få ubestemt økt uten B1

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    sanseyy
    Deltager

    Hei venner,

    Jeg har bodd i Tyskland i 7 år. Jeg er gift med en tysk statsborger, vi har to barn, og de er tyske statsborgere. Jeg jobber som IT i et veldig bra tysk selskap og tjener godt. Dessverre, av en eller annen grunn, kunne jeg ikke få B1-sertifikatet. Av disse grunner gir de en permanent 1 års økt. Jeg har ikke tid til å gå på kurs osv. Har jeg en sjanse hvis jeg gir den til en advokat? Eller hva bør jeg gjøre?

    yenicerixnumx
    Deltager

    Hei, jeg søkte om statsborgerskap på slutten av 6 år, og de sendte det tilbake på grunn av at kun 1 dokument mangler. Vil de ha et nytt fordi formel1-dokumentet i Tyrkia er gammelt? Da jeg søkte om tidsubestemt opphold tidligere, ga de det ikke på grunn av manglende dokumenter. Jeg antar at dette vil skje med deg også. Hvis du ikke bærer betingelsene, gir de absolutt ikke. For å være ærlig tror jeg ikke det vil løses med en advokat.


    Du venter i 1 måned på å få fristen fra utlendingskontoret, og det tar 3 måneder før kortet kommer, ta bilde på nytt, fyll ut søknadsskjema, det er en vanskelig situasjon. Mye mas. Gjentakelsesperioden slutter, samme transaksjoner igjen, jeg har b1, men de gir meg 1 år og 1 år fordi jeg er arbeidsledig.

    Ohne idealien
    Deltager

    B1 er ikke deg. Det er det viktigste av originaldokumentene. B1 krav med integrasjon.

    aras.xnumx
    Deltager

    Hei b1 hvor mange måneder fullførte du hvilken stat

    Nesibe av
    Deltager

    Hei b1 hvor mange måneder fullførte du hvilken stat

    B1 er ikke vanskelig, hvor mange år har du bodd i Tyskland? Studerer du til eksamen i 1 måned vil du ha det bra. Ikke overdriv. Jeg kjøpte den umiddelbart etter 1 års levetid. Det er ingenting å frykte b1. Det er allerede mye informasjon, innhold og emner til eksamen på youtube. Bli kvitt det så fort som mulig 😇.

    Nesibe av
    Deltager

    B1 er ikke vanskelig, hvor mange år har du bodd i Tyskland? Studerer du til eksamen i 1 måned vil du ha det bra. Ikke overdriv. Jeg kjøpte den umiddelbart etter 1 års levetid. Det er ingenting å frykte b1. Det er allerede mye informasjon, innhold og emner til eksamen på youtube. Bli kvitt det så fort som mulig 😇.

    delstaten Bayern

    hjerteløs
    Deltager

    Den ansatte i Ausländerbehörde kan ta initiativ og finne din tysk tilstrekkelig og gi en ubestemt økt, men det er 1 % sannsynlighet. Du trenger ikke gå på B1-kurset, du kan studere direkte på internett og ta eksamen, du har ikke sjansen til å si at du ikke har tid Hvis du vil studere 1 time pr. dag, vil du være klar til eksamen om 2 eller 3 uker. Jeg forstår ikke hva som er greia med advokaten. Det er ingen juridisk praksis i Tyskland, ikke kast bort pengene dine.

    volkanxnumx
    Deltager

    Hei venner,

    Jeg har bodd i Tyskland i 7 år. Jeg er gift med en tysk statsborger, vi har to barn, og de er tyske statsborgere. Jeg jobber som IT i et veldig bra tysk selskap og tjener godt. Dessverre, av en eller annen grunn, kunne jeg ikke få B1-sertifikatet. Av disse grunner gir de en permanent 1 års økt. Jeg har ikke tid til å gå på kurs osv. Har jeg en sjanse hvis jeg gir den til en advokat? Eller hva bør jeg gjøre?

    hilsen,
    Venner har nevnt noen ting, jeg vil gjerne legge til et par ting.
    Først av alt, i Tyskland spiller initiativet til offiseren som gjør papirarbeidet ditt en viktig rolle, dessverre blir noen mennesker fanget opp i nyhetene om arbeidet sitt.
    Hvis du står foran en offiser som kjenner dine juridiske rettigheter, er du 1-0 foran på alle måter.
    Jeg vet ikke hvordan de siste lovbestemmelsene er. Jeg må gjøre litt research i tide, men det vet de fleste ikke; Det er ikke noe slikt som et kurskrav i Tyskland.

    Derfor kan du få sertifikatet ditt ved å forbedre deg selv kun ved å ta b1-eksamenen.

    Under prosessen med å få mitt tyske statsborgerskap sa de at du skulle ta et integreringskurs, og jeg sa nei, det er ikke obligatorisk, jeg skal studere og ta eksamen på egenhånd, og det var det jeg gjorde. De som vet, vet ...

    Så, lang historie kort, hvis du stoler på tysken din, hvis du kan snakke foran offiseren og snakke tysk, når han innser at du er over b1-nivået ditt, vil han ikke kunne be om et dokument fra deg. står skrevet i loven klart og tydelig!

    Hvis tysken din ikke er på det nivået, kan du gå til VHS og registrere deg på nærmeste eksamensdato og få b1 uten å måtte gå på kurset.

    Mfg

Viser 8 svar - 1 til 8 (totalt 8)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.