienkolleg, universitetsforberedelse, og inkluderer DSH (Die Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang) eksamen på slutten, og jeg starter den 13. oktober, med Guds tillatelse og ønsker deg alt lykke til og suksess. Kommer jeg til å besøke siden oftere i disse dager? Svaret på dette er dessverre nei. Årsaken er Intercultural Theatre Days Frankfurt 2008 (Interkulturelle Theatertage 2. – 12.10.). Jeg (det vil si jeg og fetteren min) hadde også ansvar i denne organisasjonen, som også var utarbeidet av Gunes Teater. Hente innkommende teaterskuespillere fra flyplassen, ta vare på dem, ta de som skal til flyplassen, forberedelser til skuespill m.m. Jeg vil ikke få tilgang til siden vår på rundt 10 dager fordi vi må gjøre litt arbeid og også justere undertekstene til et av spillene mine. Jeg finner kanskje ikke tid til å få tilgang til ikke bare nettstedet vårt, men også internett. Velkommen meg. :)

    "Så" venner, vær gode mot dere selv og vennene deres, vi sees snart igjen. God ferie…  :)

    Jeg er så glad du besto eksamen.applaus:) klapp:) Onur dans:) halayy:)
    Måtte Gud åpne forresten sago i det du informerte om :)
    Lykke til med dine andre aktiviteter som du må gjøre før vi møtes... okei :) byby:)

    dielosch
    Deltager

    at du er en elsket :D glad du besto eksamen :D Det var veldig alvorlig uansett :haha:

    turad
    Deltager

    Gratulerer, jeg er så glad for at du besto æreseksamen. applaus:) applaus:)
    Vi savnet deg, men vi venter på at du skal forlenge intervallet for lenge.

    smail av
    Deltager

    Hei venner, først og fremst vil jeg gratulere dere alle med ferien. Jeg tror jeg savnet meg selv mye, jeg forberedte meg til eksamen. Noen av dere lurer på: "Hvilken eksamen, hvilken eksamen?" Siden det vil være folk som sier dette, la meg si det også. :) -Einstufungstest für das Studienkolleg! Jeg fikk resultatet av eksamen i dag, venner. Jeg besto eksamen. :) I dag registrerte jeg meg for dette kurset, som varer i 4 måneder for Studienkolleg, universitetsforberedelse, og inkluderer DSH (Die Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang) eksamen på slutten, og jeg starter den 13. oktober, med Guds tillatelse og ønsker deg alt lykke til og suksess. Kommer jeg til å besøke siden oftere i disse dager? Svaret på dette er dessverre nei. Årsaken er Intercultural Theatre Days Frankfurt 2008 (Interkulturelle Theatertage 2. – 12.10.). Jeg (det vil si jeg og fetteren min) hadde også ansvar i denne organisasjonen, som også var utarbeidet av Gunes Teater. Hente innkommende teaterskuespillere fra flyplassen, ta vare på dem, ta de som skal til flyplassen, forberedelser til skuespill m.m. Jeg vil ikke få tilgang til siden vår på rundt 10 dager fordi vi må gjøre litt arbeid og også justere undertekstene til et av spillene mine. Jeg finner kanskje ikke tid til å få tilgang til ikke bare nettstedet vårt, men også internett. Velkommen meg. :)

    "Så" venner, vær gode mot dere selv og vennene deres, vi sees snart igjen. God ferie…  :)

    Nemutlu min bror, selvfølgelig ønsker vi deg velkommen, kos deg

    opphøyet
    Deltager

    Hvis du ikke består eksamen, gjør jeg det? ;D ;)
    Hva har unnsluppet hånden din så langt at den kunne overleve denne testen... 8) ;D
    Hvis jeg hadde den tyske du har, prof. Jeg vil være...  8)

    Uansett, måtte Gud gi deg fortsatt suksess, Onur... Amen... byby :)

    esma xnumx
    Deltager

    Velkommen, min kjære bro.

    3,14 sier: "Meg selv også "Jeg tror jeg savnet deg"

    Veldig ydmyk og grei for hvem han vil ringe  ;D Jeg lurer på tanten min?  ;D

    Jeg er glad du kom…  ;)

    3,14
    Deltager

    –> 3,14 er med deg oftere nå. applaus :) Kom alle sammen, jeg savner deg... skam :)

Viser 8 svar - 1 til 8 (totalt 8)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.