VENNLIGST IKKE ÅPNE FAGET FØR DU LESER HER

> Forum > Spørsmål og svar om tyske leksjoner > VENNLIGST IKKE ÅPNE FAGET FØR DU LESER HER

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORUM. DU KAN FINNE ALL INFORMASJON DU SER ETTER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPRÅKET I VÅRE FORUM.
    MuhaяяeM
    Deltager
    HVA Bør vurderes når du åpner emnet

    * ALDRI BRUK NOEN ORD I TEMATITELLEN SOM VELDIG – HASTER – HJELP – VENNLIGST – SE HER – KAN DU SE?

    * IKKE BRUK NOE TEGN ANDRE ENN POENGER, KOMMA OG SPØRSMÅL I EMNETITELEN

    * DITT TEMA MÅ VÆRE ET KORT SAMMENDRAG AV MELDINGEN DITT OG ALLTID GJE EN IDÉ FOR MELDINGET DITT.

    * Hvert spørsmål bør være under et eget tema, ikke nøl med å åpne emnet

    * IKKE SKRIV TEMPETITELEN I HOVEDBREV

    ahmad
    Deltager

    Hvis du tar et smertefullt eksempel, fortalte jeg ham om disse problemene.

    MuhaяяeM
    Deltager

    Beklager min venn, jeg vil ikke skrive igjen ;)

    baturay_
    Deltager

    Jeg vil ta dette i betraktning

    aysunnn
    Deltager

    Hei, jeg er et nytt medlem, jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke dette kurset ennå. Det er veldig komplisert. Vil du hjelpe meg?

    smøre
    Deltager

    Hei, jeg vil spørre om du kan gi en liste over stedene der verbet sein brukes

    håpløst
    Deltager

    Hva med gutta?

    grizzly
    Deltager

    Jeg synes det skal være best :)


    Kjære venner, jeg ønsker å få informasjon fra dere, jeg opprettet en familieforening i Tyskland, men min kones økt jeg har et barn i 1 år, hun ble født der i en alder av 3 år, mannen min jobber og det er et hus i 1 år.

    Hei venner, jeg ønsker å få informasjon fra dere, jeg opprettet en familieforening i Tyskland, men kona mi har jeg et barn i 1 år, hun ble født der i en alder av 3 år, mannen min jobber, det er et hus , Jeg tror de gjør en 1-årssession, har du et problem?

    merxnumx
    Deltager

    Jeg vil åpne et emne, men mislyktes. Kan du gi informasjon om hvordan den åpnet?

    merxnumx
    Deltager

    Entschuldigung... ich habe gefunden applaus :)

    den türkkız
    Deltager

    Hei, jeg er et nytt medlem, jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke dette kurset ennå. Det er veldig komplisert. Vil du hjelpe meg?

    Velkommen så ønsker vi deg velkommen til cafe almancaxa: haha:

    adaizm er
    Deltager

    Hei, jeg er et nytt medlem, jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke dette kurset ennå. Det er veldig komplisert. Vil du hjelpe meg?

    Utvid ordforrådet ditt... Last ned mange tyske dialoger som MP-filer til mobiltelefonen din og lytt med hodetelefoner.

    Start med å huske grunnleggende daglige behovsmønstre
    For eksempel trenger jeg det (ich brauche) eller vær så snill å ta med meg et glass vann) Können sie bitte ein glas wasser bringer)
    var kostet (hvor mye penger) ich komme aus der türkei (jeg kommer fra Tyrkia) hvor kommer sie (hvor kommer du fra)

    for enkle daglige nye bekjentskaper eller grunnleggende setninger.

    lykke til

    nilakk
    Deltager

    Takk for advarselen din. jeg vil tenke på det :)

Viser 14 svar - 1 til 14 (totalt 14)
  • For å svare på dette emnet må du være logget inn.