få ubestemt økt uten B1

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    sanseyy
    Deltager

    Hei venner,

    Jeg har bodd i Tyskland i 7 år. Jeg er gift med en tysk statsborger, vi har to barn, og de er tyske statsborgere. Jeg jobber som IT i et veldig bra tysk selskap og tjener godt. Dessverre, av en eller annen grunn, kunne jeg ikke få B1-sertifikatet. Av disse grunner gir de en permanent 1 års økt. Jeg har ikke tid til å gå på kurs osv. Har jeg en sjanse hvis jeg gir den til en advokat? Eller hva bør jeg gjøre?

    yenicerixnumx
    Deltager

    Hei, jeg søkte om statsborgerskap på slutten av 6 år, og de sendte det tilbake på grunn av at kun 1 dokument mangler. Vil de ha et nytt fordi formel1-dokumentet i Tyrkia er gammelt? Da jeg søkte om tidsubestemt opphold tidligere, ga de det ikke på grunn av manglende dokumenter. Jeg antar at dette vil skje med deg også. Hvis du ikke bærer betingelsene, gir de absolutt ikke. For å være ærlig tror jeg ikke det vil løses med en advokat.


    Du venter i 1 måned på å få fristen fra utlendingskontoret, og det tar 3 måneder før kortet kommer, ta bilde på nytt, fyll ut søknadsskjema, det er en vanskelig situasjon. Mye mas. Gjentakelsesperioden slutter, samme transaksjoner igjen, jeg har b1, men de gir meg 1 år og 1 år fordi jeg er arbeidsledig.

    Ohne idealien
    Deltager

    B1 er ikke deg. Det er det viktigste av originaldokumentene. B1 krav med integrasjon.

    aras.xnumx
    Deltager

    Hei b1 hvor mange måneder fullførte du hvilken stat

    Nesibe av
    Deltager

    Hei b1 hvor mange måneder fullførte du hvilken stat

    B1 er ikke vanskelig, hvor mange år har du bodd i Tyskland? Studerer du til eksamen i 1 måned vil du ha det bra. Ikke overdriv. Jeg kjøpte den umiddelbart etter 1 års levetid. Det er ingenting å frykte b1. Det er allerede mye informasjon, innhold og emner til eksamen på youtube. Bli kvitt det så fort som mulig 😇.