Session Problem

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.

    Venner ektefelle for natten min på 6 måneder før skilsmisse av andre grunner, noen jeg begynner perioden og barn til bakmadig å la psykologien til problemet levde å la barna våre vollmacht imzallatarak turkiyede fikk var på 3 t fikk var at pistolen 5 ta hjem jugedamt slik barn skal motta å la Guds ansikt se på oss

    I dag dro jeg til familiens hjem, tok 3-årsøkten jeg tok fra en annen by under påskudd av å endre adresse, og de ga en 6-månedersøkt og ta med barna, de sa la oss returnere 3-årsøkten, dette er ikke ulovlig, og jeg gjør en miniklubb på en restaurant for 400 hver måned. Jeg sender den til barna mine. Jeg ruller gryten for øyeblikket ved å få meg til å spare penger jeg lurer på. Kan de sende

    Barna er tyske statsborgere, og når de sier å ta med jugedamt, sier de at vi vil hjelpe deg, kort sagt, de vil at jeg skal ta med barna.

    hjerteløs
    Deltager

    Hilsen, jeg vet ikke alderen til barna dine. Hvis det ser ut til å bli passet, ta dem med på jobb. Få statlige tilskudd for penger, i det minste ta vare på barna dine, ikke i bostedsproblem. Barnas fremtid vil bli bedre her. Kommentar. Jeg unngår å gjøre det, jeg vil ikke forvirre deg. Hvis du ikke er i posisjon til å passe barna, vil de ta barna når du tar dem med, de vil ta vare på deg. Hvis jeg var deg, er barna veldig små. Hvis ikke, ville jeg tatt det hit og tatt vare på det selv. Jeg la bare ut av nødvendighet, nødvendigvis turkiyeye. Som far til et barn klarte jeg ikke å være atskilt fra barnet mitt i flere måneder. Jeg begynner om nødvendig. Jeg var ferdig med Tyskland tilpasset der turkiyeye eller + barn når de passerer eller jeg bakardi i Tyskland. Målet mitt er ikke å dømme deg, jeg er sikker på at de ser på Tyrkia også, men det er behov for at faren til moren til barnet også mottok pengene mine med andre ord for å få Guds hjelp. Min ydmyke mening

    Hilsen, jeg vet ikke alderen til barna dine. Hvis det ser ut til å bli passet, ta dem med på jobb. Få statlige tilskudd for penger, i det minste ta vare på barna dine, ikke i bostedsproblem. Barnas fremtid vil bli bedre her. Kommentar. Jeg unngår å gjøre det, jeg vil ikke forvirre deg. Hvis du ikke er i posisjon til å passe barna, vil de ta barna når du tar dem med, de vil ta vare på deg. Hvis jeg var deg, er barna veldig små. Hvis ikke, ville jeg tatt det hit og tatt vare på det selv. Jeg la bare ut av nødvendighet, nødvendigvis turkiyeye. Som far til et barn klarte jeg ikke å være atskilt fra barnet mitt i flere måneder. Jeg begynner om nødvendig. Jeg var ferdig med Tyskland tilpasset der turkiyeye eller + barn når de passerer eller jeg bakardi i Tyskland. Målet mitt er ikke å bedømme hva de er flinke til å se på Tyrkia som jeg er sikker på, men det er behov for penger til faren til moren til barnet, med andre ord Guds hjelp du også blir tatt med til mine klienter. Min ydmyke mening

    Hva mener du, læreren min, barna mine har et problem som rekruttering. Jeg sender dem 800 euro hver måned. Moren min tar godt vare på dem, jeg tar alt, en 6, 5 og 1 åring, jeg vil at de skal stopp for nå. De fleste av dem har dårlig blod. Jeg tenker ikke på å bringe det for nå, la dem forstå kurven, så får vi se senere, kona er syk og jeg er sliten og jeg vil skilles i dag.

    hjerteløs
    Deltager

    Det er et barn i alderen andre som de tror kan være stort, men det kom til bakamayacag barna var turkiyede som å gjøre for øyeblikket bakamayacag Price (fra høyre). Du sier hvordan de tar det, men de tar det, mor, syk, Gud helbreder deg, du kan ikke ta vare på dem og du har savnet dem, uansett hvor mange barn du har, fordi barna ikke er her, du er her, be, de begeistret deg ikke. Avslutt 6-månedersøkten. Ikke bli tatt av som sagt, alles liv er sitt eget. Jeg ser på ordene mine som far. Jeg kan ikke skilles fra barnet mitt, du bærer det, halal. La det være. Du snakker om det samme igjen, sa jeg gul. De ser ut som 1000 euro per måned. Gonder det spiller ingen rolle.

