Hva kan være årsaken til visumavslag?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    melo1903melo
    Deltager

    Selv om min venn forlovede sendte alle dokumentene som ble sendt til ham til utlendingens filial via full post, uttalte han at filen var fullført og sendt tilbake til Izmir etter 15 dager og den endelige avgjørelsen var i det tyske konsulatet i Izmir, men i henhold til hva min forlovede sa, var situasjonen negativ hvis den ble gitt som en negativ avvisning. Jeg kan gi informasjon om det. Det er ikke mulig å lage en sult akkurat nå som regel. Nå tenker vi, hva er grunnen til at forloveden min bor hos foreldrene? Forloveden min er for øvrig ikke tysk statsborger.

    fuk_xnumx
    Deltager

    hvilken statsborger i april

    melo1903melo
    Deltager

    Sir, hvis du vet, vil jeg opplyse at jeg møtte forloveden min i Makedonia da jeg studerte på universitetet, han opprinnelig var et makedonsk folkemenneske og har bodd i Tyskland i mange år, det er en 9-årig forskjell mellom oss, vi hadde et godt møte på konsulatet, min forlovedes far var kreftpasient, så jeg ville ha et bryllup der og jeg kom med søknaden 16. mars. Jeg var i Tyskland opptil 20 dager opp til 2 måneder jeg har vært forlovet med mitt opphold jeg ondada før jeg igjen HamburgTr forlovet meg sin type kalkun på min side fant de fant, som, jeg lurer på mistanke, forsto ikke mine ayriyetten i går med innenriks last sMS med nominell nevnt frakten av min vei til en elskling, men nådde ikke til flere hender jeg dør av nysgjerrighet tror avvisning Jeg lurer på om de nektet, av hvilken grunn ..

    hardt men hardt
    Deltager

    SLM,
    Hva er jobben din, hva er inntekten din, hvor mye er ditt hjem, hvor mange kvadratmeter svar er gjemt her?

    Oberfrance
    Deltager

    Hei,

    Hvis ektefellen din ikke har noen inntekt til å sørge for sin egen natt, kommer avslaget. (De ønsker i gjennomsnitt rundt 1400 nettoinntekter.)
    Hvis din kone bor hos foreldrene, har hun ingen inntekter, og hvis familien gir henne natt fra Arbeitsamt, kommer avslag igjen.

    I tillegg, hvis kvadratmeteren til huset som skal oppleves anses som utilstrekkelig, kommer dessverre igjen avvisning.

    Faktisk tysk eller tyrkisk statsborger, uansett hvor jeg vil bo på i det ganske viktige fra to punkter i Tyrkia og hvordan skaffe meg levebrød?
    Du kan forbedre disse forholdene og prøve igjen.

Viser 4 svar - 1 til 4 (totalt 4)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.