tekst-tag Jeg trenger mye sagt hodja-løsning. Takk på forhånd

> Forum > Tysk forumspill og tysk praksis > tekst-tag Jeg trenger mye sagt hodja-løsning. Takk på forhånd

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    mamirecep
    Deltager

    Jeg trenger deg veldig mye. Jeg vil forklare dagen min, og jeg vil bli veldig glad hvis du gjør den tyske oversettelsen. Jeg forklarer. Jeg våkner klokken 1 om morgenen. Jeg spiser frokost etter å ha våknet. Jeg kan gå på skolen senere. Skolen starter 7.30:8.20. Jeg forlater skolen etter 8 timer. Så spiser jeg middag klokka 7. Etter å ha spist studerer jeg 8 til 10 leksjoner. Jeg ser på datamaskinen fra 10 til 11, så sover jeg. Hjelp jeg trenger i dag

    https://www.dogrupara.com/

    neiir
    Deltager

    Jeg trenger deg veldig mye. Jeg vil forklare dagen min, og jeg vil bli veldig glad hvis du gjør den tyske oversettelsen. Jeg forklarer. Jeg våkner klokken 1 om morgenen. Jeg spiser frokost etter å ha våknet. Jeg kan gå på skolen senere. Skolen starter 7.30:8.20. Jeg forlater skolen etter 8 timer. Så spiser jeg middag klokka 7. Etter å ha spist studerer jeg 8 til 10 leksjoner. Jeg ser på datamaskinen fra 10 til 11, så sover jeg. Hjelp jeg trenger i dag

    Trenger du hjelp med å omforme programmet, ikke sant?

Viser 1 svar (1 totalt)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.