    Det er et barn i alderen andre som de tror kan være stort, men det kom til bakamayacag barna var turkiyede som å gjøre for øyeblikket bakamayacag Price (fra høyre). Du sier hvordan de tar det, men de tar det, mor, syk, Gud gir helbredelse, du kan ikke ta vare på dem og du savnet dem, uansett hvor mange barn du har, fordi barna ikke er her, du er her. Avslutt seksmånedersøkten. Ikke bli tatt av som sagt, alles liv er sitt eget. Jeg ser på ordene mine som far. Jeg kan ikke skilles fra barnet mitt, du bærer det, halal. La det være. Du snakker om det samme igjen, sa jeg gul. De ser ut som 6 euro per måned. Gonder det spiller ingen rolle.

    Jeg fikk en vollmach fra kona mi, jeg kan ikke se fordi jeg har et psykologisk problem

    Jeg kunne ikke ta vare på min grunn til å ta barna, og staten sa at det ville ta det fra hendene hans, og han sa at det traff barna, jeg kunne ikke tro det da jeg sa at jeg ikke ville slå dem, og han forlot stedet der jeg jobbet og la det i et notat, jeg tok det med en gang

    Ta med meg barnet i auslande natten de sa at du logget på, la meg inn, jeg godtar ikke mer hvis du tvinger sa gå midt på veien La oss få en 6-måneders la uttalelsen sa var de første 3 månedene etter 6 sa var 6 måneder unbefritz etter mandag aldim men kontinuerlige barn spør og inntektene de sier mandatet fra turkiyede bevegelse vil ta i henhold til situasjonen, ifølge jeg vil flytte

    I følge deres sinn, kan de si slipp? Jeg møtte arbeidsplassen, de vil vise fullt ut, så kan det være en endring? Jeg har vært gift i 4 år, dette er normalt, de skal gi meg 6 måneder.

    miacollogne
    Deltager

    Jugenamt er ansvarlig for alle barn som bor i Tyskland. Barna dine er tyske statsborgere. På toppen av det får du barnehage for 3 barn. Den tiden sender penger til Tyrkia. Nei, du sa at de skulle se kulturen, grusomheten osv. Dette er gode unnskyldninger. bor også i Tyskland, treningstidene er bedre enn kalkun. Barn verken mor eller far. Jeg gir og tar imot familier barn hvis jeg var deg, jeg Jugenamt gang deg eller en kalkun. Be de ikke har sparket deg.

    Jugenamt er ansvarlig for alle barn som bor i Tyskland. Barna dine er tyske statsborgere. På toppen av det får du barnehage for 3 barn. Den tiden sender penger til Tyrkia. Nei, du sa at de skulle se kulturen, grusomheten osv. Dette er gode unnskyldninger. bor også i Tyskland, treningstidene er bedre enn kalkun. Barn verken mor eller far. Jeg gir og tar imot familier barn hvis jeg var deg, jeg Jugenamt gang deg eller en kalkun. Be de ikke har sparket deg.

    Bror, jeg sverger, jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke vet at jeg kjøpte den.

    Penger jeg fortalte ikke belast deg, gikk etter deg for å spise riktig fordi jeg aldri har fortalt det, og jeg tar barnet med penger til fjellsportens sminke at dette tilbudet alyormus 2 CiU trommelyd ekstern vert kommer inn på første dom jeg står atskilt fra min nei grunnen til at barn i en sak turkiyeye ahhh ahhh


    Jugenamt er ansvarlig for alle barn som bor i Tyskland. Barna dine er tyske statsborgere. På toppen av det får du barnehage for 3 barn. Den tiden sender penger til Tyrkia. Nei, du sa at de skulle se kulturen, grusomheten osv. Dette er gode unnskyldninger. bor også i Tyskland, treningstidene er bedre enn kalkun. Barn verken mor eller far. Jeg gir og tar imot familier barn hvis jeg var deg, jeg Jugenamt gang deg eller en kalkun. Be de ikke har sparket deg.

