Anke om visumavslag

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    melo1903melo
    Deltager

    Hallo venner, søknaden min om visum for familiegjenforening ble avslått selv om jeg hadde en nettolønn på 2150 euro, og jeg ville kopiert originalteksten nedenfor, så jeg valgte å søke min forlovede advokat fordi huset der min forlovede og moren hans bodde med er 1000 euro, selv om de viste meg 500 euro for konsulatet og naturen. Når er resultatet av vår innvending mot grenen og hva slags tilbakemelding som vanligvis blir gjort for å komme tilbake til innvendingene, forventer jeg kommentarer fra erfarne venner Seite 2 von 3 GmbH (ungekündigtes und unbefristetes Arbeitsverhältnis, Eintritt 01.07.2008). Der pfändbare Betrag bei einem Nettolohn von 2147,93 € monatlich liegt bei 672,99 € (vgl. Bekanntmachung zu den s8 850c and 850f der Zivilprozessordnung, Pfändungsfreigrenzenbekanntmachung 2019 vom 11. April 2019). Für die Abgabe einer Verpflichtungserklärung ist ein pfändbarer Betrag i Höhe Haushaltsvorstand nach §§ 20, § 28 SGBII, zzgl. als Wohnungskosten der Richtwert für eine Person i Höhe von 495,00 €). fra 927 € nøytral (432,00 € Regelbedarf für den Die gemäß § 5 (1) Nr. 1 AufenthG geforderte egen helhet Sicherung des Lebensunterhaltes konnte somit nach intensiver Prüfung sowie unter Berücksichtigung der Weisung 1/2014 (Fachanweisür fuer Zum Ausländerrecht) zum gegenwärtigen Zeitpunkt nicht festgestellt werden Für ein Absehen von der Sicherung des Lebensunterhalts liegen keine Anhaltspunkte vor und es said auch keine geltend gemacht. Ich möchte Sie vorsorglich auf Folgendes hinweisen: Sollte die Ehe.künftig im Ausland statt in Deutschland geschlossen werden und sod ein Antrag auf Familienzusammenführes zum ausländischen Ehega gestellt werden der Tabelle zum Ehegattennachzug niedrigere Anforderungen ergeben, als zur Abgabe einer Verpflichtungserklärung, würde das Einkommen der Referenzperson, auch ohne Berücksichtigung von Steuerklasse III, ausreichen, um den Lebensunterhalt zu sichern (Grundbedarf inöhe rébé, ausreichen). §§ 1380,00, § 20 SGB II für Haushaltsvorstand i Höhe von 28 €, zzgl. Regelbedarf für Haushaltsangehörige ab 432,00 i Höhe von 18 sowie Wohnungskosten i Höhe fra 345,00 € (Richtwert für 603,00 Personen), dem ein zu berücksichtigendes Einkommen in Höhe von 2 € gegenübersteem, welches sich auf eufto u2047,93 €, abzgl. Pauschalbetrag pro Erwerbstätigen nach § 2147,93 b (11) SGB II i Höhe von 2 € gegenübersteht). Myte freundlichen Grüßen Im Auftrag

    hjerteløs
    Deltager

    Hilsen, moren og faren hans jobber ikke, jeg tror de ikke får penger fra staten, hvis jeg forstår det rett, her er situasjonen. Når du kommer til Tyskland, tror de at 2000 euro ikke vil være nok for en familie på 4. Ikke bekymre deg, ikke betal for en advokat. Esin burde leie et eget hus og vise at hun bor alene, selv om familien hennes ikke jobber bør hun gå og få sosialhjelp, du skal få oppholdstillatelsen hennes så fort som mulig.Jeg tror det som hindrer deg er å bo hos familien hennes og hennes familie har ingen inntekt. De i utenrikskontoret følger loven, men de undersøker de minste detaljene og vurderer smutthullene. Fortell meg litt logikk. La oss gjøre. For å forstå bedre, sier du at de månedlige utgiftene for 432 personer er 432 × 4 = 1728 + 1000 euro for leie, lønnen må være 2728 euro for at visumet ditt skal utstedes. Du kan ikke gjøre noe lovlig, hvis du ansetter 10 advokater vil det koste deg 4000-5000 euro, det beste jeg sier er å gi råd. Som, la ham gå til et eget hus og bo alene, du har ikke noe annet valg, respekt.

    melo1903melo
    Deltager

    Takk for din kommentar, min venn. De oppga ikke en slik grunn i brevet sitt, hvorfor de viste meg 900 odde euro-penger, vi forsto at de la til en del som sa at jeg ikke er gift der, jeg er ikke gift, men hvordan viser de leieprisen for en person på papir 495 euro, vårt problem er at matematikken du laget ikke er gyldig i dette tilfellet

Viser 2 svar - 1 til 2 (totalt 2)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.