www.almancax.com Team

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    editor
    besøkende
    WEBMASTER & ADMINISTRATOR
    Muharrem EFE
    TYSKE INSTRUKTØRER
    Muharrem EFE
    Elif GÖRGÜLÜ

    acelyaxnumx
    Deltager

    Takk alle sammen. Jeg finner virkelig ikke ord å si, dere har gjort en utmerket jobb. De sa ikke forgjeves at jeg ville være slave i 40 år for alle som lærte meg et brev. Vi, medlemmene deres, kanskje ikke være i stand til å være slavene dine, men vær trygg, våre bønner vil alltid være med deg. Må Gud gi deg alt du måtte ønske deg. Tusen takk. Klem. Med masse kjærlighet……

    den kelebekgib
    Deltager

    Jeg tilbyr min takk til alt dette emegi siste lag. De er alle veldig hjelpsomme og hjelpsomme. Du er god!

    du mirakel
    Deltager

    Finne det beste stedet jeg finner bulgum :)

    andic
    Deltager

    Takk til alle som har bidratt. Du er super ….

    EVO
    Deltager

    Tusen takk til meg, dette nettstedet vil være veldig nyttig for meg

    den masilh
    Deltager

    …den nye versjonen av siden er veldig fin; Godt gjort til alle.

    acelyaxnumx
    Deltager

    Med vennlig hilsen for denne onde øye-perlen på tysk…..

    Eurovision
    Deltager

    Jeg ønsker deg fortsatt suksess

    MuhaяяeM
    Deltager

    Vi takker alle sammen :)

    derin
    Deltager

    TAKK TIL ALLE SOM BIDRAGTE...

    den Lehrer
    Deltager

    DET ER ET VELDIG SUKSESSFULLT NETTSTED... GLAD JEG ER MEDLEM AV DENNE SIDEN OGSÅ...

    den asigitarc
    Deltager

    slm. Jeg er et nytt medlem. Jeg studerer på Anatolian High School. Selv om jeg har sett mange ting jeg har lært i årevis, kan vi ikke si at jeg kan gjøre: S morgendagens programvarekrig vi søkte på en fin kilde på internett kom over dette nettstedet. Tusen takk til deg :) Selv å finne tysk på nettet var et problem for meg :)

    Smyrna
    Deltager

      Hva tror du grunnen til ikke å lære tysk er din opprørske gitar? ;) Jeg er sikker på at du finner mer enn vi leter etter her.

    den asigitarc
    Deltager

    HB :) takk :) ja jeg kan bruke mer tid på gitaren min :P Eksamen var i dag. Det var middelmådig: Jeg jobbet hardt herfra... Vel, når du prøver å lære alt på en dag, er det alt som skal til. :)

    jeg Mcscrea
    Deltager

    http://WwW.aLmAncAx.CoM Uendelig takk til teamet Dine venner helse. Jeg fulgte nettstedet ditt i en kort periode jeg gjorde medlemskapet mitt i går ;) lykke til…

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 83)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.