    Det ser ut til at staten du mottok en veldig tom kommentar, gir deg god mat

    Jeg får ingen hjelp fra regjeringen lenger

    fuk_xnumx
    Deltager

    Hvordan vet du hva du skal skylde på denne mannen sånn?

    Jugenamt er ansvarlig for alle barn som bor i Tyskland. Barna dine er tyske statsborgere. På toppen av det får du barnehage for 3 barn. Den tiden sender penger til Tyrkia. Nei, du sa at de skulle se kulturen, grusomheten osv. Dette er gode unnskyldninger. bor også i Tyskland, treningstidene er bedre enn kalkun. Barn verken mor eller far. Jeg gir og tar imot familier barn hvis jeg var deg, jeg Jugenamt gang deg eller en kalkun. Be de ikke har sparket deg.

    Hvordan vet du hva du skal skylde på denne mannen sånn?

    Snakker feil lærer

    hjerteløs
    Deltager

    Mest. Vakker. Don Tyrkia opphold med barna dine finne et jobb arbeid Tyskland lukk notatboken. Når de tyske borgerne til barna allerede har vokst opp, bestemmer de selv hvor de skal bo. Noen ganger forstår jeg ikke noen ting for meg, eksen min. Hvis han sier at jeg ikke vil ta barnet vårt, vil jeg ikke stoppe et øyeblikk, jeg kommer tilbake til tr. Du har ikke ett, men tre barn, bror. Hva prøver du å gjøre så mye?

    Mest. Vakker. Don Tyrkia opphold med barna dine finne et jobb arbeid Tyskland lukk notatboken. Når de tyske borgerne til barna allerede har vokst opp, bestemmer de selv hvor de skal bo. Noen ganger forstår jeg ikke noen ting for meg, eksen min. Hvis han sier at jeg ikke vil ta barnet vårt, vil jeg ikke stoppe et øyeblikk, jeg kommer tilbake til tr. Du har ikke ett, men tre barn, bror. Hva prøver du å gjøre så mye?

    Læreren min, jeg møter en kvinne, godtar også barna mine, jugedamta godtar det, tror det ikke vil være et problem når jeg er gift

    Foreløpig samler jeg inn penger, jeg jobber på restaurant og har det bra der, jeg tjener gode penger, forhåpentligvis skal jeg gifte meg og bringe barna sammen i år.

    hjerteløs
    Deltager

    Min bror, du er uforsiktig, jeg forstår hvordan det er for noen du nettopp har møtt. Du vil betro barna dine til alles liv, men la meg fortelle deg det så tydelig, du har skrevet så mye, jeg forstår at du bryr deg mer om Tyskland enn barna dine, ikke bli fornærmet. Han ser ut til å være det jeg sier

    Min bror, du er uforsiktig, jeg forstår hvordan det er for noen du nettopp har møtt. Du vil betro barna dine til alles liv, men la meg fortelle deg det så tydelig, du har skrevet så mye, jeg forstår at du bryr deg mer om Tyskland enn barna dine, ikke bli fornærmet. Han ser ut til å være det jeg sier

    Det er ikke sånn, læreren min, jeg tjener her, og jeg sender 200 300 euro til barna mine hver uke. Hvis jeg drar til Tyrkia, er kontoen klar hvis jeg kjøper 100 lire, jeg gikk for 3 måneder siden, ingen jobb, ingen kraft , Jeg er redd, jeg er tydeligvis redd hva jeg skal gjøre.

    hjerteløs
    Deltager

    Jeg vet ikke broder, livet ditt er en vanskelig situasjon, må Gud hjelpe deg

Viser 15 svar - 1 til 15 (totalt 29)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.