viktig hjelp

> Forum > Cafe almancax > viktig hjelp

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    alperave til
    Deltager

    Er det SLM-venner i Tyskland Tyrkia, gamle blomster, og gaver vil være noe for nettstedene mine

    YAMANEF til
    Deltager

    Som hva ? Så er det grossist eller detaljhandel? Blir det live? det er en million av dem? Jeg hjelper deg med å fortelle meg nøyaktig hva du leter etter

    alperave til
    Deltager

    forloveden min er der, så jeg leter etter et nettsted som sender levende blomster og kan motta gaver

    yenicerixnumx
    Deltager

    hei

    https://www.floraprima.de/?gclid=CNb_yKGi3dACFQaVGwodYMACGQ  Jeg har brukt siden før. De sendte uten problemer. Jeg håper det hjelper. Bare vær oppmerksom på frakttidene slik at den kommer frem i tide. 

    selametle

    erddinc
    Deltager

    SA i Tyrkia ved å krysse gul logo Interflora hvilken som helst
    Du kan gjøre det fra blomsterhandler, men også online på nettstedet. Interflora Tyrkia, blomster, blomsterhandler, blomsterbestilling? Jeg, i utlandet ??? Blomst, internasjonal? Blomst, Rose Buketter, Online, Morsdag Dette selskapet tilbyr internasjonale tjenester over hele verden. Jeg håper jeg hjalp. Det ville være en fordel å gi den minst 3 dager i forveien. :)

Viser 4 svar - 1 til 4 (totalt 4)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.