Negative effekter av å ikke ha permanent opphold ”Niederlassungserlaubnis”

> Forum > Nærings- og arbeidsliv i Tyskland > Negative effekter av å ikke ha permanent opphold ”Niederlassungserlaubnis”

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    istanbullu er
    Deltager

    Hei venner, hilsen til alle

    Det har gått 20 måneder siden jeg kom til Tyskland, og de forlenget økten min i 1 år etter 2 år da jeg først kom. I mellomtiden ga / fullførte jeg integreringskurset + statsborgerskapseksamen.
    Jeg hørte at siden oppholdstillatelsen min ikke er på ubestemt tid, kan det være problemer med både bank (å få kredittkort – ta opp lån) og å finne jobb. (De ser ut til å foretrekke ubestemte økter)
    Jeg har til og med hørt ting som om vi trenger å be om tillatelse når du forlater en jobb for en annen jobb? Har noen venner hatt problemer med disse eller andre problemer på grunn av dette?

    Jeg ber om kommentarer fra venner som har kunnskap / erfaring om dette emnet.

    Med hilsen og respekt til hele Almancax-familien.

    yenicerixnumx
    Deltager

    Hei bro.

    La meg først skrive hva jeg har opplevd om banken. Jeg begynte, vi brukte den vanlige bankkontoen med min klynge, da åpnet jeg kontoen min fra banken da arbeidsplassen ga unbefristet vetragi. først og fremst kom jeg inn i huset. Jeg trodde at jeg ville ta et boliglån, vi dro til banken, fordi økten min var til 2020, ingen bank ønsket ikke et boliglån. de ga ikke. De sa at når øktperioden er ubestemt, brukte de mye rabat for ikke å gå glipp av come eller noe. så prøvde jeg å få et vanlig lån. denne gangen beregnet de det maksimale beløpet jeg kan betale tilbake, gyldig til den siste måneden av økten min. La oss for eksempel anta at økten avsluttes i andre måned 2017. Du trenger også 2 euro. Hvor mye kan du betale tilbake avdrag 1000. Du kan ikke ta noen problemer. men yook ikke godta targo, sparda, sparkasse, barclays hvis du sier jeg kan betale 250 euro per måned. Du må betale 100 månedlig. Og selvfølgelig er rentene de høyeste. Det er et nettsted som heter check250. Angebots finner de laveste rentelånene. Dessverre kan de som har et midlertidig oppholdskort ikke dra nytte av prisene der. Med andre ord, selv om du ikke er befestet, må den obligatoriske økten være ubestemt, selvfølgelig for denne langsiktige gjelden. Hva gjorde jeg, jeg gikk for å kjøpe en bil, jeg gikk til galleriet jeg kjøpte bilen jeg ønsket til 24%. mest logisk kom dette.
    Jeg har et kredittkort her, en venn anbefalte meg. Det fungerte veldig bra for meg. Du kan også søke om du vil. De starter fra 1000-grensen.
    Når du vil ha en juridisk forespørsel om at du har jobbet i 1 år, når du bytter jobb, må du varsle minst 4 uker i forveien. Denne økten er den samme uansett om den er. Annet enn det, trenger du ikke å be om spesiell tillatelse.

    istanbullu er
    Deltager

    Hilsen igjen,

    Takk yeniceri57 bror for den lange og beskrivende artikkelen. Jeg leste nøye hva han fortalte. Med andre ord, hvis økten ikke er ubegrenset, holder de enten rentene høye eller reduserer avdragsperioden. Så inntil videre fungerer vårt å være i denne situasjonen økonomisk til deres fordel. Hvis du ikke har noe imot, kan du dele navnet på dette kredittkortet?

    Jeg har også et dobbeltborgerbarn, så jeg vil prøve å ha en ubegrenset økt før jeg fullfører 3 år. Som et resultat har jeg fullført alt som er ønsket på grunnlag av integrering.
    Jeg tror ikke de vil, men la oss se, jeg tar sjansen.

    Takk igjen for svaret.
    Hilsen og vennlig hilsen...

    yenicerixnumx
    Deltager

    akkurat som den broren

    Dette er tøffe mennesker. de har ikke skadet så mye før. disse stedene uten kredittkort. Det som skjer nå skjer med oss ​​slik at de kommer forbi.
    Da jeg fikk b1-sertifikatet mitt, spurte vi deg ausländerbehorde. sa han ingen vei. Han sa at du må vente på økten. Derfor ga de ikke for alltid. men det er nyttig å spørre situasjonen din annerledes.

    selametle

    hjerteløs
    Deltager

    Hilsen, la meg gi et eksempel på lånebegivenheten. Jeg har 27 måneders økt. Targo bank ønsket å gi et 5-årig lån, men vil betale tilbake 19.000 for 31.000 euro osv. Du har ikke en schufan, men Karakteren din er lav osv. Imidlertid har jeg et kredittkort med en grense på 4 euro i 7.500 år. Jeg mottok et lån fra din årlige creditplus-bank på check11.35 på grunn av øktens varighet, jeg tjente 12.500 måneder mens jeg søkte, jeg fikk 24 euro. På 24-12.500 dager kom pengene tilbake 4 og 5 euro renter. Selvfølgelig er avdragene høye, men jeg kan betale 13.177 euro per måned. sparkasse det er meg. Min egen bank ville gi en rente på 677 euro for 548 euro. Mitt råd er å få kreditt fra check10000 som en annen venn sa, det ville være veldig hyggelig angebots. Absolutt ikke ta et lån fra targo banken. Jeg har problemer med langsiktige lån på grunn av mangel på penger, men i går. Jeg gjorde en ubetinget søknad, jeg er på ubestemt tid opptil en måned. Inntektshilsen

Viser 4 svar - 1 til 4 (totalt 4)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.